مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

یک ضد آفتاب طبیعی برای محافظت از پوست

به گزارش جام جم سرا ، روغن نارگیل خواص دارویی و پزشکی بسیاری دارد و استفاده منظم از آن سلامت پوست را تضمین می‌کند. بررسی‌ها نشان داده این روغن بهترین ضد آفتاب طبیعی است که از پوست در مقابل تابش نور خورشید محافظت می‌کند.


به نقل از هلثی‌فودتیم، کرم‌ها و لوسیون‌های ضد آفتاب موجود در بازار گرانند و برخی از آنها اثر جانبی بر روی پوست دارند به طوری که مواد موجود در آنها ممکن است سبب وارد شدن سم به منافذ پوستی و خون شود اما روغن نارگیل ماده‌ای طبیعی است که آثار مخربی بر سلامتی ندارد. قرار گرفتن طولانی مدت در مقابل نور خورشید می‌تواند خطر ابتلا به سرطان پوست، سوختگی پوست و پیری زودرس را افزایش دهد.


قرار گرفتن در مقابل نور خورشید ویتامین D مورد نیاز بدن را تا حدودی تامین می کند پس بهتر است با استفاده از ماده‌ای طبیعی و ضد آفتاب مانند روغن نارگیل در مقابل نور خورشید قرار گرفت و آسیب‌ها را به حداقل رساند. برای در امان ماندن از اشعه‌های خطرناک خورشید و جذب نور مناسب آن به بدن بهتر است از روغن نارگیل طبیعی و غیر فرآوری‌شده استفاده کنید.

منبع : سلامت آنلاین



لینک منبع :یک ضد آفتاب طبیعی برای محافظت از پوست

یک ضد آفتاب طبیعی برای محافظت از پوست - پوست - زیبایی ... www.salamatnews.com/.../-یک-ضد-آفتاب-طبیعی-برای-محافظت-از-پوست‎Cached9 مه 2016 ... بسیاری از کرم‌ها و لوسیون‌های ضد آفتاب موجود در بازار گرانند و برخی از آنها اثر جانبی بر پوست دارند اما به جای آنها، از یک ماده طبیعی هم می‌توان برای ... یک ضد آفتاب طبیعی برای محافظت از پوست - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=962006‎Cached15 فوریه 2017 ... بسیاری از کرم‌ها و لوسیون‌های ضد آفتاب موجود در بازار گرانند و برخی از آنها اثر جانبی بر پوست دارند اما به جای آنها، از یک ماده طبیعی هم می‌توان برای ... یک ضد آفتاب طبیعی برای محافظت از پوست - رامک ramakdairy.com/یک-ضد-آفتاب-طبیعی-برای-محافظت-از-پوست/‎Cached12 ژوئن 2016 ... بسیاری از کرم‌ها و لوسیون‌های ضد آفتاب موجود در بازار گرانند و برخی از آنها اثر جانبی بر پوست دارند اما به جای آنها، از یک ماده طبیعی هم می‌توان برای ... روغن نارگیل یک ضد آفتاب طبیعی برای پوست - نمناک namnak.com/ضد-آفتاب-طبیعی.p50386‎Cachedنمناک بهداشت و سلامتپوست و مو روغن نارگیل یک ضد آفتاب طبیعی برای پوست ... ضد آفتاب طبیعی است که از پوست در مقابل تابش نور خورشید محافظت می کند. یک ضد آفتاب طبیعی برای محافظت از پوست » آسمان نیوز news.asemanpub.com/5318-.html‎Cached9 مه 2016 ... آسمان نیوز: بسیاری از کرم‌ها و لوسیون‌های ضد آفتاب موجود در بازار گرانند و برخی از آنها اثر جانبی بر پوست دارند اما به جای آنها، از یک ماده طبیعی هم ... 10 ضد آفتاب‌ های طبیعی برای فصل تابستان - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/256283_10-ضد-آفتاب‌-های-طبیعی-برای-فصل.html/‎Cached13 ژوئن 2017 ... بهترین روش محافظت از پوست در برابر آسیب‌های نور خورشید، استفاده از انواع ... اسانس آن مشهور است، یک ضدآفتاب طبیعی خفیف هم محسوب می‌شود. کرم ضد آفتاب را بشناسید و بهترین ضد آفتاب را بخرید | دیجی استایل https://www.digistyle.com/mag/کرم-ضد-آفتاب-را-بشناسید/‎Cached21 دسامبر 2016 ... کرم ضد آفتاب نیوآ یا بورژوا را در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل به سادگی ... بنابراین میزان SPF یک کرم ضد آفتاب نمی تواند تنها ملاک انتخاب آن باشد، ... ضد آفتاب مناسب رفتید به وجود میزان تاثیر ضد آفتاب در محافظت پوست از ... است که کرم ضد آفتاب روی شما ترک نمی‌خورد و حالت طبیعی پوست حفظ می‌شود، ... Very High Protection Sun Spray - اسپری ضد آفتاب با محافظت بسیار ... https://www.iran.mustela.com/fa/.../very-high-protection-sun-spray‎Cached100% ضدآفتاب گیاهی- معدنی با تینوزورب اس و TiO2 طبیعی. ... آووکادو پرسئوس: یک ماده اولیه انحصاری که سد دفاعی پوست ... این ضدآفتاب طبیعی در تابستان معجزه می‌کند - بیتوته www.beytoote.com/attire/.../natural5-sunscreen-summer.html‎Cachedاستفاده از ضد آفتاب برای محافظت و حفظ سلامت پوست امری ضروری است. به کمک برخی مواد طبیعی و روغن‌های معطر می‌توان یک ضد آفتاب طبیعی و خانگی تهیه کرد و در ... ۱۰ ضد آفتاب‌ های طبیعی برای فصل تابستان | Hendevaneh hendevaneh.com/۱۰-ضد-آفتاب‌-های-طبیعی-برای-فصل-تابستا/‎Cachedیک نکته مثبت دیگر، ترکیب نشدن این ضدآفتاب‌ها با پوست شما است که باعث وارد ... در واقع استفاده از ضد آفتاب‌ های طبیعی راهی است برای محافظت از پوست، بدون آن ...