مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه معجونی معجزه‌ آسا برای نجات سیگاری ها

به گزارش جام جم سرا، از این رو، این نوشیدنی طبیعی را به شما توصیه می‌کنیم. این نوشیدنی ترکیباتی جادویی مانند زردچوبه، زنجبیل و پیاز دارد.

زردچوبه:

زردچوبه به دلیل مواد معدنی و ویتامین‌های‌اش خواص آنتی‌باکتریایی، ضدسرطانی و ضدویروسی دارد. این ماده‌ همچنین حاوی اسیدهای چرب امگا ۳ است. با این ادویه‌ی شگفت‌انگیز برنامه‌ی غذایی روزانه‌تان را غنی می‌کنید.

زنجبیل:

زنجبیل به دلیل خواص شفادهنده‌اش از دوران کهن استفاده می‌شود. زنجبیل یک ادویه‌ی قدیمیِ شناخته شده‌است و علاوه بر دیگر خواص شفابخشی که دارد، کمک‌ می‌کند خلط اضافی از ریه‌های‌تان خارج شود.

پیاز:

پیاز به دلیل دارا بودن خاصیت ضدسرطانی‌ معروف است و می‌تواند در شرایط جدی متعدد یک دوست بی‌نظیر باشد. در پیش‌گیری از بیماری‌های دستگاه تنفسی، پیاز به طور خاص موثر و کارآمد است.

مواد لازم:

  • ۱ لیتر آب
  • ۴۰۰ گرم عسل (یا شیره‌ی درخت افرا)
  • ۲ قاشق سوپ‌خوری زردچوبه
  • ریشه‌ی زنجبیل به اندازه‌ی یک انگشت شست
  • یک پیاز تقریبا هم‌اندازه‌ی زنجبیل


طبق دستورالعمل زیر می‌توانید به راحتی این نوشیدنی را تهیه کنید:

1. ابتدا ۴۰۰ گرم عسل را به آب بیفزایید.

2. این ترکیب را روی شعله بگذارید و صبر کنید تا بجوشد.

3. پیاز و زنجبیل را خرد کنید و داخل مواد در حال جوش بریزید.

4. دوباره صبر کنید تا مواد به جوش بیایند، سپس زردچوبه را اضافه کنید و شعله را قدری کم کنید.

5. این ترکیب باید بپزد تا زمانی که آب آن به نصف برسد.

6. مواد را از صافی بگذرانید و آن را درون یک ظرف شیشه‌ای بریزید. صبر کنید نوشیدنی خنک شود و سپس آن را درون یخچال بگذارید.

این نوشیدنی باید همیشه در یخچال نگهداری شود. می‌توانید آن را مانند یک معجون هر روز صبح و عصر مصرف کنید. صبح‌ها دو قاشق از آن را با معده‌ی خالی بخورید، و عصرها همین میزان را دو ساعت بعد از یک وعده‌ی غذایی بخورید.



