مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مردی که به بانوی اژدها تبدیل شد(+16)

به گزارش جام جم سرا ، «ریچارد هرناندز» بانکدار بازنشسته ای که در سن 55 سالگی تصمیم گرفت تا با اعمال جراحی متعدد و دردناک، خود را تبدیل به بانوی اژدها کند.

وی برای رسیدن به هدفش بعد از تغییر جنسیت مجبور به جراحی گوش و بینی و کشیدن دندان های خود شده است. همچنین رنگ چشمان خود را با تزریق مواد به صورت سبز در آورده است.

هرناندز تمام بدن خود را خالکوبی کرده و روی پیشانی اش دو شاخ گذاشته است. چهره هرناندز قابل مقایسه با چهره بعد از عملش نیست.

در حال حاضر وی نام خود را به اوا تیامات درآورده و ودوست دارد همه او را به نام بانوی اژدها بشناسند.



لینک منبع :مردی که به بانوی اژدها تبدیل شد(+16)

Images for مردی که به بانوی اژدها تبدیل شد(+16) مردی که به بانوی اژدها تبدیل شد+تصاویر (+18) - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../مردی-که-به-بانوی-اژدها-تبدیل-شد-تصاویر-18‎Cachedاین مرد با عمل های جراحی متعدد خود را تبدیل به بانوی اژدها کرده است. مردی که به بانوی اژدها تبدیل شد(+16) - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../مردی-که-به-بانوی-اژدها-تبدیل-شد-16‎Cached6 آوریل 2016 ... این مرد با عمل های جراحی متعدد خود را تبدیل به بانوی اژدها کرده است. مردی که به بانوی اژدها تبدیل شد (+16) - کمونه kamooneh.com/fa/news/91282/مردی-که-به-بانوی-اژدها-تبدیل-شد-16 وی برای رسیدن به هدفش بعد از تغییر جنسیت مجبور به جراحی گوش و بینی و کشیدن دندان های خود شده است. همچنین رنگ چشمان خود را با تزریق مواد به صورت سبز در ... مردی که به بانوی اژدها تبدیل شد(+16) tabnakbato.ir/fa/news/32988/مردی-که-به-بانوی-اژدها-تبدیل-شد16 6 آوریل 2016 ... مردی که به بانوی اژدها تبدیل شد(+16). «ریچارد هرناندز» بانکدار بازنشسته ای که در سن 55 سالگی تصمیم گرفت تا با اعمال جراحی متعدد و دردناک، خود ... مردی که به بانوی اژدها تبدیل شد+تصاویر(+18) - پارس نیوز www.parsnews.com/.../355182-مردی-که-به-بانوی-اژدها-تبدیل-شد-تصاویر‎Cached6 آوریل 2016 ... این مرد با عمل های جراحی متعدد خود را تبدیل به بانوی اژدها کرده است. مردی که به بانوی اژدها تبدیل شد(+16) - پایگاه خبری تحلیلی تازه نیوز tnews.ir/news/e30965128403.html «ریچارد هرناندز» بانکدار بازنشسته ای که در سن 55 سالگی تصمیم گرفت تا با اعمال جراحی متعدد و دردناک، خود را تبدیل به بانوی اژدها کند. وی برای رسیدن به هدفش ... مردی که به بانوی اژدها تبدیل شد(+16) rialchanges.ir/?t=147&e=3331788&ref=selfbartar مردی که به بانوی اژدها تبدیل شد(+16). «ریچارد هرناندز» موسسه مالیدار بازنشسته ای که در سن 55 سالگی تصمیم گرفت تا با اعمال جراحی متعدد و دردناک، خود را تبدیل ... مردی که به بانوی اژدها تبدیل شد/ تصاویر (۱۸+) - پایگاه اطلاع رسانی ... kandoleh.ir/1395/01/18/مردی-که-به-بانوی-اژدها-تبدیل-شد-تصاویر/ 6 آوریل 2016 ... در حال حاضر وی نام خود را به اوا تیامات درآورده و ودوست دارد همه او را به نام بانوی اژدها بشناسند. مردی که با جراحی های متعدد به بانوی اژدها تبدیل شد · مردی ... رافائل - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/رافائل‎Cached Similarگوته، شاعر و منتقد پر آوازهٔ آلمانی، دربارهٔ رافائل گفته است که وی مجبور به ... او در اینجا که زادگاه رنسانس بود، متوجه شد سبکی که با صرف چنان زحمتی در عرصهٔ ... سانتی مردی با فرهنگ بود که ارتباطی پیوسته با عقاید هنری پیشرفته رایج در دربار ... رافائل تابلوهای تصویر مریم بانوی گراندوکا (Madonna dell Granduca)، مریم ...