مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شامپو خانگی که سرتان را پر مو می کند+ طرز تهیه

به گزارش جام جم سرا ، تحقیقات بسیاری حاکی از این است که مواد کشنده و سرطان‌زایی همچون دی اتانولامین در بیشتر شامپوهای موجود در بازار وجود دارد که صدمات زیادی را به سلامتی پوست و مو می‌رساند و می‌تواند سبب ریزش مو، حساسیت چشم و پوست شود. به همین علت بهتر است به جای استفاده از این شامپوها از شامپوهای غیر سمی و طبیعی استفاده کنیم.

در اینجا طرز تهیه شامپو خانگی و طبیعی را برای شما آماده کرده‌ایم که طرز تهیه آن بسیار آسان و سریع است:

مواد لازم برای تهیه شامپو خانگی و طبیعی

دو سوم فنجان صابون کاستیا

2 قاشق چای خوری روغن زیتون یا روغن بادام

10 تا 15 قطره از برخی روغن‌های لازم

نصف فنجان شیر نارگیل

طرز تهیه :

روش تهیه شامپو در خانه بسیار آسان‌تر از آن چیزی است که شما فکر می‌کنید و وقت شما را نیز زیاد نمی‌گیرد. برای این کار کافی است چند ماده را در ظرفی با یکدیگر ترکیب کنید و آن‌ها را در یک بطری یا جای خالی شامپوهای قبلی بریزید. یادتان باشد که بطری را تکان دهید و به طور منظم از آن استفاده کنید و در این مدت به هیچ وجه از شامپوهای دیگر استفاده نکنید. در صورت استفاده صحیح پس از مدتی متوجه خواهید شد که موهایتان سالم‌تر، درخشان‌تر و در عین حال طبیعی‌تر از قبل می‌شود.

منبع: Healthy Food House



لینک منبع :شامپو خانگی که سرتان را پر مو می کند+ طرز تهیه

شامپو خانگی که سرتان را پر مو می کند+ طرز تهیه - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../شامپو-خانگی-که-سرتان-را-پر-مو-می-کند-طرز-تهیه‎Cachedتحقیقات حاکی از آن است که بیشتر شامپوهای موجود در بازار شیمیایی و حاوی موادی سرطان‌زا هستند به همین دلیل بهتر است در خانه خودمان شامپو بسازیم. شامپو خانگی که سرتان را پر مو می کند+ طرز تهیه - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../شامپو-خانگی-که-سرتان-را-پر-مو-می-کند-طرز-تهیه‎Cachedشامپو خانگی که سرتان را پر مو می کند+ طرز تهیه. تحقیقات حاکی از آن است که بیشتر شامپوهای موجود در بازار شیمیایی و حاوی موادی سرطان‌زا هستند به همین دلیل بهتر ... الف - شامپو خانگی که سرتان را پر مو می کند+ طرز تهیه alef.ir/vdcdnk0sfyt0oo6.2a2y.html?345491 15 آوریل 2016 ... تحقیقات حاکی از آن است که بیشتر شامپوهای موجود در بازار شیمیایی و حاوی موادی سرطان‌زا هستند به همین دلیل بهتر است در خانه خودمان شامپو بسازیم. شامپو خانگی که سرتان را پر مو می کند+ طرز تهیه atisam.com/fa/.../شامپو-خانگی-که-سرتان-را-پر-مو-می-کند-طرز-تهیه‎Cached16 آوریل 2016 ... atisam.com - مطالب جالب و خواندنی > تحقیقات حاکی از آن است که بیشتر شامپوهای موجود در بازار شیمیایی و حاوی موادی سرطان‌زا هستند به همین دلیل ... شامپو خانگی که سرتان را پر مو می کند+ طرز تهیه - دولت بهار :: هواداران ... www.dolatebahar.com/.../-شامپو-خانگی-که-سرتان-را-پر-مو-می-کند-طرز-تهیه 14 آوریل 2016 ... باشگاه خبرنگاران: تحقیقات بسیاری حاکی از این است که مواد کشنده و سرطان‌زایی همچون دی اتانولامین در بیشتر شامپوهای موجود در بازار وجود دارد که ... الف - شامپو خانگی که سرتان را پر مو می کند+ طرز تهیه t2.amedia.ir/vdcdnk0sfyt0oo6.2a2y.html?345491 کد مطلب: 345491. شامپو خانگی که سرتان را پر مو می کند+ طرز تهیه. تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰. تحقیقات حاکی از آن است که بیشتر شامپوهای ... شامپو خانگی که سرتان را پر مو می کند+ طرز تهیه | مجله خبری دابی news.dabi.ir/Default.aspx?Type=News&idG=2&id=56863 14 آوریل 2016 ... به گزارشخبرنگار کلینیکگروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛تحقیقات بسیاری حاکی از این است که مواد کشنده و سرطان‌زایی همچون دی اتانولامین ... شامپو خانگی که سرتان را پر مو می کند+ طرز تهیه | خبر طلایی khabaretalaei.ir/خبرطلایی/1527‎Cached14 آوریل 2016 ... تحقیقات حاکی از آن است که بیشتر شامپوهای موجود در بازار شیمیایی و حاوی موادی سرطان‌زا هستند به همین دلیل بهتر است در خانه خودمان شامپو بسازیم. شامپو خانگی که سرتان را پر مو می کند+ طرز تهیه - روزنامه بیرجند امروز ... khabarfarsi.com/u/16906858 15 آوریل 2016 ... شامپو خانگی که سرتان را پر مو می کند+ طرز تهیه. تحقیقات حاکی از آن است که بیشتر شامپوهای موجود در بازار شیمیایی و حاوی موادی سرطان زا هستند ... شامپو خانگی که سرتان را پر مو می کند طرز | قدس آنلاین khabarpu.com/n.php?...شامپو-خانگی-که-سرتان-را-پر-مو-می-کند-طرز... شامپو خانگی که سرتان را پر مو می کند+ طرز تهیه. ثق. تحقیقات حاکی از آن است که بیشتر شامپوهای موجود در بازار شیمیایی و حاوی موادی سرطان‌زا هستند به همین دلیل ...