مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه کباب ترکی

طرز تهیه: ابتدا گوجه‌ها، پیاز، سیر و 2 عدد از فلفل‌ها را رنده کنید. پودر سیر و آویشن و فلفل و روغن زیتون را به آنها اضافه کرده و کنار بگذارید. این سس را برای طعم‌دار کردن گوشت استفاده کنید.

گوشت را شسته و برش‌های نازک و ورقه‌ای بزنید. این برش‌ها را به اندازه 10 تا 15 سانتی‌متر آماده کنید و در سس گذاشته و به مدت 2 الی 3 ساعت در یخچال قرار دهید. با این روش هم گوشت طعم‌دار شده و هم ترد می‌شود.

بعد آنها را لایه‌لایه روی ورق آلومینیوم چیده و به‌صورت رول شده، بپیچید و در فریزر گذاشته تا کاملا یخ بزند و فرم گرفته شود و بعد از فریز در آورید و آن را برش عرضی بزنید و مانند رولت حلقه حلقه ببرید و در روغن داغ سرخ کنید. گوشت‌های سرخ شده را درون نان باگت بریزید و مقداری خیار شور و پیاز برش داده شده و گوجه فرنگی و فلفل برش داده شده و سس کچاپ روی آنها بریزید و میل نمایید.

دقت کنید نمک را در مرحله آخر به مواد بپاشید. وجود نمک از ابتدا، موجب سفت شدن و دیر پز شدن گوشت می‌شود. همچنین می‌توانید مواد سس را بعد از بیرون آوردن گوشت بجوشانید و به جای سس کچاپ از آن استفاده کنید.

چاردیواری



لینک منبع :طرز تهیه کباب ترکی

طرز تهیه کباب ترکی خانگی - نمناک namnak.com/کباب-ترکی-خانگی.p23435‎Cachedکباب ترکی یا دنر کباب، نوعی کباب است که با بریدن گوشتی که در دور آتش به حالت عمودی در حال گشتن است به دست می آید. «دنر به ترکی یعنی چرخنده و چرخان». آموزش طرز تهیه کباب ترکی خانگی خوشمزه با مرغ و گوشت چرخ کرده mepatogh.ir/5087/turkish-kebab/‎Cached17 جولای 2017 ... آموزش طرز تهیه کباب ترکی خانگی با مرغ و گوشت چرخ کرده دستور آشپزی و طرز پخت کباب ترکی خوشمزه در منزل مواد لازم برای کباب ترکی خانگی ... کباب ترکی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/کباب_ترکی‎Cached Similarطرز تهیه: گوشت فیله مرغ را به قطعات کوچک برش داده و سپس با آب لیمو، زعفران، نمک و فلفل مزه دار کنید. درون تابه یک قاشق روغن ریخته و ... ‎۲ در سراسر جهان - ‎۲.۱ آلمانطرز تهیه یک نوع کباب ترکی - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/chiken1/13943.html‎Cached Similarشما احتمالا با جستجوی کلمات زیر وارد مقاله طرز تهیه یک نوع کباب ترکی شده اید چنانچه مطلب مرتبط با جستجوی شما نبوده همان کلمه را در جستجوی سایت وارد کنید. آموزش کامل طرز تهیه کباب ترکی خانگی خوشمزه - بانوی شهر https://banooyeshahr.com/کباب-ترکی-خانگی/‎Cached Rating: 5 - 1 vote 21 ژانویه 2017 ... کباب ترکی خانگی یک ساندویج معروف و بسیار خوشمزه برای کشور ترکیه میباشد که در این مقاله ما شیوه پخت این غذای خوشمزه را به شما آموزش میدهیم. دستور طرز تهیه کباب ترکی خانگی مخصوص با طعمی فوق العاده خوشمزه namakstan.net/turkish-kebab.html‎Cachedدستور طرز تهیه کباب ترکی خانگی مخصوص با طعمی فوق العاده خوشمزه نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه کباب ترکی را آماده کرده ایم برای مشاهده دستور ... طرز تهیه کباب ترکی - ایران ناز www.irannaz.com/directions-shawarma.html‎Cachedطرز تهیه کباب ترکی. مواد لازم : گوشت راسته گوسفند یا فیله گوساله 250 گرم پیاز 3 عدد روغن مایع نصف پیمانه نمک و فلفل به مقدار لازم. طرز تهیه : گوشت را در جهت ... طرز تهیه ی دنر کباب (کباب ترکی) - بیتوته www.beytoote.com/cookery/ghazaha/dnr1-recipe-roast1.html‎Cached Similarطرز تهیه دنر کباب طرز تهیه کباب ترکی , نحوه پخت دنر کباب , نکاتی برای پخت دنر کباب , پخت انواع کباب , مواد لازم برای دنر کباب , آموزش آشپزی , سایت آشپزی ... طرز تهیه کباب ترکی خانگی مخصوص - هفت گنج 7ganj.ir/طرز-تهیه-کباب-ترکی-خانگی-مخصوص/‎Cached Similarطرز تهیه کباب ترکی خانگی مخصوص. ... اگر عاشق طعم کباب ترکی هستید و دوست دارید این غذای بی نظیر را در خانه تهیه کنید، با ما همراه شوید و طرز تهیه کباب ترکی ... طرز تهیه کباب ترکی خانگی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../طرز-تهیه-کباب-ترکی-خانگی‎Cached9 مه 2015 ... تصویر طرز تهیه کباب ترکی خانگی. طرز تهیه: ابتدا در یک ماهیتابه گود، مقداری روغن بریزید و پیاز را نگینی خرد و سرخ کنید. سیر را خرد کرده و ...