مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با این ماسک 10 سال جوان شوید

به گزارش جام جم سرا ، برنج منبع عظیم اسید لینولئیک و اسکوآلن و همچنین آنتی‌اکسیدانی قوی است که محرک تولید کلاژن در بدن است. برنج روند به وجود آمدن چین و چروک بدن را کند می‌کند. اسکوآلن هم از پوست در برابر نور خورشید محافظت می‌کند.

علاوه بر این موارد، برنج سرشار از ویتامین ای و «گاما اوریزانول» است. گاما اوریزانول به دلیل مراقبت از قلب و کاهش سطح کلسترول خون شناخته می‌شود.

متاسفانه به غیر از ژاپنی‌ها، خیلی‌ها در مورد خواص شگفت‌آور برنج اطلاعی ندارد. وقتی که از جوان‌سازی پوست حرف می‌زنیم، نمی‌توان به برنج اشاره نکرد، چرا که معجزه می‌کند. در ادامه قصد داریم یک ماسک برنج را به شما آموزش دهیم که طرز تهیه آن ساده است. این ماسک می‌تواند عمق چروک‌هایتان را کمتر کند تا جوان‌تر به نظر برسید.

مواد مورد نیاز

  • سه قاشق غذاخوری برنج
  • یک قاشق غذاخوری شیر
  • یک قاشق غذاخوری عسل


طرز تهیه

برنج را در آب جوشانده و آن را آب بکشید. حواستان باشد که آب برنج دور نریزید، بنابراین بهتر است آن را در ظرفی نگه دارید. یک قاشق غذاخوری شیرِ جوشانده شده در برنج ریخته و آن‌ها را خوب هم بزنید. سپس یک قاشق غذاخوری عسل به آن اضافه کنید.

فراموش نکنید که این ماسک را باید بر روی پوست تمیز و خشک قرار دهید. پس از اینکه ماسک را روی صورتتان گذاشتید، اجازه دهید تا زمانی که ماسک خشک شد بر روی صورتتان باقی بماند. سپس صورت خود را پاک کرده و با همان آبی که برنج را در آن جوشاندید، بشویید.

آبِ برنج خواص آنتی اکسیدان قوی دارد که می‌تواند پوست را مرطوب و گردش خون را در آن محل تحریک کند. آب برنج همچنین می‌تواند لکه‌های پوستیِ ناشی از سالخوردگی یا اشعه فرابنفش را از بین ببرد و التهاب را نیز کم کند. پوست با کمک آب برنج سالم و مرطوب می‌شود. شما حتی می‌توانید از آن برای حفاظت در برابر نور خورشید استفاده کنید.

برای اینکه نتیجه بگیرید کافی است این کار را حداقل هفته‌ای یک مرتبه انجام دهید تا آثار آن را مشاهده کنید. شما از کیفیت پوست صورت خود شگفت زده خواهید شد، چرا که 10 سال جوان‌تر خواهید شد.

منبع : فرادید



لینک منبع :با این ماسک 10 سال جوان شوید

Images for با این ماسک 10 سال جوان شوید با این ماسک 10 سال جوان شوید! - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/articles/.../با-این-ماسک-10-سال-جوان-شوید!‎Cachedبا این ماسک 10 سال جوان شوید! اگرچه می‌توانید محصولات بهداشتی - آرایشی با منشاء گیاهی را تجربه کنید اما می‌توانید با نسخه‌های سنتی و ساده‌ای که در اختیارتان ... با این ماسک صورت 10 سال جوان تر شوید - نمناک namnak.com/ماسک-صورت.p17686‎Cachedماسک صورت و ماسک هفت میوه و ماسک جوان کننده پوست صورت و ضد چروک صورت و شفاف ... نمناک بهداشت و سلامتپوست و مو با این ماسک صورت 10 سال جوان تر شوید ... با این ماسک 10 سال جوان شوید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../با-این-ماسک-10-سال-جوان-شوید‎Cached1 مه 2016 ... تصویر با این ماسک 10 سال جوان شوید. به گزارش جام جم سرا ، برنج منبع عظیم اسید لینولئیک و اسکوآلن و همچنین آنتی‌اکسیدانی قوی است که محرک ... الف - با این ماسک 10 سال جوان تر می شوید! alef.ir/vdcdfk0onyt0so6.2a2y.html?435419‎Cachedبا این ماسک 10 سال جوان تر می شوید! تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶: ۵۸. تا بحال دقت کرده‌اید که زنان و مردان ژاپنی چه پوست خوبی دارند و انگار هرگز پیر ... با این ماسک 10 سال جوان شوید - مجله اینترنتی جدیدترین www.jadidtarin.com/mag/banovan/arayeshi/1391‎Cachedقرن‌ها است که زنان ژاپنی از مزایای برنج نهایت استفاده را برده‌اند. راز زیباییِ آن‌ها اما ریشه در هدیه‌ی گرانبهای طبیعت به آن‌ها دارد. خانم ها؛ با این معجون معجزه آسا 15 سال جوان تر شوید! - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../خانم-ها-با-این-معجون-معجزه-آسا-15-سال-جوان-تر-شوید‎Cached Similar6 ا کتبر 2014 ... با روش ساده ای می توان چروک های پوستی را از بین برد و چهره صورت را 10 تا 15 سال جوان تر کرد. کافی دست دستور زیر را مطالعه کنید و آن را رعایت ... خانم ها؛ با این معجون معجزه آسا 15 سال جوان تر شوید! - بیتوته www.beytoote.com/attire/.../miraculous3-potion-younger.html‎Cached Similarخانم ها؛ با این معجون معجزه آسا 15 سال جوان تر شوید داشتن پوستی صاف,پوست صاف ... می توان چروک های پوستی را از بین برد و چهره صورت را 10 تا 15 سال جوان تر کرد. با ماسک هفت میوه 10 سال جوان شوید! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../با-ماسک-هفت-میوه-10-سال-جوان-شوید‎Cached Similar14 جولای 2015 ... با ماسک هفت میوه 10 سال جوان شوید! ... برای استفاده از این ماسک کافی است یک خیار متوسط را بدون پوست رنده کنید و ... اگر زیر 30 سال دارید، بخوانید با این ماسک 10 سال جوان شوید | برنج ایرانی | فروش برنج ایرانی ... https://www.jingasar.com/.../با-این-ماسک-10-سال-جوان-شویدhtml‎Cached2 آگوست 2017 ... با این ماسک 10 سال جوان شوید::: جوان سازی پوست امری است که در حوزه زیبایی بسیار مورد توجه قرار میگرد.در این مقاله ماسک برنج را به شما آموزش ...