مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خوابی دلچسب با این معجون طبیعی + طرز تهیه

به گزارش جام جم سرا، میلیون‌ها نفر هنگام خواب با خود کلنجار می‌روند. بی‌خوابی یکی از مشکلات بزرگ انسان امروز است، چرا که ابعاد مشکلات زندگی چند برابر شده است. بی‌خوابی بر روی فعالیت‌های روز بعد تاثیر مستقیم گذاشته و از کیفیت آن‌ها می‌کاهد.

اگر شما هم یکی از آن میلیون‌ها انسان هستید، اصلا جای نگرانی ندارد، زیرا این ترکیب طبیعی به شما کمک خواهد کرد. این ترکیب طبیعی شامل سه ماده اولیه است و تهیه آن بسیار آن است.

مواد مورد نیاز و طرز تهیه:

  • یک چهارم قاشق چایخوری عسل طبیعی
  • یک هشتم قاشق چایخوری نمک دریایی
  • یک قاشق چایخوری روغن نارگیل

تمامی این مواد می‌توانند ذهن را آرام کنند. ترکیب این سه نیز می‌تواند به عنوان یک آرام بخش عمل کند. شما باید پس از تهیه، این ترکیب را قبل از رفتن به تختخواب میل کنید.

برای تهیه ترکیب نیز در ابتدا روغن نارگیل و عسل را با هم ترکیب کرده و سپس نمک را به آن اضافه کنید. این مواد را خوب هم زده و یک قاشق از آن را پیش از خواب میل کنید. اگر در طول شب از خواب بیدار شدید، دوباره کمی از آن را میل کنید. به مرور زمان، اثربخشی این ترکیب بیشتر خواهد شد.

منبع : فرادید



لینک منبع :خوابی دلچسب با این معجون طبیعی + طرز تهیه

خوابی دلچسب با این معجون طبیعی + طرز تهیه - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../خوابی-دلچسب-با-این-معجون-طبیعی-طرز-تهیه‎Cached21 فوریه 2016 ... با خوردن این ترکیب طبیعی، در کمترین زمان به خواب رفته و خواب دلچسبی را تجربه خواهید کرد. پس از بیدار شدن نیز کاملا سرحال خواهید بود. Images for خوابی دلچسب با این معجون طبیعی + طرز تهیه خوابی دلچسب با این معجون طبیعی + طرز تهیه با خوردن این ترکیب ... https://hammihan.com/post/9839372 خوابی دلچسب با این معجون طبیعی + طرز تهیه با خوردن این ترکیب طبیعی، در کمترین زمان به خواب رفته و خواب دلچسبی را تجربه خواهید کرد. پس از بیدار شدن نیز ... خوابی دلچسب با این معجون طبیعی+طرز تهیه - افکار نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/14297865 22 فوریه 2016 ... خوابی دلچسب با این معجون طبیعی+طرز تهیه. به گزارش افکارنیوز ، میلیون ها نفر هنگام خواب با خود کلنجار می روند. بی خوابی یکی از مشکلات بزرگ ... طرز تهیه معجون خواب آور طبیعی - مواد غذایی - تغذیه - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../طرز-تهیه-معجون-خواب-آور-طبیعی-‎Cached3 جولای 2016 ... با نوشیدن یک فنجان از این نوشیدنی جادویی بی خوابی درمان شده و می توان خواب شیرین و عمیق راتجربه کرد. خوابی سریع ،راحت و دلچسب با یک معجون طبیعی | ساتین / آرشیو farspage.com/w/28/kjpfq‎Cachedبا خوردن این ترکیب طبیعی، در کمترین زمان به خواب رفته و خواب دلچسبی را ... خوابی سریع ،راحت و دلچسب با یک معجون طبیعی | ساتین ... مواد مورد نیاز و طرز تهیه: . [PDF] با این معجون طبیعی یک خواب آرام خواهید داشت -آکا - آکاایران www.akairan.com/health/pdf/bimari.../news201657919859754.pdf‎Cachedﺁﮐﺎﺍﯾﺮﺍﻥ: ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻣﻌﺠﻮﻥ ﻃﺒﯿﻌﯽ ﯾﮏ ﺧﻮﺍﺏ ﺁﺭﺍﻡ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺩﺍﺷﺖ. ﺁﮐﺎﺍﯾﺮﺍﻥ: ﺑﺎ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺍﯾﻦ ﺗﺮﮐﯿﺐ ﻃﺒﯿﻌﯽ، ﺩﺭ ﮐﻤﺘﺮﯾﻦ ﺯﻣﺎﻥ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺏ ﺭﻓﺘﻪ ﻭ ﺧﻮﺍﺏ ﺩﻟﭽﺴﺒﯽ ﺭﺍ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﮐﺮﺩ. ﭘﺲ ﺍﺯ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﺷﺪﻥ ... ﻣﻮﺍﺩ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﯿﺎﺯ ﻭ ﻃﺮﺯ ﺗﻬﯿﻪ. خوابی دلچسب با این معجون طبیعی+طرز تهیه - مجله تفریحی فان سیتی f30t.ir/search/?...خوابی+دلچسب+با+این+معجون+طبیعی%2Bطرز+تهیه+++++++++++++++++++++++++ جاکنترلی رو مبلی سینی دار. جا کنترلی رو مبلی دارای 6 جیب بزرگ برای نگهداری کنترل عینک ، روزنامه و مجله و ... - به آسانی و با سرعت میتوانید وسایل مورد نیاز خود ... درمان بی خوابی | درمان طبیعی بی خوابی - نمناک namnak.com/درمان-بی-خوابی-با-معجون.p23114‎Cachedدرمان بی خوابی و درمان بی خوابی شبانه و مشکل بی خوابی و درمان بی خوابی با ... نمناک بهداشت و سلامتپیشگیری و بیماریها درمان بی خوابی با معجون جادویی + طرز تهیه ... و هر گز از قرص های خواب آور استفاده نکنید چون این قرص ها بسیار بد هستند با این ... معجون - جام جم آنلاین 77.104.65.15/Online/Search/keyword/1?q=معجون‎Cachedعسل و دارچین دو ماده طبیعی پر مصرف در جهان هستند که دارای فواید چشمگیری در سلامتی انسان هستند. هر دو ماده .... تصویر خوابی دلچسب با این معجون طبیعی + طرز تهیه ...