مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این علائم در دست و پا بیانگر به خطر افتادن سلامتی‌تان است

به گزارش جام جم سرا ،دکتر نوروزیان متخصص مغز و اعصاب گفت: سردی دست و پا به صورت مداوم در برخی افراد می‌تواند به دلایل مختلف از جمله اختلالات عروقی، اختلالات اعصاب، افسردگی و اختلالات روحی و کم‌کاری تیروئید باشد.

وی افزود: در این شرایط اگر دلیل آن عروقی نباشد و نبض‌ و گردش‌ خون فرد طبیعی باشد جای نگرانی ندارد و اگر از اعصاب باشد اصطلاحا فرد به نوروپاتی‌ یا اختلالات هدایتی در اعصاب محیطی دچار شده است که باید نوار اعصاب گرفته شود.

وی اظهار داشت: اما چنانچه سردی دست یا پا مانع فعالیت‌های عادی شود و ورم و تغییر رنگ در انگشتان یا ورم مفاصل و یا زخمی بر روی دست یا پا وجود داشته باشد از نشانه های نگران کننده‌ای است که باید به پزشک مراجعه شود.

وی خاطر نشان کرد: خوردن ماهی انقباض رگ‌های خونی را تامین می‌کند و خوردن آن برای افرادی که دچار این عارضه هستند توصیه می‌شود همچنین پوشیدن دستکش و جوراب برای گرم نگه داشتن دست و پاها از ساده‌ترین و راحت‌ترین‌ راه برای جلوگیری از این اختلال است.

وی خاطر نشان کرد: متعادل نگه داشتن دمای اتاق و دمای بدن از عواملی است که سرخرگ‌های بدن را به گرم بودن عادت می‌دهد و همچنین ورزش و تمرکز از عوامل بسیار موثر بر درمان آن محسوب می‌شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران



لینک منبع :این علائم در دست و پا بیانگر به خطر افتادن سلامتی‌تان است

این علائم در دست و پا بیانگر به خطر افتادن سلامتی‌تان است www.yjc.ir/.../این-علائم-در-دست-و-پا-بیانگر-به-خطر-افتادن-سلامتی‌تان-است‎Cached Similar24 ژانویه 2016 ... دکتر نوروزیان متخصص مغز و اعصاب در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سردی دست و پا به ... این علائم در دست و پا بیانگر به خطر افتادن سلامتی‌تان است 77.104.65.15/.../این-علائم-در-دست-و-پا-بیانگر-به-خطر-افتادن-سلامتی‌تان-است‎‎Cached24 ژانویه 2016 ... به گزارش جام جم سرا ،دکتر نوروزیان متخصص مغز و اعصاب گفت: سردی دست و پا به صورت مداوم در برخی افراد می‌تواند به دلایل مختلف از جمله اختلالات ... این علائم در دست و پا بیانگر به خطر افتادن سلامتی‌تان است - سلامانه www.salamaneh.com/page.php?news_id=44059 سلامانه : سردی مداوم دست و پا با یک‌سری نشانه‌ها ممکن است خطرناک باشد. دکتر نوروزیان متخصص مغز و اعصاب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سردی دست و ... این علائم در دست و پا بیانگر به خطر افتادن سلامتی‌تان است | مجله ... news.dabi.ir/Default.aspx?Type=News&idG=2&id=52561 24 ژانویه 2016 ... به گزارش جام جم سرا ،دکتر نوروزیان متخصص مغز و اعصاب گفت: سردی دست و پا به صورت مداوم در برخی افراد می‌تواند به دلایل مختلف از جمله اختلالات ... news – برگه 3524 – یک سایت دیگر با وردپرس فارسی news.adbx.ir/d/page/3524/‎Cachedیک گروه دیگر نیز به عنوان گروه کنترل در این آزمایش حضور داشت. نتایج نشان داد، گروهی .... این علائم در دست و پا بیانگر به خطر افتادن سلامتی‌تان است · این علائم در ... در گذر زمان sobhan165.blogsky.com/1394/11/16‎Cached5 فوریه 2016 ... جعفر بای آسیب شناس اظهار داشت: دست دادن و دست هم را ص ادقانه به گرمی فشردن، .... این علائم در دست و پا بیانگر به خطر افتادن سلامتی‌تان است چاپ. دست اینا افتادن bimariha.group2.ir/دست-اینا-افتادن.html‎Cachedدیگه ملت از اسب جماعت دست کشیدن این سری افتادن تو خط مار که حیوون خونگیش کنن و ... ... این علائم در دست و پا بیانگر به خطر افتادن سلامتی‌تان است ... این علائم ... علائم طبع - titr98 https://titr98.ir/search/?q=علائم+طبع‎Cachedاز علائم کمبود آن می توان به افسردگی،آسیب استخوانی،ضعف عضلانی،کج خلقی، خواب آلودگی و فشار .... این علائم در دست و پا بیانگر به خطر افتادن سلامتی‌تان است. این علائم در دست و پا بیانگر به خطر افتادن سلامتی‌تان است نیمه شب ... khabarche.ir/.../این-علائم-در-دست-و-پا-بیانگر-به-خطر-افتادن-سلامتی-تان-است 24 ژانویه 2016 ... نیمه شب یکشنبه چهارم بهمن ماه 1394 خبر این علائم در دست و پا بیانگر به خطر افتادن سلامتی‌تان است. نقرس، بیماری مردافکن! - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/2214171595619839150/نقرس،-بیماری-مردافکن 21 دسامبر 2015 ... اما حقیقت این است که نقرس شاه و گدا یا پولدار و فقیر نمی‌شناسد و ربط چندانی هم به .... این علائم در دست و پا بیانگر به خطر افتادن سلامتی‌تان است.