مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این بیماری بیشتر به سراغ زنان می آید!

به گزارش جام جم سرا ، سکته مغزی از جمله اختلالاتی است که سالانه صدها هزار نفر را در سراسر جهان به کام مرگ می کشاند.

بنا بر گزارش انجمن ملی پیشگیری از سکته‌ مغزی؛ سالانه 55 هزار زن بیشتر از مرد قربانی سکته مغزی می‌شوند به طوری که این اختلال به سومین بیماری کشنده در جهان تبدیل شده است.

بررسی ها نشان می دهند، اگر چه مردان بیشتر از زنان در معرض خطر ابتلا به سکته مغزی قرار دارند اما زنان بیشتر از مردان قربانی این اختلال می‌شوند. سکته‌های گذرا و مقطعی هشدار جدی سکته مغزی است. بهتر است در صورت بروز سکته‌های خفیف حتما به پزشک مراجعه کنید.

بارداری، قرص‌های ضدبارداری، میگرن، دارووهای هورمونی و ابتلا به مشکلات مغزی از جمله عوامل خطرساز بروز سکته مغزی در زنان است و این عوامل تهدید کننده تنها مختص به زنان است.

گفتنی است؛ دیابت، چاقی، بیماری های قلبی عروقی، کم تحرکی، فشار خون، کلسترول و استعمال دخانیات خطر بروز سکته مغزی را در زنان و مردان افزایش می‌دهد.

منبع: Healthy Food Team



لینک منبع :این بیماری بیشتر به سراغ زنان می آید!

این بیماری بیشتر به سراغ زنان می آید! - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5588029/این-بیماری-بیشتر-به-سراغ-زنان-می-آید بررسی ها نشان می دهند، اگر چه مردان بیشتر از زنان در معرض خطر ابتلا به سکته مغزی قرار دارند اما زنان بیشتر از مردان قربانی این اختلال می‌شوند. سکته‌های گذرا و ... این بیماری بیشتر به سراغ زنان می آید! - پارس نیوز www.parsnews.com/.../361802-این-بیماری-بیشتر-به-سراغ-زنان-می-آید‎Cached1 مه 2016 ... بررسی ها نشان می دهند، اگر چه مردان بیشتر از زنان در معرض خطر ابتلا به سکته مغزی قرار دارند اما زنان بیشتر از مردان قربانی این اختلال می‌شوند. این بیماری بیشتر به سراغ زنان می آید! - آکا www.akairan.com/health/bimari.../news201753200191711.html‎Cached3 مه 2017 ... بررسی ها نشان می دهند، اگر چه مردان بیشتر از زنان در معرض خطر ابتلا به سکته مغزی قرار دارند اما زنان بیشتر از مردان قربانی این اختلال می شوند. زاهد نیوز - این بیماری بیشتر به سراغ زنان می آید! - زاهدانه www.zahednews.ir/vdcfc1dj.w6d1vagiiw.html‎Cachedبه گزارش زاهدانه به نقل از بنا بر گزارش انجمن ملی پیشگیری از سکته‌ مغزی؛ سالانه 55 هزار زن بیشتر از مرد قربانی سکته مغزی می‌شوند به طوری که این اختلال به ... این بیماری بیشتر به سراغ زنان می آید | | روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/54240‎Cachedسالانه بیش از نیمی از 795 هزار مورد سکته مغزی در آمریکا در زنان رخ می‌دهد و همچنین کیفیت زندگی زنان پس از تجربه سکته نسبت به مردان وخیم‌تر است. به گزارش. این بیماری بیشتر به سراغ زنان می آید! - ساعت24 | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/17734303 1 مه 2016 ... این بیماری بیشتر به سراغ زنان می آید! ساعت 24-میزان بالایی از مرگ و میر ناشی از سکته مغزی در زنان نسبت به مردان گزارش شده است. ... ادامه خبر. این بیماری بیشتر به سراغ زنان می آید! - فرهنگ نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/17742632 1 مه 2016 ... این بیماری بیشتر به سراغ زنان می آید! میزان بالایی از مرگ و میر ناشی از سکته مغزی در زنان نسبت به مردان گزارش شده است. ... ادامه خبر · جستجوگر ... زیاد بستنی نخورید زیرا این بیماری ها به سراغ شما می آید | Hendevaneh hendevaneh.com/زیاد-بستنی-نخورید-زیرا-این-بیماری-ها-به/‎CachedHome hendevaneh زیاد بستنی نخورید زیرا این بیماری ها به سراغ شما می آید ... این محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت:از دیدگاه طب سنتی نازایی بیشتر به 2 دلیل ... ایشان با بیان اینکه مشکلات هورمونی در زنان و مردان، سردی شدید رحم زن، عفونت رحم، ... "افسردگی زمستانی" بیشتر به سراغ زنان می‌آید - استان کرمانشاه - ایسنا kermanshah.isna.ir/default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID...‎Cached"افسردگی زمستانی" بیشتر به سراغ زنان می‌آید ... نشده، اما به دلیل شیوع بالای آن در برخی از مناطق، روانشناسان ابتلا به این بیماری را با تغییر در میزان نور خورشید ... این بیماری بیشتر به سراغ زنان می آید! - تبریز بیدار tabrizebidar.ir/news/1056688 1 مه 2016 ... بررسی ها نشان می دهند، اگر چه مردان بیشتر از زنان در معرض خطر ابتلا به سکته مغزی قرار دارند اما زنان بیشتر از مردان قربانی این اختلال می‌شوند.