مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ترفندی معجزه‌آسا برای ضدعفونی کردن روده و دستگاه گوارشی

به گزارش جام جم سرا به نقل از سرای زندگی ، عفونت‌های انگلی یکی از عوامل مهم ایجاد مشکلات گوارشی، بوی بد دهان، اسهال، استفراغ، نفخ، دردهای ناحیه لگن، شکم و یبوست هستند. خوردن غذاهای مانده، میوه‌ها، سبزیجات آلوده و استفاده از ظروف آلوده می‌تواند به راحتی دستگاه گوارشی را مملو از انگل و باکتری کند.

انگل‌ها و باکتری‌ها پس از ورود به بدن وارد دستگاه گوارشی و روده می‌شوند. به منظور ضد عفونی کردن این نواحی بهتر است در ابتدا چند ساعت هیچ ماده‌ غذایی مصرف نکنید تا این موجودات ریز در صورت عدم تغذیه ضعیف شوند.

گیاه میخک را با آب بجوشانید و برای خوش طعم کردن آن کمی عسل اضافه کنید و روزانه به مدت 10 روز با شکم خالی آن را بنوشید. پس از مدتی کوتاه با این روش انگل‌ها و باکتری‌ها به راحتی از طریق مدفوع از بدن خارج می‌شوند. البته مصرف دانه‌های پایاپا و کدو حلوایی نیز به راحتی دستگاه گوارش و معده را ضد عفونی می‌کند.



لینک منبع :ترفندی معجزه‌آسا برای ضدعفونی کردن روده و دستگاه گوارشی

ترفندی معجزه‌آسا برای ضدعفونی کردن روده و دستگاه گوارشی www.yjc.ir/.../ترفندی-معجزه‌آسا-برای-ضدعفونی-کردن-روده-و-دستگاه-گوارشی‎Cachedانگل‌ها و باکتری‌ها پس از ورود به بدن وارد دستگاه گوارشی و روده می‌شوند. به منظور ضد عفونی کردن این نواحی بهتر است در ابتدا چند ساعت هیچ ماده‌ غذایی مصرف نکنید تا ... ترفندی معجزه‌آسا برای ضدعفونی کردن روده و دستگاه گوارشی - LinkedIn https://www.linkedin.com/.../ترفندی-معجزهآسا-برای-ضدعفونی-کردن-روده-و-دستگاه-sadeh-ساده‎Cached17 مه 2016 ... می‌توان با مصرف نوشیدنی ضد ویروس و انگل به راحتی شکم، روده و معده را ضدعفونی کرد. به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی ... ضدعفونی کردن روده و دستگاه گوارشی با این ترفند معجزه آسا - نیک ... www.niksalehi.com/.../ضدعفونی-کردن-روده-و-دستگاه-گوارشی-با-ای.html‎Cached15 مه 2016 ... ضدعفونی کردن روده و دستگاه گوارشی عفونت‌های انگلی یکی از عوامل مهم ایجاد مشکلات گوارشی، بوی بد دهان، اسهال، استفراغ، نفخ، دردهای ناحیه لگن، ... ترفندی معجزه‌آسا برای ضدعفونی کردن روده و دستگاه گوارشی - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/.../ترفندی-معجزه-آسا-برای-ضدعفونی-کردن-روده-و-دستگاه-گوارشی‎Cached15 مه 2016 ... می‌توان با مصرف نوشیدنی ضد ویروس و انگل به راحتی شکم، روده و معده را ضدعفونی کرد. ترفندی معجزه‌آسا برای ضدعفونی کردن روده و دستگاه گوارشی asrefars.ir/.../ترفندی-معجزه‌آسا-برای-ضدعفونی-کردن-روده-و-دستگاه-گوارشی ترفندی معجزه‌آسا برای ضدعفونی کردن روده و دستگاه گوارشی. می‌توان با مصرف نوشیدنی ضد ویروس و انگل به راحتی شکم، روده و معده را ضدعفونی کرد. به گزارش عصر ... ترفندی معجزه آسا برای ضدعفونی کردن روده و دستگاه گوارشی - آکاایران akairan.com/.../ترفندی%20معجزه%20آسا%20برای%20ضدعفونی%20کردن%20روده%20و... Notice: Undefined variable: x2 in /home/akairan/domains/akairan.com/ public_html/health/includes/content.php on line 104 ... ترفندی معجزه آسا برای ضدعفونی کردن روده و دستگاه گوارشی - پول نیوز tnews.ir/پول-نیوز/407862876836.html 4 مارس 2017 ... ترفندی معجزه‌آسا برای ضدعفونی کردن روده و دستگاه گوارشی پول‌نیوز- می‌توان با مصرف نوشیدنی ضد ویروس و انگل به راحتی شکم، روده و معده را ... ضدعفونی کردن روده و دستگاه گوارشی با این ترفند معجزه آسا www.goodclimate.ir/pezeshki/zdaefvnykrdnrvdhvdstgahgvarshybaay.html ضدعفونی کردن روده و دستگاه گوارشی با این ترفند معجزه آسا - menuشنبه 06 / 03 / 96 تازه های پزشکی تازه های پزشکی تاریخ انتشار : یکشنبه 15 / 05 / 2016مشاهده ... اخبار-ترفندی معجزه‌آسا برای ضدعفونی کردن روده و دستگاه گوارشی sarvonline.ir/.../ترفندی-معجزه‌آسا-برای-ضدعفونی-کردن-روده-و-دستگاه-گ می‌توان با مصرف نوشیدنی ضد ویروس و انگل به راحتی شکم، روده و معده را ضدعفونی کرد. ترفندی معجزه‌آسا برای ضدعفونی کردن روده و دستگاه گوارشی | میانا ... miana.ir/?p=50403‎Cachedمی‌توان با مصرف نوشیدنی ضد ویروس و انگل به راحتی شکم، روده و معده را ضدعفونی کرد. ترفندی معجزه‌آسا برای ضدعفونی کردن روده و دستگاه گوارشی. به گزارش میانا ...