مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

میوه ای که به سرعت لاغرتان می کند !

به گزارش جام جم سرا ، بر اساس نتایج تحقیقاتی که روی زنان 45 تا 67 سال انجام گرفته است مصرف روزانه یک عدد سیب به کاهش وزن کمک می‌کند و میزان کلسترول مضر را کاهش می‌دهد.

براساس تحقیقات محققان دانشمندان امریکایی، مصرف روزانه یک عدد سیب برای سلامت بدن و کاهش وزن مفید است.

مصرف روزانه‌ی این میوه باعث کاهش کلسترول بد خون می‌شود. در واقع این میوه‌ی خوشمزه باعث افزایش سطح کلسترول مفید و کاهش وزن می‌شود.

محققان برای دست یافتن به این نتایج به مدت بیش از یک سال زنان بین 45 تا 65 سال را تحت مطالعه و بررسی قرار دادند.

این شرکت کننده‌ها علاوه بر داشتن یک تغذیه‌ نرمال روزانه 75 گرم آلو خشک یا 75 گرم سیب خشک مصرف کردند و میزان کلسترول آن‌ها بعد از 3، 6 و 12 ماه اندازه گیری شد.

نتایج این بررسی‌ها نشان داد شش ماه بعد از شروع مطالعات، میزان کلسترول مضر زنانی که سیب مصرف کرده بودند به طور متوسط 23 درصد کاهش و میزان کلسترول مفید آن‌ها 4 درصد افزایش یافته است.

همچنین زنانی که روزانه سیب خشک مصرف می‌کردند به طور متوسط یک و نیم کیلو گرم لاغر شدند.

منبع : شبکه خبر



لینک منبع :میوه ای که به سرعت لاغرتان می کند !

میوه ای که به سرعت لاغرتان می کند ! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../میوه-ای-که-به-سرعت-لاغرتان-می-کند‎Cached1 مه 2016 ... در واقع این میوه‌ خوشمزه باعث افزایش سطح کلسترول مفید و کاهش وزن می‌شود. تصویر میوه ای که به سرعت لاغرتان می کند ! به گزارش جام جم سرا ، بر ... میوه ای که به سرعت لاغرتان می کند - ایران اکونومیست iraneconomist.com/fa/news/.../میوه-ای-که-به-سرعت-لاغرتان-می-کند‎Cachedبر اساس نتایج تحقیقاتی که روی زنان 45 تا 67 سال انجام گرفته است مصرف روزانه یک عدد سیب به کاهش وزن کمک می‌کند و میزان کلسترول مضر را کاهش می‌دهد. میوه ای که به سرعت لاغرتان می کند ! - خبرداغ khabaredagh.ir/fa/news/659011/میوه-ای-که-به-سرعت-لاغرتان-می-کند- میوه ای که به سرعت لاغرتان می کند ! مصرف روزانه‌ این میوه باعث کاهش کلسترول بدخون می‌شود. در واقع این میوه‌ خوشمزه باعث افزایش سطح کلسترول مفید و کاهش وزن ... این میوه خوشمزه به سرعت لاغرتان می کند - پارس نیوز www.parsnews.com/.../402175-این-میوه-خوشمزه-به-سرعت-لاغرتان-می-کند‎Cached24 ا کتبر 2016 ... این میوه خوشمزه به سرعت لاغرتان می کند ... گلابی میوه‌ای آبدار و خوشمزه است که خوردنش، احساس سیری طولانی مدتی به بدن می‌دهد بدون آن‌که چربی، ... میوه ای که به سرعت لاغرتان می کند ! - تی نیوز tnews.ir/news/867661920928.html مصرف روزانه این میوه باعث کاهش کلسترول بدخون می شود. در واقع این میوه خوشمزه باعث افزایش سطح کلسترول مفید و کاهش وزن می شود. آخرین خبر | تناسب اندام/ میوه ای که به سرعت لاغرتان می کند! akharinkhabar.com/health/.../-میوه-ای-که-به-سرعت-لاغرتان-می-کند!‎Cachedشبکه خبر/ مصرف روزانه‌ این میوه باعث کاهش کلسترول بدخون می‌شود. در واقع این میوه‌ خوشمزه باعث افزایش سطح کلسترول مفید و کاهش وزن می‌شود. خوراکی های طبیعی برای لاغری - نان رژیمی - نان چاودار - نان سوخاری - نان ... talaash.ir/خوراکی-های-طبیعی-برای-لاغری/‎Cached6 مارس 2017 ... به گزارش خبرگزاری آریا،فیبرها به روند لاغری شما سرعت بیشتری می دهند به شرط این که ... باید بدانید که فقط فیبرهای طبیعی که در میوه ها، سبزیجات و غلات کاملی مثل نان، ... وزنتان هر چقدر که می خواهد باشد، فیبرها لاغرتان می کند میوه ای که به سرعت لاغرتان می کند ! - کلوب www.cloob.com/c/atarbashi/.../میوه_ای_که_به_سرعت_لاغرتان_می_کند_%21 7 مه 2016 ... میوه ای که به سرعت لاغرتان می کند ! ... در واقع این میوه‌ خوشمزه باعث افزایش سطح کلسترول مفید و کاهش وزن می‌شود. ஜ۩۞۩ஜســــــازفــــــــــــا ... میوه ای که به سرعت لاغرتان می کند! | News File newsfile.ir/news/میوه+ای+که+به+سرعت+لاغرتان+می+کند%21‎Cachedمیوه ای که به سرعت لاغرتان می کند! مصرف روزانه‌ این میوه باعث کاهش کلسترول بدخون می‌شود. در واقع این میوه‌ خوشمزه باعث افزایش سطح کلسترول مفید و کاهش وزن ... با لاغر کننده‌ای بسیار قوی آشنا شوید - فرارو fararu.com/fa/news/113265/با-لاغر-کننده‌ای-بسیار-قوی-آشنا-شوید‎Cached Similarسرعت خالی شدن معده را به تأخیر می‌اندازند. برای همین معده مدت ... وزنتان هر چقدر که می‌خواهد باشد، فیبر‌ها لاغرتان می‌کند حتماً شما هم ... در واقع مواد غذایی سرشار از فیبر مثل میوه و سبزیجات نه تنها شما را لاغر می‌کنند بلکه باعث می‌شوند که شما لاغر بمانید .