مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هیچ وقت موهایتان را این گونه نشویید

به گزارش جام جم سرا ، اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که توجه چندانی به نحوه شست‌وشوی موی خود نمی‌کنید، به احتمال زیاد در حال آسیب رساندن به موهای خود هستید و دیگر وقتش رسیده است که با افزایش اطلاعات و آگاهی روشی درست را برای شست‌وشوی موهای خود انتخاب کنید.

حمام کردن و شست‌وشوی بدن و مو یکی از فعالیت‌هایی است که افراد به طور مداوم و مرتب انجام می‌دهند به همین دلیل اگر این فعالیت‌ها را با روشی اشتباه انجام دهند در طولانی‌مدت آسیب‌های فراوانی را به خود وارد می‌کنند. در اینجا به شما آموزش می‌دهیم که چگونه بدون آسیب به موها آن‌ها را بشویید.

در ابتدا قبل از اینکه به سرتان شامپو بزنید باید آن‌ها را با آب خالی شست‌وشو دهید. شست‌وشوی مو با آب نسبتا داغ سبب می‌شود کثیفی‌ها و آلودگی‌ها بهتر از سرتان زدوده شود. اگر موهایتان خیلی بلند است و شست‌وشوی آن با آب برایتان سخت است بهتر است از نرم‌کننده استفاده کنید.

بعد از شست‌وشوی موهایتان با آب به آن شامپو بزنید. لازم نیست که همه قسمت‌های موهایتان را به شامپو آغشته کنید، تنها کافی است به فرق سرتان کمی شامپو بزنید و آن را ماساژ دهید. دیگر لازم نیست چند بار شامپو بزنید و شست‌وشو دهید و همین یک مرتبه کافی است. اگر شما این فرآیند را بارها تکرار کنید به موهای خودتان آسیب می‌زنید. سعی کنید شست‌وشوی موهایتان را با آب سرد تمام کنید زیرا از این طریق موهایتان درخشان و نرم می‌شود.

منبع: The Science of Eating



لینک منبع :هیچ وقت موهایتان را این گونه نشویید

هیچ وقت موهایتان را این گونه نشویید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../هیچ-وقت-موهایتان-را-این-گونه-نشویید هیچ وقت موهایتان را این گونه نشویید. دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 12:15. بسیاری از افراد به علت عدم آگاهی موهای خود را به گونه‌ای می‌شویند که بیشتر از شست‌وشو به ... هیچ وقت موهایتان را این گونه نشویید - سلامانه www.salamaneh.com/post/46820/هیچ-وقت-موهایتان-را-این-گونه-نشویید 15 مارس 2016 ... هیچ وقت موهایتان را این گونه نشویید. سلامانه : بسیاری از افراد به علت عدم آگاهی موهای خود را به گونه‌ای می‌شویند که بیشتر از شست‌وشو به آن آسیب ... هیچ وقت موهایتان را این گونه نشویید - فریدونشهر - پایگاه تحلیلی ... pounezar.ir/45175/هیچ-وقت-موهایتان-را-این-گونه-نشویید 9 آوریل 2016 ... هیچ وقت موهایتان را این گونه نشویید. بسیاری از افراد به علت عدم آگاهی موهای خود را به گونه‌ای می‌شویند که بیشتر از شست‌وشو به آن آسیب می‌رسانند. Images for هیچ وقت موهایتان را این گونه نشویید هیچ وقت موهایتان را این گونه نشویید | باشگاه خبرنگاران vista.ir/cdn/27511987‎Cachedبسیاری از افراد به علت عدم آگاهی موهای خود را به گونه‌ای می‌شویند که بیشتر از شست‌وشو به آن آسیب می‌رسانند. هیچ وقت موهایتان را این گونه نشویید - باشگاه خبرنگاران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/15470063 14 مارس 2016 ... هیچ وقت موهایتان را این گونه نشویید. بسیاری از افراد به علت عدم آگاهی موهای خود را به گونه ای می شویند که بیشتر از شست وشو به آن آسیب می رسانند. هیچ وقت موهایتان را این گونه نشویید | الودکتر khabarpu.com/n.php?u=هیچ-وقت-موهایتان-را-این-گونه-نشویید... هیچ وقت موهایتان را این گونه نشویید. بسیاری از افراد به علت عدم آگاهی موهای خود را به گونه‌ای می‌شویند که بیشتر از شست‌وشو به آن آسیب می‌رسانند. هیچ وقت موهایتان را ... هیچ وقت موهایتان را این گونه نشویید | بسیاری از افراد به - قطره www.ghatreh.com/news/.../هیچ-وقت-موهایتان-این-گونه-نشویید‎Cached14 مارس 2016 ... هیچ وقت موهایتان را این گونه نشویید. بسیاری از افراد به علت عدم آگاهی موهای خود را به گونه ای می شویند که بیشتر از شست وشو به آن آسیب می رسانند. هیچ وقت موهایتان را این گونه نشویید – مجله راگا https://magazine.raganews.ir/132772/ صفحه اصلی سرگرمی خواندنی ها هیچ وقت موهایتان را این گونه نشویید ... لازم نیست که همه قسمت‌های موهایتان را به شامپو آغشته کنید، تنها کافی است به فرق سرتان کمی ... میوه ای که موهایتان را پرپشت پرحجم می کند - تیتر 98 https://titr98.ir/search/?q=میوه+ای+که+موهایتان+را+پرپشت...‎Cachedچگونه ابروهای زیبا و پرپشت داشته باشیم؟ 25-1-2016 ... برای تقویت و پرپشت شدن موها این 3 ماده را به شامپویتان اضافه کنید ... هیچ وقت موهایتان را این گونه نشویید.