مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جرم گیری دندان با یک محلول خانگی!

به گزارش جام جم سرا ،​ پلاک و جرم دندان و همچنین خونریزی لثه‌ها اتفاقی رایج است که به دلیل عدم مراقبت کافی از دهان و دندان به وجود می‌آید. درمان آن اما جز صرف هزینه‌های گزاف پزشکی در خانه نیز می‌تواند انجام شود.

غذاهای مصرفی امروزه ما انسان‌ها در مقایسه با آنچه پیشتر مصرف می‌شد، تفاوت اساسی کرده است. برای نمونه، رژیم غذایی ما دیگر متکی بر غذاهای خام و سفت نیست، چرا که آن نوع غذاها نیازمند جویدن بیشتری بود. امروزه اما ما غذاهای نرمی را مصرف می‌کنیم که گوارش آن‌ها چندان زمان‌بر نیست. همین مسئله در دراز مدت موجب تشکیل پلاک دندان در دو رنگ زرد و قهوه‌ای خواهد شد.

همانطور که گفته شد، پلاک دندان به دلیل نوع غذاهای مصرفی به سادگی شکل می‌گیرد و البته به راحتی هم توسط پزشک برداشته می‌شود، اما هزینه آن پایین نیست. به همین دلیل است که ما قصد داریم روشی طبیعی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در منزل از شر پلاک و جرم دندان خلاص شوید.

طرز تهیه محلول خانگی برای جرمگیری دندان

چند عدد پوست سخت گردو را برداشته و داخل آب بیندازید تا حدود 20 دقیقه جوش بخورد. پس از خنک شدن آب، آن را از صافی بگذرانید. آب به جای مانده همان محلول جادویی است.

دندان‌‎هایتان را به کمک آن آب سه مرتبه در روز مسواک بزنید. اگر این کار را دو هفته انجام دهید، به راحتی می‌توانید از شر جرم و پلاک دندان راحت شوید. علاوه بر آن، اگر با مشکل خونریزی لثه‌ها نیز مواجه هستید، به کمک این روش می‌توانید مانع خونریزی لثه‌ها شوید، چرا که خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی دارد. به این نکته نیز توجه داشتید حفظ سلامت دهان و دندان باید همواره در اولویت باشد تا از این طریق بتوان مانع هزینه‌های گزاف دندانپزشکی شد.

منبع: science of eating



لینک منبع :جرم گیری دندان با یک محلول خانگی!

جرم گیری دندان با یک محلول خانگی! - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5578821/جرم-گیری-دندان-با-یک-محلول-خانگی‎Cachedجرم گیری دندان یکی از روش ها برای داشتن دندان هایی سفید و درخشان است. به جای صرف هزینه های بسیار برای با محلول خانگی دندان هایتان را سفید کنید. جرم گیری دندان با یک محلول خانگی! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../جرم-گیری-دندان-با-یک-محلول-خانگی‎Cached24 آوریل 2016 ... جرم گیری دندان یکی از روش ها برای داشتن دندان هایی سفید و درخشان است. به جای صرف هزینه های بسیار برای جرم گیری دندان های تان، با محلول خانگی ... جرم گیری دندان با یک محلول خانگی!! - سیمرغ seemorgh.com/.../297275-جرم-گیری-دندان-با-یک-محلول-خانگی/‎Cached22 آوریل 2016 ... جرم گیری دندان با یک محلول خانگی!! جرم گیری دندان یکی از روش ها برای داشتن دندان هایی سفید و درخشان است. به جای صرف هزینه های بسیار برای جرم ... جرم گیری دندان با یک محلول خانگی! - سفیر تیران و کرون safiretiran.ir/39731/جرم-گیری-دندان-با-محلول-خانگی 24 آوریل 2016 ... جرم گیری دندان یکی از روش ها برای داشتن دندان هایی سفید و درخشان است. به جای صرف هزینه های بسیار برای جرم گیری دندان های تان، با محلول خانگی ... جرم گیری دندان با یک محلول خانگی! | پرشین سورنا www.persiansurena.com/جرم-گیری-دندان-با-یک-محلول-خانگی/‎Cached6 جولای 2017 ... جرم گیری دندان یکی از روش ها برای داشتن دندان هایی سفید و درخشان است. به جای صرف هزینه های بسیار برای جرم گیری دندان های تان، با محلول خانگی ... جرم گیری دندان با یک محلول خانگی - آفتاب www.aftabir.com/lifestyle/.../جرم-گیری-دندان-با-یک-محلول-خانگی‎Cached28 آوریل 2016 ... جرم گیری دندان یکی از روش ها برای داشتن دندان هایی سفید و درخشان است به جای صرف هزینه های بسیار برای جرم گیری دندان های تان، با محلول خانگی ... جرم گیری دندان با یک محلول خانگی! - خبرگزاری برنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/41203435 5 جولای 2017 ... جرم گیری دندان با یک محلول خانگی! جرم گیری دندان یکی از روش ها برای داشتن دندان هایی سفید و درخشان است. به جای صرف هزینه های بسیار برای جرم ... جرم گیری دندان در خانه با ۱۷ روش آسان و بدون هزینه | چطور chetor.com/57423-جرم-گیری-دندان-در-خانه/‎Cached Rating: 94% - 1,637 votes در این مقاله به جرم گیری دندان در خانه می‌پردازیم و به شما می‌گوییم که چطور با جرم گیری دندان در ... استفاده از نخ دندان؛; استفاده از محلول هیدروژن پراکسید و غرغره کردن محلول‌های ضدعفونی کننده؛ ... برای اینکه زودتر نتیجه‌ی مثبت بگیرید، یک روز در میان از این مخلوط استفاده کنید. ... مقاله مرتبط: روشن شدن پوست صورت با ۱۵ روش خانگی ... جرم گیری دندان با یک محلول خانگی - مجله برنا bornamag.ir/a-254472.html‎Cachedجرم گیری دندان با یک روش خانگیپلاک و جرم دندان و همچنین خونریزی لثه‌ها اتفاقی رایج است که به دلیل عدم مراقبت کافی از دهان و دندان به وجود می‌آید. درمان آن اما جز صرف ... سفید کردن دندانها در خانه برای عید - نمناک namnak.com/سفید-کردن-دندانها.p12686‎Cachedسفید کردن دندانها در خانه و با مواد طبیعی همچون لیمو و جوش شیرین بسیار بهتر از استفاده از روش هایی همچون جرم گیری و استفاده از داروهای شیمیایی است و نتیجه ی بهتری خواهد داشت. ... را در آب نصف لیموترش حل کنید و به مدت یک هفته، صبح ها دندان هایتان را با این محلول به آرامی و با دقت مسواک بزنید. ... طرز تهیه ی خمیر دندان خانگی:.