مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

معجزه خوردن عرق بید مشک همراه با خاکشیر

به گزارش جام جم سرا ، محمد باقر مینایی درباره گیاهان ضد افسردگی گفت: در فصل بهار و تابستان یکی از ترکیباتی که برای درمان افسردگی می‌توان استفاده کرد روغن گل محمدی است که استعمال آن بر روی پوست موجب شادابی آن می‌شود.

مینایی افزود: نحوه استفاده از روغن گل محمدی به این صورت است که ابتدا آن را بر روی دستمال شوینده بدن همراه با سفید آب مخلوط کرده و بر روی پوست استعمال می‌کنیم و پس از شستشو بدن را با صابون می‌شوییم از این طریق تمام فضولاتی که بر روی پوست قرار گرفته دفع شده و شادابی را به انسان هدیه می‌کند.

وی تصریح کرد: تجمع فضولات بر زیر پوست موجب یکی از دلایل افسردگی فرد است که استحمام با این روش موجب دفع و بر طرف شدن آن می‌شود و روغن گل محمدی به دلیل معطر بودن فرد افسرده را درمان می‌کند.

مینایی افزود: یکی دیگر از مواردی که برای افسردگی مناسب است استفاده از روغن بنفشه است که نحوه تهیه و مصرف آن مانند گل محمدی است.

وی ادامه داد: خوردن عرق بید مشک همراه با خاکشیر خون‌ساز است و سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و مهار کننده افسردگی است.

منبع :​باشگاه خبرنگاران



لینک منبع :معجزه خوردن عرق بید مشک همراه با خاکشیر

معجزه خوردن عرق بید مشک همراه با خاکشیر - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../معجزه-خوردن-عرق-بید-مشک-همراه-با-خاکشیر‎Cached18 مه 2016 ... افسردگی منشا بسیاری دارد که گیاهان دارویی می‌تواند در پیشگیری از این بیماری موثر باشد. تصویر معجزه خوردن عرق بید مشک همراه با خاکشیر. معجزه خوردن عرق بید مشک همراه با خاکشیر - تبیان tebyan.net/newindex.aspx/news_imgs/index.aspx?pid=934&articleID... وی ادامه داد: خوردن عرق بید مشک همراه با خاکشیر خون‌ساز است و سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و مهار کننده افسردگی است. منبع :​باشگاه خبرنگاران. معجزه خوردن عرق بید مشک همراه با خاکشیر - سایت خبری تحلیلی خدمت tnews.ir/news/588263094415.html‎Cachedبه گزارش خدمت به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ محمد باقر مینایی درباره گیاهان ضد افسردگی گفت: در فصل بهار و تابستان یکی از ترکیباتی که برای درمان افسردگی ... معجزه خوردن عرق بید مشک همراه با خاکشیر - خدمت - سرخط www.sarkhat.com/fa/news/141396374/ به گزارش خدمت به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ محمد باقر مینایی درباره گیاهان ضد افسردگی گفت: در فصل بهار و تابستان یکی از ترکیباتی که برای درمان افسردگی ... معجزه خوردن عرق بید مشک همراه با خاکشیر - جام نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/analysis/14635515604418‎Cached18 مه 2016 ... معجزه خوردن عرق بید مشک همراه با خاکشیر. افسردگی منشا بسیاری دارد که گیاهان دارویی می‌تواند در پیشگیری از این بیماری موثر باشد. طب سنتی ... معجزه خوردن عرق بید مشک همراه با خاکشیر | جام نیوز - خبر پو khabarpu.com/k.php?u...2KzYp9mFINmG24zZiNiy معجزه خوردن عرق بید مشک همراه با خاکشیر - جام نیوز | خبرپو. معجزه خوردن عرق بید مشک با خاکشیر! - red2014 red2014.rozblog.com/post/.../معجزه-خوردن-عرق-بید-مشک-با-خاکشیر.html ... گیاهان ضد افسردگی گفت: در…,معجزه خوردن عرق بید مشک با خاکشیر!,red2014. ... وی ادامه داد: خوردن عرق بید مشک همراه با خاکشیر خون‌ساز است و سیستم ایمنی بدن را ... خواص خاکشیر و نحوه‌ی مصرف و نگهداری آن - بیتوته www.beytoote.com/.../daphnia1-properties1-maintain1.html‎Cached Similarاز خواص دیگر خاکشیر می توان به موارد زیر اشاره کرد: با جوش صورت وداع کنید مخلوط 2 قاشق غذاخوری خاکشیر با عرق شاه‌تره، عرق کاسنی و عرق بیدمشک ترکیب خوبی ... عرقیات گیاهی با کاسنی و شاتره | : WikiDrink wikidrink.info/نوشیدنی-سرد/عرقیات-گیاهی-با-کاسنی-و-شاتره/‎Cached Similarنصفِ لیوان عرق کاسنی و عرق شاتره را با عرق نعنا و گلاب باهم مخلوط کنید. ... من جند روزی است که عرق خارشترو شاتره و کاسنی و بید و گزنه را همراه با کمی تخم ..... کاسنی خواص معجزه آسای دارد اما هرکسی باید بصورت خواصی استفاده کند واکثر داروهای گیاهی ... من یک هفته ای میشه که از مخلوط عرق کاسنی و شاتره و خاکشیر برای جوش صورتم ... معجزه خوردن عرق بید مشک همراه با خاکشیر » خـبـریـنـه www.khabarineh.ir/معجزه-خوردن-عرق-بید-مشک-همراه-با-خاکشیر.html‎Cached20 مه 2016 ... وی ادامه داد: خوردن عرق بید مشک همراه با خاکشیر خون‌ساز است و سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و مهار کننده افسردگی است. منبع :​باشگاه خبرنگاران.