مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با این روغن گیاهی جوان بمانید

به گزارش جام جم سرا، دکتر شاهین شهبازی، متخصص گوارش گفت: استفاده از روغن‌های صنعتی بسیار مضر است و کارکرد بدن را مختل می‌سازد، مصرف روغن‌های هسته انگور، زیتون و کانولا بخاطر ویتامین E که دارد توصیه می‌شود.

وی تصریح کرد: روغن اگر تازه و پالایش نشده باشد اثر آنتی‌اکسیدانی بسیار بالایی دارد.

روغن کتان و هسته انگور امگا 3 بالایی دارند، روغن کانولا و زیتون نیز خاصیت آنتی‌اکسیدانی بالایی دارد.

وی بیان کرد: روغن زیتون به دلیل امگا 3 بالا می‌تواند جایگزین روغن ماهی شود، روغن که خالص و تازه باشد اثر آنتی‌اکولوژیک بالایی خواهد داشت.

شهبازی افزود: اگر روغن‌ها تازه مصرف شوند در آنها خاصیت ضد سرطانی و ضد تورمی وجود خواهد داشت.

این متخصص گوارش ادامه داد: مصرف زیاد این روغن‌ها سرطان‌زا است در کل هم روغن‌ها اگر زیاد مصرف شوند سرطان‌زا هستند روغن باید به مقدار لازم مصرف شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روغن کانولا به عنوان ماسک صورت برای سلامت نگه‌داشتن پوست، بهبود جای زخم و جلوگیری از چروک‌شدن و جوان و نرم نگه‌داشتن پوست استفاده می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران



لینک منبع :با این روغن گیاهی جوان بمانید

با این روغن گیاهی جوان بمانید - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5462420/با-این-روغن-گیاهی-جوان-بمانید‎Cached Similar17 ژانویه 2016 ... دکتر شاهین شهبازی متخصص گوارش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: استفاده از روغن‌های ... Images for با این روغن گیاهی جوان بمانید با این روغن گیاهی جوان بمانید - روز نو https://roozno.com/fa/news/177423/با-این-روغن-گیاهی-جوان-بمانید 17 ژانویه 2016 ... دکتر شاهین شهبازی متخصص گوارش گفت: استفاده از روغن‌های صنعتی بسیار مضر است و کارکرد بدن را مختل می‌سازد، مصرف روغن‌های هسته انگور، ... با این روغن گیاهی جوان بمانید - همشهری آنلاین - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/1453016880054263 17 ژانویه 2016 ... دکتر شاهین شهبازی متخصص گوارش در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: استفاده از روغن‌های صنعتی بسیار مضر است و کارکرد ... با این روغن گیاهی جوان بمانید mekhone.ir/?t=104&e...ref...ir...با+این+روغن+گیاهی+جوان+بمانید با این روغن گیاهی جوان بمانید روغن کانولا به عنوان ماسک صورت برای سالم نگه‌داشتن پوست، بهبود جای زخم، جلوگیری از چروک‌شدن و جوان و نرم‌ نگه‌داشتن پوست هستفاده ... با این روغن گیاهی جوان بمانید | روغن کانولا به عنوان ماسک - قطره www.ghatreh.com/news/nn34255209/این-روغن-گیاهی-جوان-بمانید 23 ا کتبر 2016 ... روغن کانولا به عنوان ماسک صورت برای سالم نگه داشتن پوست، بهبود جای زخم، جلوگیری از چروک شدن و جوان و نرم نگه داØ. پایگاه خبری تحلیلی ندای گناباد با این روغن گیاهی جوان بمانید - ندای ... nedayegonabad.ir/با-این-روغن-گیاهی-جوان-بمانید/ 18 ژانویه 2016 ... با این روغن گیاهی جوان بمانید. روغن کانولا به عنوان ماسک صورت برای سالم نگه‌داشتن پوست، بهبود جای زخم، جلوگیری از چروک‌شدن و جوان و نرم‌ ... با این روغن گیاهی جوان بمانید - دانش نیوز www.daneshnews.com/view/FA/25985.aspx دکتر شاهین شهبازی متخصص گوارش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: استفاده از روغن‌های صنعتی بسیار ... با این روغن گیاهی جوان بمانید - سلامتی | دمادم damadam.ir/سلامتی.../اخبار-علمی.../با-این-روغن-گیاهی-جوان-بمانید/.../4020362 روغن کانولا به عنوان ماسک صورت برای سالم نگه‌داشتن پوست، بهبود جای زخم، جلوگیری از چروک‌شدن و جوان و نرم‌ نگه‌داشتن پوست استفاده می‌شود. استفاده از ... با طب سنتی جوان بمانید - کیمیای هنر www.kimiahonar.com/با-طب-سنتی-جوان-بمانید/‎Cached11 مارس 2016 ... صفحه اصلی سبک زندگی آرایشی و زیبایی با طب سنتی جوان بمانید ... این روزها استفاده از کرم‌ها و لوسیون‌های آرایشی و بهداشتی با منشا گیاهی در میان ... بهتر است پس از ماساژ سر با روغن کرچک با کمک یک حوله که با کمک بخار اتو یا ...