مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

صورتتان را با این 8 ماده غذایی بوتاکس کنید

به گزارش جام جم سرا ، "آنتونی یون" جراح پلاستیک یک فصل کامل از کتاب خود را به تاثیر موادغذایی در جوانی و شادابی پوست اختصاص داد.

وی اظهار کرد: مواد غذایی مصرفی می تواند بر چین و چروک، سفتی، قابلیت ارتجاعی پوست و حتی میزان آفتاب سوختگی تاثیر بگذارد. این جراح پلاستیک در تحقیقات خود 8 ماده غذایی را معرفی کرد که در جوانی پوست نقش مهمی را ایفا می کنند.

این 8 ماده عبارتند از:

تخم مرغ:

تخم مرغ حاوی پروتئین افزایش دهنده کلاژن پوست و ویتامین A است این دو ماده در کنار هم موجب سفتی و رفع افتادگی پوست می شوند به همین دلیل توصیه شده روزانه یک تخم مرغ به منظور جوانی پوست خود استفاده کنید.

رب گوجه فرنگی:

این محقق اظهار داشت: مصرف رب گوجه فرنگی یک راه آسان برای دریافت دوز مناسبی از لیکوپن و رفع پیری پوست است همچنین می تواند پوست را از آسیب ‌های آفتاب حفظ کند. مطالعات نشان داده که خوردن روزانه پنج قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی می تواند خطر ابتلا به آفتاب سوختگی را کاهش دهد.

شکلات تلخ:

یک تکه شکلات با حداقل 70 درصد کاکائو حاوی فلاونول است که می‌تواند باعث ترمیم لکه‌های پوستی ایجاد شده در اثر نورخورشید شود و با افزایش جریان خون درخشش و شادابی پوست را به ارمغان آورد.

بلوبری:

یک فنجان از این میوه‌ی تیره رنگ معادل میزان مورد نیاز روزانه بدن از ویتامین C است این ویتامین قابلیت ارتجاعی کلاژن‌های پوست را افزایش می دهد. مطالعه‌ سال 2012 در بریتانیا نشان داد زنانی که اغلب از ویتامین C استفاده می کنند چین و چروک پوستی کمتری دارند.

سیب زمینی شیرین:

سیب زمینی های شیرین سرشار از ماده معدنی سلنیوم است که پوست را از آسیب رادیکال های آزاد محافظت می کند و چین و چروک های آن را از بین می برد همچنین علاوه بر سلنیوم غنی از بتاکاروتن است که رطوبت پوست را حفظ می کند.

چای سبز:

این جراح پلاستیک در زمینه نوشیدنی مصرفی روزانه اظهار داشت: من چای سبز را به عنوان یک نوشیدنی بسیار مفید برای پوست و بدن به بیماران توصیه می کنم، آنتی اکسیدان ضد پیری چای سبز از قهوه سیاه و سفید بیشتر است.

میگو:

یک غذای سرشار از ویتامین E است که می تواند در بهبود اسکارهای پوستی و جوان سازی تاثیر زیادی بگذارد.

خربزه ی درختی (پاپایا):

میوه با بافت روغنی و سرشار از ویتامین C ،E و بتا کاروتن است که می تواند از ایجاد چین و چروک بر روی پوست جلوگیری کند و آن را در برابر رادیکال های آزاد محافظت کند.

