مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کاهش فشارخون با این نوشیدنی

به گزارش جام جم سرا ، دانشمندان مرکز پزشکی «ویک فارست باپتیست کارولینای شمالی» در مطالعه اخیر خود دریافته اند که دوز بالای آب چغندر موجب بهبود استقامت در ورزش و فشار خون در بیماران مسن مبتلا به نارسایی قلبی می شود.

ناتوانی در ورزش کردن، تنگی نفس و بروز خستگی در حالت تقلا و تلاش عادی از علائم اولیه ابتلا به نارسایی قلبی است. مطالعات جدید بیانگر این مطلب است که مکمل نیترات غیرارگانیک دارای تاثیرات مفیدی بر روی کنترل فشار خون، سلامت عروق شریانی، توانایی ورزش و متابولیسم اکسیژن است.

این تیم تحقیق دریافته است که مصرف روزانه آب چغندر باعث بهبود استقامت هوازی در این افراد تا ۲۴ درصد بعد از گذشت یک هفته می شود. محققان اذعان می دارند مصرف یک نوبت از این نوشیدنی بهبودی به همراه ندارد.

همچنین محققان دریافته اند که مصرف آب چغندر، هم در قالب مصرف روزانه و هم مصرف یک نوبتی، به شکل قابل توجهی موجب کاهش فشار خون سیستولیک در حالت استراحت تا mmHg ۱۰-۵ می شود.

به گفته محققان، با وجودی که هنوز نیاز به آزمایشات زیادی در این زمینه است اما یک هفته مصرف روزانه آب چغندر می تواند گزینه درمانی بالقوه ای در بهبود استقامت هوازی در بیماران مبتلا به نارسایی قلبی باشد تا بدین ترتیب کیفیت زندگی و مشکلات شان در فعالیت های روزانه بهبود یابد.

منبع :​سلامت نیوز



لینک منبع :کاهش فشارخون با این نوشیدنی

درمان فوری فشار خون با این نوشیدنی - فرادید faradeed.ir/fa/news/17100/درمان-فوری-فشار-خون-با-این-نوشیدنی‎Cachedمحققان انگلیسی تایید کردند که مصرف آب آلبالو تاثیری مشابه داروهای کاهش فشار خون دارد. کاهش فشارخون با این نوشیدنی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../کاهش-فشارخون-با-این-نوشیدنی‎Cached21 فوریه 2016 ... به گفته محققان آب چغندر دارای قدرت زیادی در بهبود فشار خون و تقویت استقامت بدن است. تصویر کاهش فشارخون با این نوشیدنی. به گزارش جام جم ... چگونه فشار خون را بدون استفاده از دارو سریع پایین بیاوریم؟ www.yjc.ir/.../چگونه-فشار-خون-را-بدون-استفاده-از-دارو-سریع-پایین-بیاوریم‎Cached23 جولای 2017 ... میزان مصرف نوشیدن این نوشیدنی سالم ۲ ساعت قبل از غذا هر روز است به یاد ... کاهش فوری فشار خون با این آبمیوه/ارتباط مصرف میوه در حاملگی با آی ... نوشیدنی های طبیعی برای کاهش فشار خون • دونفره https://www.2nafare.com/نوشیدنی-طبیعی-کاهش-فشار-خون-lower-blood-pressure/‎Cachedنکات مهم برای افرادی که دارای فشار خون بالا هستن و چند نوشیدنی که به کاهش فشار ... با افزایش سن کم کم به این موضوع پی خواهید برد که رژیم غذایی سالم و ورزش منظم ... فشار خون: یک نوشیدنی معجزه آسا برای درمان فوری فشار خون - مجله ... bazdeh.org/درمان-فوری-فشار-خون-با-این-نوشیدنی/ 10 مه 2016 ... درمان فوری فشار خون با این نوشیدنی. محققان انگلیسی تایید کردند که مصرف آب آلبالو تاثیری مشابه داروهای کاهش فشار خون دارد و یک درمان فوری ... این نوشیدنی فشارخون را کاهش می‌دهد!! - پرشین وی persianv.com/khorak/این-نوشیدنی-فشارخون-را-کاهش-می‌دهد.html‎Cached11 ا کتبر 2014 ... نوشیدنی تابستانی مقوی مغز و لاغری , این نوشیدنی تابستانی لاغری مقوی ... برچسب ها: خواص چغندر, سلامت قلب با نوشیدن آب چغندر, کاهش فشار خون ... کاهش فشار خون با مصرف این نوشیدنی - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_21576.html‎Cachedمصرف 3 فنجان چای در هر روز میانگین فشار خون را دو تا سه درجه کاهش میدهد به گزارش ایران ناز جمال شعبان، استاد قلب انستیتوی ملی قلب مصر گفت محقق. درمان فوری فشار خون با این نوشیدنی خوش طعم | امروز آنلاین www.emruzonline.com/.../درمان-فوری-فشار-خون-با-این-نوشیدنی-خوش-ط/‎Cached11 مه 2016 ... محققان انگلیسی تایید کردند که مصرف آب آلبالو تاثیری مشابه داروهای کاهش فشار خون دارد. کاهش شگفت انگیز فشار خون تنها با یک لیوان از این نوشیدنی! - قطره www.ghatreh.com/.../کاهش-شگفت-انگیز-فشار-خون-تنها-لیوان-این-نوشیدنی‎Cached2 جولای 2017 ... یک لیوان آب چغندر می تواند موجب کاهش فشارخون شده و خطر حمله قلبی را کاهش دهد. - به گزارش فرتاک نیوز"، مطالعه مح. با این نوشیدنی فشار خون را کنترل کنید https://ashpazbashy.com/با-این-نوشیدنی-فشار-خون-را-کنترل-کنید/‎Cached22 فوریه 2017 ... به این دلیل که بدن در تلاش است امنیت آب موجود را با حفظ سدیم تامین کند و ... از این رو، نوشیدن آب برای کاهش فشار خون به صورت طبیعی منطقی است.