مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خانم ها؛ این واکسن را نزنید!

به گزارش جام جم سرا ، مطالعه‌ای که به تازگی در مجله پزشکی بریتانیا منتشر شده است نشان داده است واکسن‌های گاردسیل که برای مقابله با ویروس پاپیلوم انسانی استفاده می‌شود برخی از اندام‌های بدن خانم‌ها همچون رحم و تخمدان‌ها را نابود می‌کند و از این طریق تولیدمثل آن‌ها را مشکل‌ساز می‌کند.

ویروس پاپیلوم انسانی به گروهی از ویروس‌ها گفته می‌شود که بر پوست و پوشش غشاء بدن به خصوص دهان، گلو، دهانه رحم و مقعد تاثیر می‌گذارند. این ویروس می‌تواند منجر به ابتلا به بیش از 100 نوع بیماری شود و یکی از بیماری‌هایی است که از طریق رابطه جنسی و تماس مستقیم پوست افراد منتقل می‌شود.

یکی از این موارد زن جوانی از استرالیا است که بر اثر استفاده از این واکسن دیگر توانایی باروری را ندارد. تخمدان‌های این دختر 16 ساله بر اثر استفاده از این واکسن قبل از اینکه تکامل یابد از بین رفته است و در واقع او به یائسگی زودهنگام دچار شده است.

این موارد نشان از عدم مطالعات و تحقیق راجع‌به اثرات منفی این واکسن بر روی زنان است. بهتر است در استفاده از این واکسن تجدید نظر شود و تحقیقاتی بر روی اثرات جانبی آن انجام شود. نتایج تحقیقات نشان داده است واکسن گاردسیل می‌تواند بر رحم و تخمدان‌ها تاثیرات منفی بر جای بگذارد و تهدیدی جدی برای عملکرد سیستم تولید مثل خانم‌ها باشد.

منبع : باشگاه خبرنگاران



لینک منبع :خانم ها؛ این واکسن را نزنید!

خانم ها؛ این واکسن را نزنید! - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5502132/خانم-ها-این-واکسن-را-نزنید‎Cached16 فوریه 2016 ... مطالعه‌ای جدید نشان داده است که واکسن گاردسیل که برای مقابله با ویروس پاپیلوم انسانی استفاده می‌شود سیستم تولید مثل خانم‌ها را نابود می‌کند و ... خانم ها؛ این واکسن را نزنید! - خبرگزاری برنا www.bornanews.ir/بخش-روی-خط...ها-5/374187-خانم-ها-این-واکسن-را-نزنید 16 فوریه 2016 ... مطالعه‌ای جدید نشان داده است که واکسن گاردسیل که برای مقابله با ویروس پاپیلوم انسانی استفاده می‌شود سیستم تولید مثل خانم‌ها را نابود می‌کند و ... خانم ها؛ این واکسن را نزنید! | تهران پرس tehranpress.com/fa/news-details/.../خانم-ها؛-این-واکسن-را-نزنید!/‎Cached17 فوریه 2016 ... مطالعه‌ای جدید نشان داده است که واکسن گاردسیل که برای مقابله با ویروس پاپیلوم انسانی استفاده می‌شود سیستم تولید مثل خانم‌ها را نابود می‌کند و ... خانم ها این واکسن را نزنید! - خوش آب و هوا www.goodclimate.ir/hamechiz/247012.html خانم ها این واکسن را نزنید! - menuدوشنبه 01 / 03 / 96 تازه های زنان ، مردان ، کودکان تازه های زنان ، مردان ، کودکان تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 / 02 / 2016مشاهده : 12سایر ... خانم ها؛ این واکسن را نزنند! - ایسکانیوز | دمادم https://damadam.ir/news/خانم-ها-این-واکسن-را-نزنند/1783365 مطالعه‌ای جدید نشان داده است که واکسن گاردسیل که برای مقابله با ویروس پاپیلوم انسانی استفاده می‌شود سیستم تولید مثل خانم‌ها را نابود می‌کند و تاثیرات ... خانم ها؛ این واکسن را نزنید! - لادین ladin.ir/other/خانم-ها؛-این-واکسن-را-نزنید/‎Cachedخانم ها؛ این واکسن را نزنید! به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، مطالعه‌ای که به تازگی در مجله پزشکی بریتانیا منتشر شده است نشان داده است واکسن‌های ... خانم ها؛ این واکسن را نزنید! | مطالعه ای جدید نشان داده - قطره www.ghatreh.com/news/nn30401841/خانم-این-واکسن-نزنید‎Cached17 فوریه 2016 ... مطالعه ای جدید نشان داده است که واکسن گاردسیل که برای مقابله با ویروس پاپیلوم انسانی استفاده می شود سیستم تولی. خانم ها؛ این واکسن را نزنید! - کوپه www.koupeh.com/prp4vg5w/خانم-ها؛-این-واکسن-را-نزنید خانم ها؛ این واکسن را نزنید! برنا/ مطالعه‌ای جدید نشان داده است که واکسن گاردسیل که برای مقابله با ویروس پاپیلوم انسانی استفاده می‌شود سیستم تولید مثل خانم‌ها را ... در دوران بارداری این واکسن ها را بزنید و این واکسن ها را نزنید - سیمرغ seemorgh.com/.../312718-واکسن-های-ضروری-دوران-بارداری/‎Cached6 آگوست 2016 ... در این مطلب به واکسن هایی که باید به مادر تزریق شوند و همچنین واکسن هایی را که مادر نباید در دوران بارداری تزریق ... در دوران بارداری این واکسن ها را بزنید و این واکسن ها را نزنید ... خانم های باردار، این مواد غذایی جنین شما را زیبا می کند ... بعد از ۲۶ سالگی واکسن HPV نزنید! - سلامتیسم www.salamatism.com/.../پاسخ-به-چند-سوال-رایج-درباره-واکسن-زگیل-تناسلی-بعد-از-26-سالگی-واکسن-HPV-نزنید‎Cached30 آوریل 2017 ... پاسخ به چند سوال رایج درباره واکسن زگیل تناسلی/ بعد از ۲۶ سالگی واکسن HPV نزنید! ... با این‌حال، دریافت این واکسن می‌تواند شیوع ابتلا به HPV را کاهش بدهد. ... حفظ سلامت استخوان‌های خانم‌ها فقط با یکی دو دقیقه دویدن در روز!