مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصویری هولناک از کنده شدن انگشتان دست بر اثر قانقاریا

به گزارش جام جم سرا، قانقاریا یا سیاه مردگی زمانی رخ می‌دهد که به علت عفونت، سوختگی، بیماری‌های مزمن و جراحت شدید، خون به بخشی از بافت‌های بدن نمی‌رسد و سبب سیاه‌شدن و خون‌مردگی آن بخش می‌شود.

گفته می‌شود برخی بیماری‌ها همچون دیابت، بیماری عروق محیطی، سرمازدگی و بیماری رینود منجر به قانقاریا می‌شود.

گفتنی است؛ نشانه‌های قانقاریا شامل عفونت، سیاه شدن، خون مردگی، درد شدید و ترشح بدبو است که در صورت شدید شدن سبب قطع یا کنده شدن اندام مورد نظر می‌شود.

منبع: Medical Forum



لینک منبع :تصویری هولناک از کنده شدن انگشتان دست بر اثر قانقاریا

تصویری هولناک از کنده شدن انگشتان دست بر اثر قانقاریا (+18) www.yjc.ir/.../تصویری-هولناک-از-کنده-شدن-انگشتان-دست-بر-اثر-قانقاریا-18‎Cachedاین فرد بر اثر ابتلا به بیماری قانقاریا به علت سرمازدگی نوک چند انگشت دست چپش را از دست داد. تصویری هولناک از کنده شدن انگشتان دست بر اثر قانقاریا - جام جم آنلاین 188.75.89.4/.../تصویری-هولناک-از-کنده-شدن-انگشتان-دست-بر-اثر-قانقاریا‎‎Cached16 مه 2016 ... این فرد بر اثر ابتلا به بیماری قانقاریا به علت سرمازدگی نوک چند انگشت دست چپش را از دست داد. تصویری هولناک از کنده شدن انگشتان دست بر اثر قانقاریا newsfa.ir/.../تصویری-هولناک-از-کنده-شدن-انگشتان-دست-بر-اثر-قانقاریا‎Cached16 مه 2016 ... این فرد بر اثر ابتلا به بیماری قانقاریا به علت سرمازدگی نوک چند انگشت دست چپش را از دست داد. تصویری هولناک از کنده شدن انگشتان دست بر ... تصویری هولناک از کنده شدن انگشتان دست بر اثر قانقاریا | مجله ... news.dabi.ir/Default.aspx?Type=News&idG=18&id=58637 17 مه 2016 ... به گزارش جام جم سرا، قانقاریا یا سیاه مردگی زمانی رخ می‌دهد که به علت عفونت، سوختگی، بیماری‌های مزمن و جراحت شدید، خون به بخشی از بافت‌. تصویری هولناک از کنده شدن انگشتان دست بر اثر قانقاریا - تی نیوز tnews.ir/news/c93962974567.html 16 مه 2016 ... به گزارش جام جم سرا، قانقاریا یا سیاه مردگی زمانی رخ می دهد که به علت عفونت، سوختگی، بیماری های مزمن و جراحت شدید، خون به بخشی از بافت های بدن ... تصویری هولناک از کنده شدن انگشتان دست بر اثر قانقاریا ... - تی نیوز tnews.ir/news/dde663003712.html 17 مه 2016 ... گفتنی است؛ نشانه های قانقاریا شامل عفونت، سیاه شدن، خون مردگی، درد شدید، ترشح بدبو است که در صورت شدید شدن سبب قطع یا کنده شدن اندام مورد ... تصویری هولناک از کنده شدن انگشتان دست بر اثر قانقاریا (+ ... - خبر پو khabarpu.com/k.php?u.../ZhiDYp9mG2q/...‎Cachedتصویری هولناک از کنده شدن انگشتان دست بر اثر قانقاریا (+18) - باشگاه خبرنگاران | خبر پو, پویش آخرین اخبار روز ایران و جهان. تصویری هولناک از کنده شدن انگشتان دست بر اثر قانقاریا 18 www.mevia.ir/.../تصویری_هولناک_از_کنده_شدن_انگشتان_دست_بر_اثر_قانقاریا_18‎Cachedتصویری هولناک از کنده شدن انگشتان دست بر اثر قانقاریا 18. Error setting up player: Invalid license key. دانلود علوم ریاضی:ضرب با انگشتان دست! دانلود در این ... تصویری هولناک از کنده شدن انگشتان دست بر اثر قانقاریا 18 - کوپه www.koupeh.com/.../تصویری-هولناک-از-کنده-شدن-انگشتان-دست-بر-اثر-قانقاریا--18 آخرین خبر/ ابتدا از انگشت اشاره تا کوچکترین انگشت دستتان، نخ را یک در میان بچرخانید. همانند تصویر سه، دوباره عکس این کار را انجام دهید. یک بار دیگر این رفت ... تصویری هولناک از کنده شدن انگشتان دست بر اثر قانقاریا 18 iruni.ir/search/?...تصویری+هولناک...کنده+شدن+انگشتان+دست...اثر+قانقاریا...‎Cachedفروش پرتقال های پوست کنده شده و عرضه آنها در بسته بندی های پلاستیکی با اعتراض کاربران فضای مجازی همراه شده است. پرتقال های پوست کنده شده!! یکی از کاربران ...