مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اگر ریزش مو دارید، این مواد را نخورید

به گزارش جام جم سرا، علت ریزش مو کمبود پروتئین و بالا رفتن جیوه و قند مصنوعی در بدن است؛ در نتیجه بدترین غذاها برای سلامت موهای شما این غذاها هستند.

1-اره ماهی

میزان بالای جیوه موجب ریزش مو می‌شود. طبق یک قانون کلی هرچه ماهی بزرگتر باشد میزان جیوه آن بیشتر است (البته استثناهایی هم وجود دارد) برخی انواع ماهی مثل اره ماهی، ماهی خال مخالی، و حتی برخی از انواع ماهی تن.

2-نوشابه های رژیمی

این هم دلیل دیگری بر این ادعاست که نوشابه رژیمی از نوع معمولی آن بهتر نیست. شیرین کننده‌های مصنوعی خصوصاً آسپارتام با ریزش مو ارتباط دارند.

3-شکر

امسال رسماً سال کنترل مصرف شکر است و خواستن موهای خوش حالت برای شما دلیل دیگری است برای عدم استفاده از شکر. پروتئین فوق العاده برای موهای شما مهم است و شکر مانع جذب آن است. از شکر اضافی و غذاهایی که شکر پنهان دارند دوری کنید.

4-آرد سفید

آردهای سفید معمولاً همراه با شکر هستند. نان سفید، کیک، شیرینی، ماکارونی سفید و دیگر نشاسته تصفیه شده و فرآوری شده در بدن به شکر تبدیل شده و موجب نازک شدن تارهای مو می‌شوند. بهتر است به جای مصرف کروسانت (نوعی نان صبحانه) تا جائیکه ممکن است از آرد سبوس دار استفاده کنید.

5-الکل

الکل جذب زینک که ماده معدنی مورد نیاز جهت سلامت و رشد موها است را کاهش می‌دهد. همچنین موها را خشک کرده و موجب شکنندگی آن‌ها می‌شود. الکل همچنین اثرات بدی برروی پوست دارد. اگر صورت‌تان پیرتر از سن واقعی‌تان است، مقصرش الکل است.

منبع : برنا



لینک منبع :اگر ریزش مو دارید، این مواد را نخورید

اگر ریزش مو دارید، این غذاها را نخورید - خبرگزاری برنا www.bornanews.ir/.../367057-اگر-ریزش-مو-دارید-این-غذاها-را-نخورید‎Cached30 ژانویه 2016 ... اگر ریزش مو دارید و موهایتان نازک شده یا در آستانه نازک شدن و کم شدن است قطعاً نمی‌خواهید با مصرف غذاهای مضر این وضعیت را بدتر کنید. اگر ریزش مو دارید، این مواد را نخورید www.fardanews.com/fa/news/.../اگر-ریزش-مو-دارید-این-مواد-را-نخورید 1 فوریه 2016 ... اگر ریزش مو دارید و موهایتان نازک شده یا در آستانه نازک شدن و کم شدن است قطعاً نمی‌خواهید با مصرف مواد غذایی یا نوشابه های مضر این وضعیت را بدتر ... اگر ریزش مو دارید نخورید! - سلامتی salamati.ir/2017/03/25/اگر-ریزش-مو-دارید-نخورید/‎Cached25 مارس 2017 ... اگر ریزش مو دارید و موهایتان نازک شده یا در آستانه نازک شدن و کم شدن است قطعاً نمی خواهید با مصرف مواد غذایی یا نوشابه های مضر این وضعیت را بدتر ... ریزش مو | خوراکی های که “ریزش مو” را شدیدتر می کنند - نمناک namnak.com/اگر-ریزش-مو-دارید-نخورید.p27389‎Cachedنمناک بهداشت و سلامتپوست و مو اگر “ریزش مو” دارید نخورید! ... نازک شدن و کم شدن است قطعاً نمی خواهید با مصرف مواد غذایی یا نوشابه های مضر این وضعیت را بدتر کنید . اگر ریزش مو دارید، این مواد را نخورید | سلامتی vista.ir/news/31646954/اگر-ریزش-مو-دارید،-این-مواد-را-نخورید‎Cached19 نوامبر 2016 ... اگر ریزش مو دارید و موهایتان نازک شده یا در آستانه نازک شدن و کم شدن است قطعاً نمی‌خواهید با مصرف مواد غذایی یا نوشابه های مضر این وضعیت را بدتر ... ریزش مو دارید؟ این خوراکی ها را نخورید! - آکا www.akairan.com/khanevadeh/.../news20175221936526628.html‎Cached22 مه 2017 ... اگر ریزش مو دارید و موهایتان نازک شده و یا در آستانه نازک شدن و کم شدن است قطعاً نمی ... درمان ریزش مو,کاهش ریزش مو,مواد غذایی که باعث ریزش مو می. اگر ریزش مو دارید، این مواد را نخورید - فردا نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/13042863 1 فوریه 2016 ... اگر ریزش مو دارید، این مواد را نخورید. اگر ریزش مو دارید و موهایتان نازک شده یا در آستانه نازک شدن و کم شدن است قطعاً نمی خواهید با مصرف مواد غذایی یا ... اگر یبوست دارید، این مواد را نخورید - نیک صالحی پرتال سرگرمی ... www.niksalehi.com/hamechiz/252255.html 25 مه 2016 ... ریزش موی سکه ای در مردان ... اگر یبوست دارید، این مواد را نخورید در این مطلب لیستی از این مواد ... اگر یبوست دارید بهتر است هویج خام میل کنید. اگر آلرژی بهاری دارید این ها را نخورید - تبیان article.tebyan.net/316775/اگر-آلرژی-بهاری-دارید-این-ها-را-نخورید‎Cached25 آوریل 2016 ... اگر آلرژی بهاری دارید این ها را نخورید ... در برخی موارد مواد غذایی نیز باعث تشدید یا بروز این علائم می شود. اگر ... های آلرژیک مانند خارش گلو، خشک شدن دهان یا ریزش اشک و خارش چشم ها شود. ... تغذیه در میگرن، آلرژی، خستگی و ریزش مو. فیناسترید و ریزش مو - کاشت مو https://www.suthair.com/ArticleDetails/.../فیناسترید-و-ریزش-مو‎Cachedاگر یک روز خوردن به موقع آن را فراموش کردید در آن روز دیگر فیناسترید نخورید. ... اگر مشکل ریزش مو دارید و خواهان استفاده از این دو روش هستید می توانید با مراجعه به ...