مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

درمان چینی بهترین درمان حساسیت‌های بهاره

به گزارش جام جم سرا ، دکتر فرنوش رضایی گفت: روش‌های درمان‌ چینی در زمینه حساسیت‌های فصلی بسیار موثرند و در این روش‌ها با فشار آوردن روی پنج نقطه روی کف پا می‌توان حساسیت فصلی را کاهش داد.

وی افزود: طبق دیدگاه طب چینی، حساسیت‌ها بر اثر ضعیف بودن جریان انرژی در بخشی از اندام‌های بدن به وجود می‌آید. با از راه رسیدن فصل بهار حساسیت‌ها نیز عود می‌کند و در این بین درمان‌های طبیعی می‌توانند در کنترل حساسیت بسیار موثر واقع شوند.

رضایی تصریح کرد: اگرچه درمان‌های گوناگونی برای این بیماری وجود دارد، ولی هیچ کدام درمان قطعی نبوده و تنها باعث تسکین علایم بیمار می‌شود. آنچه که تاکنون مشخص شده این است که بهترین درمان پرهیز از تماس با ماده حساسیت‌زا و تماس با گرده گیاهان واستفاده از ماسک است.

وی افزود: گرچه بعضی از افراد نقل مکان بیمار را به منطقه‌ای دیگر توصیه می‌کنند، اما به نظر می‌رسد این روش همیشه مفید نبوده و گاهی سبب بروز عوارض اجتماعی و خانوادگی برای فرد می‌شود. از سوی دیگر هیچ تضمینی وجود ندارد که شخص به مواد موجود در آن منطقه حساسیت پیدا نکند، از این رو این روش اکنون منسوخ شده است.

این پزشک عمومی در پایان در رابطه با استفاده از درمان دارویی نیز گفت: عارضه اصلی این داروها که عمدتا تحت عنوان آنتی هیستامین‌ها یا داروهای ضد هیستامین شناخته می‌شوند، ایجاد خواب آلودگی در فرد است که عارضه‌ای دردسرساز در کارهای حساسی مانند رانندگی است البته در سالیان اخیر داروهایی با عوارض جانبی کمتر و قیمت گران‌تر تولید شده است که اکنون در بازار دارویی ایران نیز موجود است.

منبع: ایسنا



لینک منبع :درمان چینی بهترین درمان حساسیت‌های بهاره

درمان چینی بهترین درمان حساسیت‌های بهاره - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../درمان-چینی-بهترین-درمان-حساسیت‌های-بهاره‎Cached1 آوریل 2016 ... یک پزشک عمومی گفت: حساسیت فصلی بهاره یکی از انواع آلرژی‌هاست که بسیاری شیوع دارد. تصویر درمان چینی بهترین درمان حساسیت‌های بهاره. درمان چینی بهترین درمان حساسیت‌های بهاره www.fardanews.com/fa/.../درمان-چینی-بهترین-درمان-حساسیت‌های-بهاره یک پزشک عمومی گفت: حساسیت فصلی بهاره یکی از انواع آلرژی‌هاست که بسیاری شیوع دارد. درمان چینی بهترین درمان حساسیت‌های بهاره - سلامانه www.salamaneh.com/post/47080/page4.php 2 آوریل 2016 ... سلامانه : یک پزشک عمومی گفت: حساسیت فصلی بهاره یکی از انواع آلرژی‌هاست که بسیاری شیوع دارد. دکتر فرنوش رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، ... بهترین درمان حساسیت و آلرژی فصلی بهاره | ساتین saten.ir/103149/بهترین-درمان-حساسیت-و-آلرژی-فصلی-بهاره/‎Cached3 آوریل 2016 ... دکتر فرنوش رضایی گفت: روش‌های درمان‌ چینی در زمینه حساسیت‌های فصلی ... برای کاهش علائم حساسیت بهاره داروهای موجود داروخانه ای نظیر آنتی ... درمان چینی بهترین درمان حساسیت های بهاره - پایگاه خبری آفتاب tnews.ir/آفتاب-نیوز/dc2060053466.html با از راه رسیدن فصل بهار حساسیت ها نیز عود می کند و در این بین درمان های طبیعی می توانند در کنترل حساسیت بسیار موثر واقع شوند. رضایی تصریح کرد: اگرچه ... درمان چینی بهترین درمان حساسیت های بهاره - گفتارنو | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/16125276 2 آوریل 2016 ... درمان چینی بهترین درمان حساسیت های بهاره. یک پزشک عمومی گفت: حساسیت فصلی بهاره یکی از انواع آلرژی هاست که بسیاری شیوع دارد. درمان حساسیت فصلی با روشهای خانگی و گیاهی | مرجع سلامت و زیبایی ... parsivenus.com/?q=fa/درمان-حساسیت-فصلی-با-روشهای...و...‎Cachedبرای کاهش علائم حساسیت بهاره داروهای موجود داروخانه ای نظیر آنتی هیستامین ها، دکونژستانت ها و انواع اسپری بینی وجود دارد. همچنین شما می توانید از درمانهای خانگی و ... آخرین خبر | شفاخونه/ درمان چینی بهترین درمان حساسیت‌های بهاره akharinkhabar.ir/health/2574234‎Cached1 آوریل 2016 ... سلامت نیوز/ یک پزشک عمومی گفت: حساسیت فصلی بهاره یکی از انواع ... دکتر فرنوش رضایی گفت: روش‌های درمان‌ چینی در زمینه حساسیت‌های فصلی ... 5گیاه دارویی برای درمان حساسیت فصلی - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../5گیاه-دارویی-برای-درمان-حساسیت-فصلی.html‎Cachedآنان بر این باورند آلرژی ها همان ماده‌ی حساسیت زا است که باعث ایجاد آلرژی می‌شود ... “اما با استفاده از 5 گیاه دارویی می توان حساسیت فصلی ناشی از فصل بهار را درمان کرد. درمان جادویی با گیاهان دارویی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/493/درمان-جادویی-با-گیاهان-دارویی‎Cached Similarبهترین رژیم غذایی در فصل بهار برای کودکان و تقویت سیستم ایمنی و قوای جسمی آن‌ها خوردن ... درمانگران طب سنتی برای درمان عطسه‌های ناشی از آلرژی و حساسیت فصلی، ...