مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه خوراک بادمجان با غوره

طرز تهیه:

بادمجان‌ها را پوست گرفته و آنها را ورقه‌ای برش بزنید و در آب و نمک قرار دهید تا هم تلخی آنها کشیده شده و برای سرخ کردن، روغن کمتری استفاده شود.

دو قاشق از پیاز داغ را در یک ماهیتابه بریزید و گوشت را به همراه مقداری روغن، فلفل، زردچوبه و نمک تفت دهید و کنار بگذارید.

بادمجان‌ها را از آب و نمک درآورید، خشک کرده و سرخ کنید. بعد از خنک شدن، ورقه‌‌های سرخ شده بادمجان را به صورت بعلاوه روی سطح صاف بگذارید و یک قاشق از مواد سرخ شده گوشتی را روی آن بریزید و بقچه‌ای آنها را پیچیده و با یک خلال محکم کنید و در قابلمه مناسبی بچینید.

هر ردیف که کامل شد، روی آنها را غوره بریزید. همین‌طور ادامه دهید تا مواد تمام شده و روی آنها را مقداری غوره و زعفران آب کرده ریخته، در ظرف را بسته و بگذارید با بخار غوره‌ها پخته و غذا آماده شود.

بعد از تبخیر شدن آب، آنها را در دیس بگذارید و اطراف آنها را با زیتون و سبزی تازه تزئین کنید. این غذا را با نان تازه یا کته میل کنید.

چاردیواری



لینک منبع :طرز تهیه خوراک بادمجان با غوره

کتاب آشپزی/خورش غوره بادمجان - ویکی‌کتاب https://fa.wikibooks.org/wiki/کتاب_آشپزی/خورش_غوره_بادمجان‎Cached Similarخورش غوره بادمجان یکی از غذاهای محلی استان همدان است. ... طرز تهیه: پوست بادمجان‌ها را بکنید و از درازای آن در روغن سرخ کنید. ... و غوره را به قابلمه بیفزایید و بعد از کم کردن حرارت اجاق، اجازه دهید غذا ۱۵ دقیقه بپزد. ... با دو لیوان آب وحرارت کم می‌پزیم. طرز تهیه خوراک بادمجان با غوره - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../طرز-تهیه-خوراک-بادمجان-با-غوره‎Cached10 مه 2016 ... مواد لازم: بادمجان: 6 تا 8 عدد گوشت چرخ کرده: 250 گرم پیاز سرخ شده: 4 قاشق غذاخوری نمک، فلفل، زردچوبه و روغن: به میزان لازم غوره پاک کرده: 1.5 ... طرز تهیه مسما مرغ و بادمجان • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-مسما-مرغ-و-بادمجان-chicken-eggplant-stew/‎Cachedممکنه دستورهای متفاوتی برای تهیه یک غذا وجود داشته باشه اما مواد اولیه مشترک در ... امروز با هم طرز تهیه مسما بادمجان رو به شیوه جدیدی که در اون بادمجان رو به صورت رول در ... آب 2/5 پیمانه; رب گوجه فرنگی 2 قاشق غذاخوری; بادمجان 400 گرم; غوره 3/4 پیمانه ... خورش بادمجان، طرز تهیه خورش بادمجان مجلسی - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/khoresh/11247.html‎Cached Similarخورش بادمجان,خورش بادمجان با مرغ,خورش بادمجان بدون گوشت,خورش بادمجان با ... گوشت ها را نیز در وسط تابه قرار دهید و یک استکان آبغوره را همراه با غوره داخل خورش ... خورش غوره بادمجان را با دو دستور درست کنید - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/khoresh/2015817121128.html‎Cached17 آگوست 2015 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد خورش غوره بادمجان را با دو دستور درست کنید ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته از ... خورش غوره مسما بادمجان و مرغ www.cookery.ir/pages/default.aspx?mode=article&id=259‎Cached Similarخوراک - انواع خوراک مرغ ... دور بادمجان ها بریزید و درب ماهیتابه را بگذارید حرارت را کم کنید تا بادمجان ها با ... می توانید بادمجان ها را همراه با گوجه و غوره در خورش بپزید. طرز تهیه خوراک بادمجان با غوره rozane.avablog.ir/post/2346/طرز+تهیه+خوراک+بادمجان+با+غوره 7 دسامبر 2016 ... طرز تهیه خوراک بادمجان با غوره. [ad_1]. طرز تهیه: بادمجان‌ها را پوست گرفته و آنها را ورقه‌ای برش بزنید و در آب و نمک قرار دهید تا هم تلخی آنها کشیده شده ... طرز تهیه خوراک بادمجان با غوره - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../طرز-تهیه-خوراک-بادمجان-با-غوره‎Cached10 مه 2016 ... مواد لازم: بادمجان: 6 تا 8 عدد گوشت چرخ کرده: 250 گرم پیاز سرخ شده: 4 قاشق غذاخوری نمک، فلفل، زردچوبه و روغن: به میزان لازم غوره پاک کرده: 1.5 ... طرز تهیه خورشت غوره مسمای شمالی و نکات مهم برای خوشمزه‌تر شدن 7ganj.ir/طرز-تهیه-خورشت-غوره-مسمای-شمالی-و-نکات-م/‎Cached Similarطرز تهیه خورشت غوره مسمای شمالی و نکات مهم برای خوشمزه‌تر شدن. ... این غذا معمولاً با قیمه بادمجان و حتی خورش بادمجان یکی در نظر گرفته می‌شود در حالی که در قیمه ... طرز تهیه مسمای بادنجان و غوره - آپارات ► 12:55www.aparat.com/v/fQpM4/طرز_تهیه_مسمای_بادنجان_و_غوره May 27, 2016 - 13 min سرآشپز سید مهدی حسینی مواد لازم:بادمجان 6-8 عددپیاز 2 عددگوشت مرغ 500 گآبغوره 1 لگوجه فرنگی 3 عددنمک و فلفل به میزاتن لازمزرد چوبه 1 ق ...