مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

موثرترین روش طبیعی برای درمان ورم پا

به گزارش جام جم سرا ،​ عوامل بسیاری همچون اختلالات هورمونی، گرما، بارداری، التهاب شریان‌ها، مشکلات قلبی عروقی، چاقی، دیابت و نارسایی کلیه سبب تورم و التهاب پا می‌شود. استفاده از داروها برای درمان ورم پا نمی‌تواند بهترین گزینه باشد زیرا آثار جانبی و معایب زیادی دارد، از طرفی تاثیر درمانی آن قطعی نیست.

گفته می‌شود که جعفری خواص دارویی درمانی فراوانی دارد و مایعات اضافه را از بدن خارج و سم‌زدایی می‌کند. به همین دلیل می‌توان گفت جعفری تازه بهترین درمان برای ورم پا است. برای تهیه این ترکیب درمانی از روش زیر استفاده کنید:

500 میلی لیتر آب را در قابلمه‌ای بریزید و بگذارید بجوشد، 5 قاشق غذا خوری جعفری تازه و خردشده به آن اضافه کرده تا 5 دقیقه در آب بجوشد. قابلمه را کنار بگذارید تا بعد از 20 دقیقه محتوای آن خنک شود. این محلول را هم زده و روزی سه مرتبه مصرف کنید.

اثر معجزه آسای آن در کاهش ورم پا و درد ناشی از آن بعد از مدت کوتاهی خود را نشان می‌دهد. گاهی اوقات ورم پا به علت چاقی و اضافه وزن است. جعفری با خاصیت چربی سوزی و سم زدایی که دارد بهترین داروی طبیعی برای کاهش وزن سالم است. در این صورت سعی کنید این ترکیب را ناشتا میل کنید.

منبع: Healthy Life Vision



لینک منبع :موثرترین روش طبیعی برای درمان ورم پا

موثرترین روش طبیعی برای درمان ورم پا - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../موثرترین-روش-طبیعی-برای-درمان-ورم-پا‎Cachedبررسی‌ها نشان داده چای جعفری قطعی‌ترین روش طبیعی برای درمان ورم پا و درد ناشی از آن است. موثرترین روش طبیعی برای درمان ورم پا - تبیان article.tebyan.net/319868/موثرترین-روش-طبیعی-برای-درمان-ورم-پا‎Cached17 مه 2016 ... به همین دلیل می توان گفت جعفری تازه بهترین درمان برای ورم پا است. برای تهیه این ترکیب درمانی از روش زیر استفاده کنید... بخش تغذیه و آشپزی ... چطور ورم پاها را درمان کنیم؟ - کلینیک جامع آموزش پزشکی ebrahim-mahmoudzadeh.blogsky.com/1391/04/17/post-600/‎Cached Similarچطور ورم پاها را درمان کنیم؟ - کلینیک جامع آموزش پزشکی - همچنین می توانید کانال ما در تلگرام را دنبال کنید با عنوان: نکات مهم سلامتی t.me/public_health. موثرترین روش طبیعی برای درمان ورم پا - طب بوک https://www.tebbook.com/.../موثرترین-روش-طبیعی-برای-درمان-ورم-پا/‎Cachedموثرترین روش طبیعی برای درمان ورم پا. بررسی‌ها نشان داده چای جعفری قطعی‌ترین روش طبیعی برای درمان ورم پا و درد ناشی از آن است.عوامل بسیاری همچون اختلالات ... موثرترین روش طبیعی برای درمان ورم پا - پایگاه خبری تیتر امروز tnews.ir/news/52b563024773.html 4 مارس 2017 ... استفاده از داروها برای درمان ورم پا نمی تواند بهترین گزینه باشد زیرا آثار ... بررسی‌ها نشان داده چای جعفری قطعی‌ترین روش طبیعی برای درمان ورم پا و ... موثرترین روش طبیعی برای درمان ورم پا setareshiraz.ir/fa/news/36246/موثرترین-روش-طبیعی-برای-درمان-ورم-پا بررسی‌ها نشان داده چای جعفری قطعی‌ترین روش طبیعی برای درمان ورم پا و درد ناشی از ... استفاده از داروها برای درمان ورم پا نمی‌تواند بهترین گزینه باشد زیرا آثار جانبی و ... ورم پا را درمان کنید ! - بیتوته www.beytoote.com/health/cure.../treat1-leg-swelling.html‎Cached Similarعلت ورم پا,ورم مچ پا ورم ساق پا,درمان ورم,ورم کردن پا,دلایل ورم پا,علل ورم پا,درمان ورم مچ پا,ورم پا ... بعضی از گیاهان برای درمان ورم پا و گردش خون در پا مفید است و احتباس آب بدن را از بین می برد. .... با روشهای طبیعی دندان درد و بوی بد دهان را درمان کنید! موثرترین روش طبیعی برای درمان ورم پا - میانا miana.ir/?p=50562 17 مه 2016 ... بررسی‌ها نشان داده چای جعفری قطعی‌ترین روش طبیعی برای درمان ورم پا و درد ناشی از آن است. موثرترین روش طبیعی برای درمان ورم پا. به گزارش میانا ... موثرترین روش طبیعی برای درمان ورم پا - سرمد نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/18665137 17 مه 2016 ... موثرترین روش طبیعی برای درمان ورم پا. گفته می شود که جعفری خواص دارویی درمانی فراوانی دارد و مایعات اضافه را از بدن خارج و سم زدایی می کند. درمان و رفع ورم پا با مواد گیاهی در منزل - نمناک namnak.com/درمان-و-رفع-ورم-پا.p53495‎Cachedرفع ورم پا و درمان خانگی ورم و باد کردگی پا در زنان و درمان گیاهی کف پا و از بین بردن قطعی ورم پا با اسطوخودوس ... نمناک بهداشت و سلامتپیشگیری و بیماریها نسخه ای فوری برای رفع طبیعی ورم پا در خانه ... روش استفاده از سرکه سیب برای رفع ورم پا.