مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برای درمان گلو درد شکلات بخورید!

به گزارش جام جم سرا به نقل از دیلی میل ، شایدی قدری عجیب و غیر قابل به نظر برسد ولی از این پس می توانید هنگام سرفه و گلو درد به شکلات پناه ببرید. این در حالی است که پیش از این گفته می شد شکلات به دلیل چرب و شیرین بودن یکی از خوراکی های ممنوعه دوران سرماخوردگی است. بر مبنای آخرین یافته های به دست آمده، این خوراکی لذیذ و هوس انگیز می تواند آرام بخشی تضمینی برای سرفه و التهاب گلو باشد.

آنچه این خاصیت را به شکلات می بخشد، وجود تئوبرومین در درخت کاکائو است. ترکیبی که گونه ای آلکالوئید گیاهی است و تأثیری به مراتب بهتر و بیشتر از کدئین ها در تخفیف و آرام کردن سرفه ها دارد.

بنابراین، اگر جز طرفداران شکلات هستید می توانید بدون هیچ نگرانی و استرسی در هنگام سرماخوردگی هم به خوردن این خوراکی لذت بخش ادامه دهید.

البته نباید فراموش کنید که تنها خود شکلات خالص می تواند به کاهش مشکلات گلو شما کمک کند، شکلات داغ یا شکلات های همراه با بیسکوییت و مغزهای آجیل فاقد چنین اثر گذاری هستند.



لینک منبع :برای درمان گلو درد شکلات بخورید!

برای درمان گلو درد شکلات بخورید! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../برای-درمان-گلو-درد-شکلات-بخورید‎Cached Similar14 ژانویه 2016 ... آبلیمو و عسل؛ درمان آشنای بیماری شایع این روزهای سرد و آلوده زمستانی. مقصودمان سرماخوردگی و گلو درد است، مشکلی که به محض شنیدن نامش به یاد ... برای درمان گلو درد شکلات بخورید! - سیمرغ seemorgh.com/health/.../290537-eat-chocolate-for-a-sore-throat/‎Cached6 مارس 2016 ... برای گلو درد شکلات بخورید! وقتی سرما می خوریم چی بخوریم که باعث شود بهبودپیدا کنیم و دیگر نیازی به خوردن آنتی بیوتیک ها پیدا نکنیم ؟ برای درمان گلو درد شکلات بخورید! - صفحه اصلی t-health2.40media.ir/?e=33590676...درمان+گلو+درد+شکلات+بخورید! آبلیمو و عسل؛ درمان آشنای بیماری شایع این روزهای سرد و آلوده زمستانی. مقصودمان سرماخوردگی و گلو درد هست، مشکلی که به محض شنیدن نامش به یاد ترکیب معجزه آسای ... برای درمان گلو درد شکلات بخورید! - ملکانه www.molkaneh.com/برای-درمان-گلو-درد-شکلات-بخورید/ 14 ژانویه 2016 ... آبلیمو و عسل؛ درمان آشنای بیماری شایع این روزهای سرد و آلوده زمستانی. مقصودمان سرماخوردگی و گلو درد است، مشکلی که به محض شنیدن نامش به یاد ... برای درمان گلو درد شکلات بخورید! - سیمرغ | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/15033824 6 مارس 2016 ... برای درمان گلو درد شکلات بخورید! وقتی سرما می خوریم چی بخوریم که باعث شود بهبودپیدا کنیم و دیگر نیازی به خوردن آنتی بیوتیک ها پیدا نکنیم ... - برای گلو درد شکلات بخورید! - چه خبر www.chekhabar.ir/News/18915/برای-گلو-درد-شکلات-بخورید 6 مارس 2016 ... وقتی سرما می خوریم چی بخوریم که باعث شود بهبودپیدا کنیم و دیگر نیازی به خوردن ... آبلیمو و عسل: درمان آشنای بیماری شایع این روزهای سرد و آلوده زمستانی. مقصودمان سرماخوردگی و گلو درد است، مشکلی که به محض شنیدن نامش به یاد ... گلو درد در استومیلیت - onvansho onvansho.ir/result/گلو-درد-در-استومیلیت.html ۳۷ درمان خانگی گلو درد که معجزه می‌کنند گلو درد ناراحتی ای است که ربطی به فصلگرما . بهترین درمان گلو درد چرکی دکتر ... برای گلو درد شکلات بخورید. مقصودمان ... شکلات قوی‌ترین داروی سرماخوردگی و گلودرد www.dana.ir/news/.../شکلات-قوی-ترین-داروی-سرماخوردگی-و-گلودرد‎Cached8 نوامبر 2013 ... شکلات قوی‌ترین داروی سرماخوردگی و گلودرد : پزشکان به افرادی که دچار "گلودرد غیر چرکی" هستند مصرف ماده خوراکی را به عنوان یک داروی تسکین ... گلو درد - تابناک www.tabnak.ir/fa/tag/1/گلو%20درد‎Cachedبرابر سرماخوردگی سرفه و گلودرد ایمن کند سرکه سیب طبیعی... کد خبر: ۷۰۸۰۴۴ تاریخ ... هستم برای درمان گلو درد شکلات بخورید کشف مواد مخدر... کد خبر: ۵۶۰۸۶۹ ... چگونه گلودرد را بهبود دهیم؟ - تبیان article.tebyan.net/150854/چگونه-گلودرد-را-بهبود-دهیم-‎Cached9 ژانویه 2011 ... البته باید گفت که بهبود گلودرد با درمان های طبیعی و خانگی نیاز به ... سعی کنید آب گوشت نمک دار بخورید، زیرا نمک درد گلو را تسکین می دهد.