مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه کو‌کوی دو رنگ

طرز تهیه:

ابتدا سبزی را خرد کرده و کنار بگذارید‌. سیب‌زمینی را بپزید و با پیاز رنده کنید و در یک ظرف مناسب بریزید.

زرشک را بشویید و همراه نمک و زرد‌چوبه و زعفران و4 عدد تخم‌مرغ به سیب‌زمینی اضافه و خوب مخلوط کنید‌.

سبزی را هم در یک ظرف بریزید و با 3 عدد تخم‌مرغ و نمک و زردچوبه و زعفران و گردو خرد شده و دو قاشق زرشک شسته شده مخلوط کنید و هم بزنید.

در یک ماهیتابه بزرگ روغن بریزید و آن را داغ کنید یک کاسه به قطر 15 سانتی‌متر وسط ماهیتابه قرار دهید و مایه کو‌کو سیب‌زمینی را اطراف کاسه در ماهیتابه بریزید و کمی صبر کنید تا کوکو خودش را بگیرد.

به آرامی کاسه را از وسط ماهیتابه بردارید و مایه کو‌کو سبزی را وسط ماهیتابه بریزید. در ظرف را ببندید و بگذارید هر دو کوکو بسته شده و سرخ شوند.

بعد آنها را منظم برش دهید و برگردانید و طرف دیگر کوکو را هم سرخ کنید و سپس در دیس چیده، اطراف آن را با زیتون، خیار‌شور و چند برش حلقه‌ای لیمو و گوجه تزئین و میل کنید.

چاردیواری



لینک منبع :طرز تهیه کو‌کوی دو رنگ

طرز تهیه کوکو دورنگ زیبا و خوشمزه! +عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../طرز-تهیه-کوکو-دورنگ-زیبا-و-خوشمزه-عکس.html‎Cachedطرز تهیه کوکو دورنگ زیبا و خوشمزه! طرز تهیه: 1- سبزی کوکو رو با دو تا تخم مرغ مخلوط می کنیم… نمک و ادویه هم بهش می زنیم…. سیب زمینی آب پز رو رنده می کنیم و با ... Images for طرز تهیه کو‌کوی دو رنگ آموزش تهیه کوکو سبزی دو رنگ - ایران ناز www.irannaz.com/training-a-green-two-color-coco.html‎Cached Similarمواد مورد نیاز لایه سبزی سبزی کوکو 500 گرمتخم مرغ. کوکو دو رنگ | سرآشپزباشی sarashpazbashi.com/1393/08/27/kookoo-2rang/‎Cached Similar18 نوامبر 2014 ... برجسب شده در: کوکو دو رنگ, کوکو سبزی و کوکو سیب زمینی, کوکو دو لایه ... طرز تهیه: سیب زمینی ها رو بشورید و با مقداری آب روی حرارت بذارید تا ... طرز تهیه کوکوی دورنگ • انواع کوکو و کتلت • همراه با علم - سایت علمی ... https://baelm.net/طرز-تهیه-کوکوی-دورنگ/‎Cachedمواد لازم سیب زمینی پخته و رنده شده= نیم کیلو گرم سبزی کوکو= 250 گرم تخم مرغ= چهار عدد آرد ... صفحه اصلی آشپزی انواع کوکو و کتلت طرز تهیه کوکوی دورنگ ... طرز تهیه کو‌کوی دو رنگ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../طرز-تهیه-کو‌کوی-دو-رنگ‎Cached3 فوریه 2016 ... تصویر طرز تهیه کو‌کوی دو رنگ. طرز تهیه: ابتدا سبزی را خرد کرده و کنار بگذارید‌. سیب‌زمینی را بپزید و با پیاز رنده کنید و در یک ظرف مناسب ... دستور طرز تهیه کوکوی دو رنگ مخصوص با طعمی خوشمزه - نمکستان namakstan.net/cutlets-two-special-colors.html‎Cachedدستور طرز تهیه کوکوی دو رنگ مخصوص با طعمی خوشمزه سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه کوکوی دو رنگ را آماده کرده ایم برای مشاهده دستور ... آشنایی با روش تهیه کوکو دولایه سیب‌زمینی و سبزی - تبیان article.tebyan.net/.../آشنایی-با-روش-تهیه-کوکو-دولایه-سیب-زمینی-و-سبزی‎Cached22 جولای 2013 ... یک کاسه ماست خوری سبزی پلو خرد شده را همراه دو عدد تخم مرغ و کمی نمک هم می‌زنیم تا مایه کوکو آماده شود. آموزش کوکوی دو رنگ خوشمزه و مجلسی - www.noorino.com - YouTube ► 6:53https://www.youtube.com/watch?v=58-DI5ZlOI4 May 3, 2014 - 7 min - Uploaded by Hamidreza Azhdar آموزش کوکوی دو رنگ - شامل کوکو سبزی با کوکو سیب زمینی با ماهیتابه های سرامیکی نورینو - مصرف روغن کمتر - ضد فرسایش - دوسدار سلامتی. آموزش ساخت کوکوی دو رنگ • مجله پزشکی آسان طب asanteb.com/25606/آموزش-ساخت-کوکوی-دو-رنگ.html‎Cachedکوکوی دو رنگ از دو نوع کوکوی سبزی و کوکوی سیب زمینی تشکیل شده است و برای پذیرایی از مهمان جلوه خاصی به سفره می دهد . اگر شما طرز تهیه کوکوسبزی و کوکو ...