مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

معجزه استفاده از تخم مرغ در سالاد

به گزارش جام جم سرا ، سالاد وعده غذایی سالمی است که مواد سالم و مغذی زیادی را به بدن می‌رساند. اما برخی از مواد استفاده شده در سالادها از جمله آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد مغذی آن قابل حل در چربی هستند و این بدان معنا است که بهتر است آن‌ها را با چربی بخورید تا خواص آن جذب بدنتان شود.

راهی بسیار آسان، ارزان و در عین حال موثر برای سالم‌تر کردن سالادها، افزودن تخم مرغ به آن‌ها است. از این طریق مواد مغذی بیشتری از مواد موجود در سالاد جذب بدن شما می‌شود. البته نیمرو نباید به سالاد اضافه شود بلکه تخم مرغ باید به صورت آب‌پز یا نیمه‌آب‌پز به سالاد اضافه شود.

زمانی که شما 1.5 تا 3 تخم‌مرغ آب‌پز به سالادتان اضافه می‌کنید سبب می‌شوید که با مصرف سالاد لوتئین و زیگزانتین بیشتر یعنی حدود 4 تا 5 برابر به بدنتان جذب شود. به همین علت سالاد با تخم مرغ نسبت به سالاد بدون تخم‌مرغ بسیار مفیدتر و سالم‌تر است. علاوه بر این مصرف تخم مرغ پخته با سبزیجات نیز برای بدن بسیار مفید است زیرا جذب کاروتنوئید را به بدن افزایش می‌دهد. یادتان باشد که نباید زرده تخم‌مرغ را جدا کنید زیرا زرده تخم مرغ در سالاد بسیار مفید است و چربی موجود در آن سبب جذب مواد مغذی سالاد می‌شود.

منبع: Family Life Goals



لینک منبع :معجزه استفاده از تخم مرغ در سالاد

معجزه استفاده از تخم مرغ در سالاد - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5514888/معجزه-استفاده-از-تخم-مرغ-در-سالاد‎Cached27 فوریه 2016 ... استفاده از تخم مرغ در سالاد سبب می‌شود بدن مواد مغذی و مفید بیشتری جذب کند. معجزه استفاده از تخم مرغ در سالاد - PeykeIran www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=103862‎Cachedاستفاده از تخم مرغ در سالاد سبب می‌شود بدن مواد مغذی و مفید بیشتری جذب کند. به گزارش جام جم سرا ، سالاد وعده غذایی سالمی است که مواد سالم و مغذی زیادی را به بدن ... معجزه استفاده از تخم مرغ در سالاد - صبح قزوین sobheqazvin.ir/news/143209-newscontent‎Cached27 فوریه 2016 ... استفاده از تخم مرغ در سالاد سبب می‌شود بدن مواد مغذی و مفید بیشتری جذب کند. معجزه استفاده از تخم مرغ در سالاد - قطره www.ghatreh.com/news/nn34674746/معجزه-استفاده-تخم-مرغ-سالاد 19 نوامبر 2016 ... استفاده از تخم مرغ در سالاد سبب می شود بدن مواد مغذی و مفید بیشتری جذب کند. سالاد وعده غذایی سالمی است که مواد سØ. معجزه استفاده از تخم مرغ در سالاد - جام نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/analysis/1456582380330915 استفاده از تخم مرغ در سالاد سبب می‌شود بدن مواد مغذی و مفید بیشتری جذب کند. - جام نیوز. معجزه استفاده از تخم مرغ در سالاد - شفا آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/معجزه-استفاده-از-تخم-مرغ-در-سالاد/1853753 شفا آنلاین>تغذیه>استفاده از تخم مرغ در سالاد سبب می‌شود بدن مواد مغذی و مفید بیشتری جذب کند. به گزارش شفا آنلاین، سالاد وعده غذایی سالمی است که مواد ... معجزه استفاده از تخم مرغ در سالاد - دانا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/14686508/redirect/dana.ir 28 فوریه 2016 ... استفاده از تخم مرغ در سالاد سبب می شود بدن مواد مغذی و مفید بیشتری جذب ... عدد تخم مرغ در وعده صبحانه، مقداری سالاد لوبیا برای وعده ناهار و قطعه ای . معجزه استفاده از تخم مرغ در سالاد - پایگاه خبری اندیمشک جوان andimeshkjavan.ir/معجزه-استفاده-از-تخم-مرغ-در-سالاد/ 27 فوریه 2016 ... اندیمشک جوان ؛ استفاده از تخم مرغ در سالاد سبب می‌شود بدن مواد مغذی و مفید بیشتری جذب کند. به گزارش«شفاف»،‌سالاد وعده غذایی سالمی است که مواد ... معجزه استفاده از تخم مرغ در سالاد - سلامانه | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/14838677 2 مارس 2016 ... معجزه استفاده از تخم مرغ در سالاد. استفاده از تخم مرغ در سالاد سبب می شود بدن مواد مغذی و مفید بیشتری جذب کند. ... ادامه خبر · جستجوگر خبر فارسی، ... معجزه استفاده از تخم مرغ در سالاد - پایگاه خبری ایران اکونومیست tnews.ir/news/353d58450729.html‎Cached27 فوریه 2016 ... اما برخی از مواد استفاده شده در سالادها از جمله آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی آن قابل حل در ... البته نیمرو نباید به سالاد اضافه شود بلکه تخم مرغ باید به ...