مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

7 جمله که آقایان نباید به خانم ها بگویند!

به گزارش جام جم سرا ، برخی از جمله ها هستند که هرچند ساده و بدون مشکل به نظر بیایند ، اما گفتن آنها باعث ناراحتی زنان می شود.

1. خسته به نظر می رسی!

شنیدن این جمله برای بسیاری از خانم ها ناخوشایند است، مخصوصا زمانی که آنها مملو از انرژی هستند و فقط آرایش نکرده اند و شما احساس می کنید آنها خسته هستند.

2.می خواهم چیزی به تو بگوییم

نمی دانم چرا بعضی از مردان نرسیدن به ارگاسم را نوعی نقص در زنان می دانند در صورتی که به هیچ وجه نشانه سردی و نقص در زنان به شمار نمی آید و فقط نشان دهنده نوع متفاوت آناتومی بدن خانم ها نسبت به آقایان است.

3. تو داری به من خیانت می کنی!

جمله ای که برای زنان بسیار دردناک است و بسیار باعث تعجب آنها می شود، همین جمله است. بدون دلیل کافی گفتن این جمله به روی زنان تاثیر بسیار بدی می گذارد.

4. آیا واقعا می خواهی این لباس را بپوشی؟

وقتی این سوال به زبان می آید این مفهوم را می رساند که انتخاب درستی صورت نگرفته است. شما پسر هستید و گاهی از اتفاقاتی که در دنیای مد می افتد بی خبر هستید.

5. چرا به ارگاسم نمی رسی؟

در اغلب موارد به ذهن یک زن حادثه ای هولناک خطور می کند. چیزی شبیه از دست دادن شغل، کلک زدن وخیانت و یا گرفتن جواب ناراحت کننده از دکتر.

6. باید در مورد رابطه مان با هم صحبت کنیم

این جمله شبیه جمله قبلی است و تنها بر رابطه فعلی زناشویی تاکید دارد. بسیاری از افراد اعتقاد دارند بهتر است از واژه های مثبت تری مانند: “من پیشنهاداتی راجع به بهتر شدن رابطه مان دارم.” استفاده شود.

7. واقعا ناامیدم کردی!

این جمله مانند نیش می مانند زیرا اغلب افراد در دوران نوجوانی این جمله را از پدر و مادر خود شنیده اند. ناامید بودن از شخص و رابطه، معنایی بدتری از خشم دارد. به دلیل تداعی و بار منفی این جمله، زنان هیچ گاه دوست ندارند این جمله را بشنوند.

منبع :​ مجله تالاب



لینک منبع :7 جمله که آقایان نباید به خانم ها بگویند!

7 جمله که آقایان نباید به خانم ها بگویند! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../7-جمله-که-آقایان-نباید-به-خانم-ها-بگویند‎Cached10 مارس 2016 ... به گزارش جام جم سرا ، برخی از جمله ها هستند که هرچند ساده و بدون مشکل به نظر بیایند ، اما گفتن آنها باعث ناراحتی زنان می شود. 1. خسته به نظر می رسی ... Images for 7 جمله که آقایان نباید به خانم ها بگویند! 7 جمله که آقایان نباید به خانم ها بگویند - کوشالی www.koshaly.com/kcf 13 مارس 2016 ... ناامید بودن از شخص و رابطه، معنایی بدتری از خشم دارد. 7 جمله که آقایان نباید به خانم ها بگویند! - شهرخبر www.shahrekhabar.com/analysis/145746774019137 ناامید بودن از شخص و رابطه، معنایی بدتری از خشم دارد. 7 جمله که آقایان نباید به خانم ها بگویند - پاندا رسا www.pandarasa.ir/Tags?search=7+جمله+که+آقایان+نباید+به+خانم+ها+بگویند رایشی خانم‌ها که هیچ جذابیتی برای آقایان ندارد...ی مژه‌هایتان استفاده کنید. رژ لب ابزاری بسیار عالی برای زیباتر و خوش‌فرم‌تر نشان دادن لب‌هایتان است ۴) زرق و برق ... 7 شوخی زشت مردان با زنان - نمناک namnak.com/شوخی-زشت-مردان-با-زنان.p15402‎Cachedشوهری که به راحتی شوخی هایی متضاد با روحیات همسرش می کند باید آمادگی از دست .... واژه ها را هم مجبورم بگویم که خیلی خانم ها از آن شاکی هستند که آقایان در رابطه با آنها ... 7 جمله که آقایان نباید به خانم ها بگویند! - جام نیوز - تی نیوز tnews.ir/news/ebf559074182.html‎Cached8 مارس 2016 ... رسول اکرم صلى الله علیه و آله : خداوند جوانى که جوانى اش را در اطاعت از او بگذراند دوست دارد. به گزارش سرویس خانواده جام نیـوز، برخی از جمله ها هستند ... 7 جمله که آقایان نباید به خانم ها بگویند! - تی نیوز tnews.ir/news/df7359152721.html 10 مارس 2016 ... به گزارش جام جم سرا ، برخی از جمله ها هستند که هرچند ساده و بدون مشکل به نظر بیایند ، اما گفتن آنها باعث ناراحتی زنان می شود. 1. خسته به نظر می رسی ... 7 شوخی زشت آقایان با خانم ها! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/414898/7-شوخی-زشت-آقایان-با-خانم-ها‎Cached12 نوامبر 2016 ... باید بگویم بسیاری از آقایان و مخصوصا پسرهای جوانی که ازدواج می کنند هنوز در فضای مجردی به سر می برند و نمی دانند جلوی همسرشان چه باید بگویند ... "چیزهای مهمی که نباید به مردها بگویید" | Fatemeh nn | Pulse | LinkedIn https://www.linkedin.com/.../چیزهای-مهمی-که-نباید-به-مردها-بگویید-f-n‎Cached10 ژوئن 2015 ... این جمله که نیاز داریم حرف بزنیم، آنتن آن ها را به کار می اندازد و تمام علائم مشکل را در فضا جذب می کنند. ... دوستان موردی هستند که بسیاری از خانم ها نمی پسندند. ... 7. آیا آن زن زیبا نیست؟ این سوالی است که آقایان می دانند نباید برایش پاسخی بدهند. اگر بگویند نه شما اعتراض می کنید که هرگز به حرف های من موافق نیستی ...