مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه در 60 ثانیه به خواب رویم؟

به گزارش جام جم سرا ، برداشتن تمرکز از روی مغز پیش از خواب هم اصلا کار آسانی است. اما این مشکل شاید راه حلی داشته باشد که بتوانید به کمک آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن به خواب روید.

آیا تکنیک 4-7-8 را شنیده‌اید؟

دکتر اندرو وِیل، دانش آموخته دانشگاه هاروارد و ابداع کننده این روش، می‌گوید که روشش در واقع یک تکنیک تنفسیِ ضد استرس است.

روش 4-7-8 به مهارت خاصی نیاز ندارد و به سادگی می‌توان آن را اجرا کرد. کافی است این سه قانون را به یاد بسپارید. اول اینکه باید به مدت 4 ثانیه از راه بینی تنفس کنید. سپس نفستان را به مدت 7 ثانیه حبس کنید. در آخر نیز عمل بازدم را مستقیما از راه دهان به مدت 8 ثانیه انجام دهید.

این روش باعث آزاد شدن مواد شیمیایی آرام بخش در مغز شده و ضربان قلب را کاهش می‌دهد. بدن آماده خواب می‌شود.

آیا جواب می‌دهد؟

جایی برای شکاک شدن نسبت به این روش وجود ندارد؛ کافی است یک بار آن را امتحان کنید! زمانی که آن را امتحان می‌کنید، خودتان متوجه قدرت جادویی این روش خواهید شد. البته فراموش نکنید که این روش را باید چند مرتبه امتحان کنید. برای نمونه، یکی از کاربران نوشته که با کمک تکنیک 4-7-8 و پیش از چهارمین تکرار به خواب رفته است.

حقه کار در این است که دم و بازدم متناوب بر میزان آدرنالین ترشح شده در بدن اثر گذاشته و ضربان قلب را کاهش می‌دهد. ممکن است در اوایل کار کمی اذیت شوید، اما به سرعت این مشکل از بین می‌رود. کافی است ثانیه‌ها را به خاطر داشته باشید.

منبع : فرادید



لینک منبع :چگونه در 60 ثانیه به خواب رویم؟

چگونه در 60 ثانیه به خواب رویم؟ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../چگونه-در-60-ثانیه-به-خواب-رویم؟‎Cached15 فوریه 2016 ... تصویر چگونه در 60 ثانیه به خواب رویم؟ به گزارش جام جم سرا ، برداشتن تمرکز از روی مغز پیش از خواب هم اصلا کار آسانی است. اما این مشکل شاید راه ... چگونه در 60 ثانیه به خواب رویم؟ - فرارو fararu.com/fa/news/262449/چگونه-در-60-ثانیه-به-خواب-رویم‎Cachedچگونه در 60 ثانیه به خواب رویم؟ تاریخ انتشار: ۲۱:۱۳ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴. پ. بی‌خوابی یکی از مشکلات جوامع امروز است و بسیاری گرفتار آن هستند. رژیم غذایی نامناسب، ... چگونه در 60 ثانیه به خواب رویم؟ af.shafaqna.com/FA/060184‎Cachedچگونه در 60 ثانیه به خواب رویم؟ برداشتن تمرکز از روی مغز پیش از خواب هم اصلا کار آسانی است. اما این مشکل شاید راه حلی داشته باشد که بتوانید به کمک آن در کوتاه ... پیام آفتاب - چگونه در 60 ثانیه به خواب رویم؟ www.payam-aftab.com/fa/doc/news/48111/چگونه-60-ثانیه-خواب-رویم چگونه در 60 ثانیه به خواب رویم؟ بی‌خوابی یکی از مشکلات جوامع امروز است و بسیاری گرفتار آن هستند. رژیم غذایی نامناسب، خیره شدن طولانی مدت به صفحه مانیتور یا ... چگونه در 60 ثانیه به خواب رویم؟ | خبر فارسی khabarfarsi.com/n/15797176 15 فوریه 2016 ... چگونه در 60 ثانیه به خواب رویم؟ بی خوابی یکی از مشکلات جوامع امروز است و بسیاری گرفتار آن هستند. رژیم غذایی نامناسب، خیره شدن طولانی مدت به ... آخرین خبر | گوناگون/ چگونه در 60 ثانیه به خواب رویم؟ akharinkhabar.ir/interestings/.../گوناگون-چگونه-در-60-ثانیه-به-خواب-رویم؟ 27 فوریه 2017 ... اما این مشکل شاید راه حلی داشته باشد که بتوانید به کمک آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن به خواب روید. آیا تکنیک 4-7-8 را شنیده‌اید؟ دکتر اندرو وِیل، دانش ... چگونه در 60 ثانیه به خواب رویم؟ – سو lavasan.in/archives/question/چگونه-در-60-ثانیه-به-خواب-رویم؟‎Cachedچگونه در 60 ثانیه به خواب رویم؟ 0. غذاهای مصرفی امروزه ما انسان‌ها در مقایسه با آنچه پیشتر مصرف می‌شد، تفاوت اساسی کرده است. برای نمونه، رژیم غذایی ما دیگر متکی ... چگونه در 60 ثانیه به خواب رویم؟ | بی خوابی یکی از مشکلات جوامع - قطره www.ghatreh.com/news/nn30357589/چگونه-ثانیه-خواب-رویم‎Cached15 فوریه 2016 ... بی خوابی یکی از مشکلات جوامع امروز است و بسیاری گرفتار آن هستند. رژیم غذایی نامناسب، خیره شدن طولانی مدت به صفح. چگونه در 60 ثانیه به خواب رویم؟ - itsat itsat24.in/forum/showthread.php?t=489196 16 فوریه 2016 ... بی‌خوابی یکی از مشکلات جوامع امروز است و بسیاری گرفتار آن هستند. رژیم غذایی نامناسب، خیره شدن طولانی مدت به صفحه مانیتور یا گوشی هوشمند و ... چگونه سریع به خواب برویم؟ | ingooneh ingooneh.com/چگونه-سریع-به-خواب-برویم؟‎Cached Similarمعدود افراد خوش شانسی هستد که شب هنگام به محض گذاشتن سر بر روی بالش به خواب می روند. بقیه، به سقف خیره می شوند، روی تخت این طرف و آن طرف می شوند، گوسفند ...