منبع:nypost



لینک منبع :صورتتان را با این 8 ماده غذایی بوتاکس کنید

صورتتان را با این 8 ماده غذایی بوتاکس کنید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../صورتتان-را-با-این-8-ماده-غذایی-بوتاکس-کنید‎Cached2 مه 2016 ... مصرف برخی مواد غذایی به جای استفاده از کرم‌های ضدچروک و تزریق بوتاکس در جوانسازی پوست موثر است. صورتتان را با این 8 ماده غذایی بوتاکس کنید - مجله اینترنتی جدیدترین jadidtarin.com/mag/banovan/arayeshi/1420‎Cachedمصرف برخی مواد غذایی به جای استفاده از کرم‌های ضدچروک و تزریق بوتاکس در جوانسازی پوست موثر است. با این میوه خطوط صورتتان را بوتاکس کنید!! - ترفند ساده tarfandsade.ir/466/با-این-میوه-خطوط-صورتتان-را-بوتاکس-کنید/‎Cachedبا این میوه خطوط صورتتان را بوتاکس کنید!! ... نکاتی‌ در مورد کمپوت‌ها · استفاده از باقی مانده گوشت و مرغ · صحیح ترین روش یخ زدایی مواد غذایی چیست؟ فوت و فن های زندگی - Download | Install Android Apps | Cafe Bazaar https://shetab.cafebazaar.ir/app/didar.fotofanhayezendegi/?l=en‎Cachedهنرنمایی با پوست بلوط و گردو یبوست را در 6 حرکت درمان کنید صورتتان را با این 8 ماده غذایی بوتاکس کنید یک اسموتی و هفت خاصیت شگفت انگیز درمان طبیعی ... صورتتان را با این ۸ ماده غذایی بوتاکس کنید – مجله اینترنتی – مجله ... codex.kajblog.ir/صورتتان-را-با-این-۸-ماده-غذایی-بوتاکس-کن/‎Cachedصورتتان را با این ۸ ماده غذایی بوتاکس کنید. [ad_1] ... Tags: بوتاکس طبیعی, جام جم سرا, زندگی, صورتتان را با این 8 ماده غذایی بوتاکس کنید, کلاژن‌های پوست. با این میوه خطوط صورتتان را بوتاکس کنید!! - سیمرغ seemorgh.com/lifestyle/style-and-beauty/.../111483-111483/‎Cached Similar5 سپتامبر 2011 ... با این دمنوش گیاهی به ترمیم و بهبود جوشهای صورت خود کمک کنید!! ... لاغری پلکانی 4 هفته ای تضمینی تا 8 کیلوگرم با رژیم غذایی پیشرفته و طب ... صورتتان را با این 9 ماده غذایی بوتاکس کن | پارس نیوز - خبر پو khabarpu.com/n.php?...صورتتان-را-با-این...ماده-غذایی-بوتاکس...‎Cachedصورتتان را با این 9 ماده غذایی بوتاکس کنید. رب گوجه فرنگی: این محقق اظهار داشت: مصرف رب گوجه فرنگی یک راه آسان برای دریافت دوز مناسبی از لیکوپن و رفع ... رفع لاغری صورت با 8 کلید جادویی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../رفع-لاغری-صورت-با-8-کلید-جادویی‎Cached Similar20 آگوست 2013 ... اگرچه امروزه در طب مدرن شیوه‌هایی همچون تزریق ژل و بوتاکس برای پرتر به نظر ... با خوردن میوه‌ها و سبزیجات هم می‌توانید به بدن‌تان آب برسانید چون این مواد غذایی سرشار از آن هستند. ... برای این منظور بهتر است با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید. ... بعد از یک وعده غذایی اکتفا کنید. 8. چاقی و زیبایی صورت با یک نسخه هفت سین عیدم را چطوری بچینم؟ - onvansho onvansho.ir/result/هفت-سین-عیدم-را-چطوری-بچینم؟.html تزیینات روی جام هفت سین با روبان هفت سین عیدم را چطوری بچینم در این جا آموزش ... درمان کنید صورتتان را با این 8 ماده غذایی بوتاکس کنید یک اسموتیهفت را بدون . یک بوتاکس خانگی با روشی کاملا آسان را بیاموزید - پرشین وی tnews.ir/پرشین-وی/ae1776643395.html 25 دسامبر 2016 ... بوتاکس خانگی این روزها بیشترمردم برای اینکه صورت خود را جوان کنند ... روش استفاده : پیش از مصرف این ماسک پوست صورت و گردن را کاملا تمیز کنید و اجازه دهید که ماسک به مدت 8 ... بوتاکس طبیعی پوست صورت با چند ماده غذایی!!!