مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

علائمی که می گویند سرطان نزدیک است

به گزارش جام جم سرا، با حمله سلول‌های سرطانی، بدن شما ممکن است با از دست دادن وزن مواجه شود. بسیاری از بیماران مبتلا به سرطان تشخیص داده نشده به طور غیر منتظره 10 پوند یا بیشتر از وزن خود را از دست می‌دهند.

تب واکنش بدن به عفونت یا بیماری است. تب در افرادی که سرطان دارند، یک علامت است به این معنا که سرطان به یک منطقه جدید گسترش یافته است.

خستگی غیر قابل توضیح یکی از دیگر علائم سرطان و از شایع‌ترین آنها است. خستگی برجسته‌ترین علامت ابتلا به لوسمی است. علاوه بر این که می‌تواند به از دست دادن خون و سرطان‌های دیگر نیز ربط داشته باشد.

سرفه به خاطر علل زیادی بروز می‌کند و می‌تواند ناشی از سرماخوردگی، آنفلوآنزا، و یا حتی رطوبت کم باشد. اما این علامت می‌تواند نشان دهنده بروز سرطان ریه باشد اگر برای یک مدت طولانی با وجوددرمان های مختلف باقی بماند.

تغییرات پوستی اغلب به سرطان پوست ربط دارند. لکه‌های سفید در دهان نیز می‌توانند نشانه‌ای از ابتلا به سرطان دهان باشند.

منبع :​سلامانه



لینک منبع :علائمی که می گویند سرطان نزدیک است

علائمی که می گویند سرطان نزدیک است - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../علائمی-که-می-گویند-سرطان-نزدیک-است‎Cached11 فوریه 2016 ... شناخت هرچه زودتر علائم سرطان، تشخیص احتمالی آن را زودتر و شانس زنده ماندن را بیشتر می‌کند. تصویر علائمی که می گویند سرطان نزدیک است. علائمی که می گویند سرطان نزدیک است - بیماری - مراقبت - سلامت نیوز www.salamatnews.com/.../علائمی-که-می-گویند-سرطان-نزدیک-است‎Cached10 فوریه 2016 ... علائمی که می گویند سرطان نزدیک است. سلامت نیوز: شناخت هرچه زودتر علائم سرطان، تشخیص احتمالی آن را زودتر و شانس زنده ماندن را بیشتر می‌کند. Images for علائمی که می گویند سرطان نزدیک است علائمی که می گویند سرطان نزدیک است - علت | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/13769625 13 فوریه 2016 ... علائمی که می گویند سرطان نزدیک است. با حمله سلول های سرطانی، بدن شما ممکن است با از دست دادن وزن مواجه شود. بسیاری از بیماران مبتلا به سرطان ... علائمی که می گویند سرطان نزدیک است - شبکه اینترنتی آفتاب | خبر ... khabarfarsi.com/u/13652812 10 فوریه 2016 ... بچه گربه هایی که در کوچه و خیابان پرسه می زنند شدیدا در معرض ابتلا به بیماری های کشنده ای نظیر: سرطان، ایدز و هاری هستند. همچنین ممکن است ... علائمی که می گویند سرطان نزدیک است | شناخت هرچه زودتر علائم www.ghatreh.com/news/.../علائمی-گویند-سرطان-نزدیک-است‎Cached13 فوریه 2016 ... شناخت هرچه زودتر علائم سرطان، تشخیص احتمالی آن را زودتر و شانس زنده ماندن را بیشتر می کند. - به گزارش جام جم سرا. چگونه علائم و نشانه های سرطان را در بدن خود بیابیم؟ | SBS Your ... www.sbs.com.au/.../fa/.../how-detect-cancer-signs-and-symptoms?...‎Cached21 ژانویه 2017 ... Close. Select embed width then copy and paste code into your website. ... و همه اینها در حالی رخ می دهد که در برخی موارد نیز نشانه ها و علائم موجود در یک ... سرطان یک گروه از بیماری هایی است که می تواند تقریبا هر علامت و نشانه ای را بروز دهد. ... به این پدیده "کاهش وزن بدون دلیل" یا unexplained weight loss می گویند. نشانه هایی که می گویند مرگ شما نزدیک است! - نمناک namnak.com/نشانه-های-مرگ.p36765‎Cachedسکته های قلبی و مغزی یا سرطان ، بیماری هایی که اکثر ما فکر می کنیم علت مرگ هستند اما از نشانه های ... نشانه های مرگ و علائم خطرناک که سلامتی بدن را تهدید می کنند ... 15 نشانه سرطان www.fardanews.com/fa/news/143451/15-نشانه-سرطان‎Cached Similarخستگی نیز یکی دیگر از علائم مبهم سرطان است. ... برای مثال خانم‌های جوان‌تر خیلی از علائمی را که می‌تواند نشانه سرطان باشد، نادیده می‌گیرند. .... اضافه وزن و ابتلا به 6 نوع سرطان متفاوت از جمله سرطان سینه و کولون (روده) رابطه نزدیکی وجود دارد. ... محققان می‌‌گویند زنانی که در هفته 6 عدد تخم‌‌مرغ مصرف می‌‌کنند، 44درصد در مقایسه با زنانی که 2 ... علائمی که سرطان خون را به شما هشدار می دهد - onvansho onvansho.ir/result/علائمی-که-سرطان-خون-را-به-شما-هشدار-می-دهد.html علائمی که از سرطان سلول است که به پوست رنگ می دهد رشد پوستی شما است که می . ... خود را نشان می دهد خود را نشان می دهد به سرطان ریه می گویند که درد که اگر شما یکی از . ... الف همه علائمی که به شما می‌گوید خطر سکته نزدیک است همه علائمی که به شما ...