لینک منبع :طرز تهیه معجونی معجزه‌ آسا برای نجات سیگاری ها

طرز تهیه معجونی معجزه‌ آسا برای نجات سیگاری ها - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../طرز-تهیه-معجونی-معجزه‌-آسا-برای-نجات-سیگاری-ها‎Cached Similar18 ژانویه 2016 ... تصویر طرز تهیه معجونی معجزه‌ آسا برای نجات سیگاری ها. به گزارش جام جم سرا، از این رو، این نوشیدنی طبیعی را به شما توصیه می‌کنیم. این نوشیدنی ... معجونی معجزه آسا برای نجات سیگاری ها - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../miraculous-potion1-smokers1.html‎Cached Similarطرز تهیه معجونی برای سیگاری ها معجونی برای ترک سیگار معجونی برای آلودگی هوا, طرز تهیه معجونی مخصوص سیگاری ها,خواص پیاز,خاصیت زردچوبه,طرز تهیه معجون های ... معجونی معجزه آسا برای نجات سیگاری ها -آکا - آکاایران www.akairan.com/health/adviejat/news20173112253728902.html‎Cached11 مارس 2017 ... معجونی معجزه آسا برای نجات سیگاری ها آیا بیش از ۳ سال است که سیگار می ... طبق دستورالعمل زیر می‌توانید به راحتی این نوشیدنی را تهیه کنید: نوشیدنی معجزه آسا برای نجات سیگاری ها • مجله تصویر زندگی www.tasvirezendegi.com/نوشیدنی-معجزه-آسا-برای-نجات-سیگاری-ها/‎Cachedنوشیدنی معجزه آسا , نجات سیگاری ها , سلامتی ریه ... دستور تهیه نوسیدنی ویژه برای نجات سیگاری ها ... معجون پیاز، عسل ، زنجبیل و زردچوبه تمیز کننده ریه و اکسیر نجات سیگار ی ها .... طرز تهیه و روش مصرف نوشیدنی کامبوجا نوشیدنی کامبوجا گرچه خواص زیادی برای سلامتی دارد اما چندان شناخته‌شده نیست و احتمالاً تاکنون حتی اسم آن ... طرز تهیه معجونی معجزه آسا برای نجات سیگاری ها | نتدونه www.netdoone.com/5956/miraculous-potion-recipes-for-salvation-smokers/ 7 دسامبر 2016 ... آیا بیش از ۳ سال است که سیگار می‌کشید؟ یا اخیرا سیگار را ترک کرده‌اید؟ آیا در محیطی آلوده به آلایندهای سمی زندگی می‌کنید؟ اگر این‌طور است باید ... طرز تهیه معجونی معجزه آسا برای نجات سیگاری ها - خاتون آنلاین www.khatoononline.ir/.../طرز-تهیه-معجونی-معجزه-آسا-برای-نجات-سیگ.html‎Cached30 ژانویه 2016 ... طرز تهیه معجونی معجزه آسا برای نجات سیگاری ها. آیا بیش از ۳ سال است که سیگار می کشید؟ یا اخیرا سیگار را ترک کرده اید؟ آیا در محیطی آلوده به ... معجونی معجزه آسا برای نجات سیگاری ها • همراه با علم https://baelm.net/tag/معجونی-معجزه-آسا-برای-نجات-سیگاری-ها/ آموزش انواع معجون | طرز تهیه نوشیدنی زنجبیل و عسل و زردچوبه برای ترک سیگار. آیا بیش از ۳ سال است که سیگار می‌کشید؟ یا اخیرا سیگار را ترک کرده‌اید؟ میهن مگ - معجونی معجزه آسا برای نجات سیگاری ها https://mihanmag.com/.../معجونی_معجزه_آسا_برای_نجات_سیگاری_ها‎Cached24 مه 2017 ... طرز تهیه ساندویچ مرغ و ترخون، یک شام سریع و خوشمزه ... طرز تهیه اسنک ذرت تغذیه عالی بچه های مدرسه ای ... معجونی معجزه آسا برای نجات سیگاری ها. طرز تهیه معجونی معجزه‌ آسا برای نجات سیگاری ها - قدس آنلاین - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/1453124040959850‎Cached18 ژانویه 2016 ... آیا بیش از ۳ سال است که سیگار می‌کشید؟ یا اخیرا سیگار را ترک کرده‌اید؟ آیا در محیطی آلوده به آلایندهای سمی زندگی می‌کنید؟ اگر این‌طور است باید ... معجونی معجزه آسا برای نجات سیگاری ها | | linkchee.com/nx3aaaaaaaaia/ 28 دسامبر 2016 ... معجونی معجزه آسا برای نجات سیگاری ها. آیا بیش از ? سال است که ... معجونی برای آلودگی هوا,طرز تهیه معجونی مخصوص سیگاری ها. در پیشگیری از ...