مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نکات ساده‌ای که زندگی مشترکتان را با دوام و زیبا می‌کند

به گزارش جام جم سرا ، فربد فدائی متخصص روانپزشکی و مدیر گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و توانبخشی گفت: واقعیت این است که وقتی کسی را دوست داشته باشیم فقط زیبایی‌های او را می‌بینیم و او برای ما جذاب است.

وی در ادامه افزود: و این امر که افراد تصور می‌کنند جذابیت بیشتر به زیبایی ظاهر مرتبط است کاملا باوری اشتباه است. این درست است که افرادی باید با شناخت سلیقه همسر به زیبایی ظاهرشان توجه کنند اما باید این را بدانند که تنها بخشی از جذابیت با ظاهر مرتبط است، پس زیبایی باید به هنجار و در حد متعارف و به اندازه باشد.

این متخصص ادامه داد: زیرا اگر کسی فکر کند که تنها با ظاهر زیبا می‌تواند همسرش را مجذوب خود کند، به زودی متوجه می‌شود که همیشه این امکان وجود ندارد و چون راه غلطی را به همسرش نشان داده، خواهد دید که اگر همسر وی با فرد زیباتری روبرو شود به سمت آن فرد متمایل خواهد شد.

دکتر فدائی گفت: تنها راه صحیح جذابیت خوب، شایسته بودن و در کل حسن شخصیت (مثل عشق و محبت خالصانه وفاداری، احساس مسئولیت، توجه به هم و ... ) است که باعث علاقه واقعی و بادوام بین زوجین می‌شود و این علاقه باعث می‌شود تا یکدیگر را زیباتر و جذاب‌تر ببینند.

منبع :​باشگاه خبرنگاران



لینک منبع :نکات ساده‌ای که زندگی مشترکتان را با دوام و زیبا می‌کند

نکات ساده‌ای که زندگی مشترکتان را با دوام و زیبا می‌کند - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../نکات-ساده‌ای-که-زندگی-مشترکتان-را-با-دوام-و-زیبا-می‌کند‎Cached3 مارس 2016 ... به گزارش جام جم سرا ، فربد فدائی متخصص روانپزشکی و مدیر گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و توانبخشی گفت: واقعیت این است که وقتی ... نکات ساده‌ای که زندگی مشترکتان را با دوام و زیبا می‌کند www.yjc.ir/.../نکات-ساده‌ای-که-زندگی-مشترکتان-را-با-دوام-و-زیبا-می‌کند‎Cached2 مارس 2016 ... خوشبختی در زندگی مشترک امری از پیش تعیین شده نیست و زوجین باید مرتباً برای رسیدن به این خوشبختی تلاش کنند. نکات ساده‌ای که زندگی مشترکتان را با دوام و زیبا می‌کند - جام جم آنلاین 188.75.89.4/.../نکات-ساده‌ای-که-زندگی-مشترکتان-را-با-دوام-و-زیبا-می‌کند‎ 3 مارس 2016 ... به گزارش جام جم سرا ، فربد فدائی متخصص روانپزشکی و مدیر گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و توانبخشی گفت: واقعیت این است که وقتی ... نکات ساده‌ای که زندگی مشترکتان را با دوام و زیبا می‌کند iraneconomist.com/.../نکات-ساده‌ای-که-زندگی-مشترکتان-را-با-دوام-و-زیبا-می‌کند‎Cached2 مارس 2016 ... فرید فدائی روانپزشک و مدیر گروه روانپزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با اشاره به نکات مهمی که باید در شروع و ادامه زندگی مشترک به آنها ... کاروفناوری هفتم جامدادی شیک زیبا ساده - تیتر 98 https://titr98.ir/search/?q=کاروفناوری+هفتم+جامدادی...زیبا+ساده‎Cachedنکات ساده‌ای که زندگی مشترکتان را با دوام و زیبا می‌کند. 1-3-2016 سلامت ... هنرنمایی با میوه‌ها شکل‌ها و تصاویر زیبایی را خلق می‌کنند که هر بیننده‌ای را جذب خود می‌کند. خبر خوان تیفا - نکات ساده‌ای که زندگی مشترکتان را با دوام و زیبا می‌کند rss.tifaa.com/post/461337/‎Cachedخبر خوان تیفا - نکات ساده‌ای که زندگی مشترکتان را با دوام و زیبا می‌کند · وام · درج آگهی رایگان · تبلیغات رایگان · سایت نیازمندیها. دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن ایران و لخویا قطر - | شهرپزشک shahrepezeshk.com/node?page=3283&destination=node‎Cached3 فوریه 2016 ... نکات ساده‌ای که زندگی مشترکتان را با دوام و زیبا می‌کند · تصویر مدیر. ارسال شده توسط مدیر در چهارشنبه, 03/02/2016 - 00:43. خوشبختی در زندگی ... آسیاب ریموند و آسیاب گلوله ای که با دوام - Dv8solutions.asia www.dv8solutions.asia/mill/9069.html‎Cachedازدواج+با دوامنتایج جستجوی عبارت ازدواج+با دوام در سایت وبگردها . ... نکات سادهای که زندگی مشترکتان را با دوام و زیبا میکند پنج شنبه 13 اسفند 1394 ساعت 07:35 ... نکات ساده‌ای که زندگی مشترکتان را با دوام و زیبا می‌کند - رهتا www.rahta.com/.../نکات_ساده‌ای_که_زندگی_مشترکتان_را_با_دوام_و_زیبا_می‌کند‎Cachedوی در ادامه افزود: و این امر که افراد تصور می‌کنند جذابیت بیشتر به زیبایی ظاهر مرتبط است کاملا باوری اشتباه است. این درست است که افرادی باید با شناخت سلیقه ... خصوصیات زنانه که مردان از آنها متنفرند!! - نگار آنلاین - پاسخ www.negaronline.com/news/.../خصوصیات-زنانه-که-مردان-از-آنها-متنفرند!! از دید آقایان زن در هر مقام و منصبی که باشد، باید زنانگی و ظرافت خود را حفظ کند. ... 1394 12:15. تصویر نکات ساده‌ای که زندگی مشترکتان را با دوام و زیبا می‌کند ...