مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دمنوشی که بر هر درد بی درمانی دواست!

به گزارش جام جم سرا ، اگر اغلب دچار بدن درد می شوید، سعی کنید این دمنوش را بنوشید، زیرا حاوی یک سری از مواد دارویی است.

برای استفاده از این دمنوش، به 2 فنجان آب،2 قاشق چای خوری چای سیاه و سفید، کمی زنجبیل رنده شده، 2 قاشق چایخوری پودر زردچوبه، نصف فنجان شیر بادام و یک قاشق چای خوری عسل نیاز داریم.

برای تهیه دمنوش ابتدا زنجبیل و زردچوبه را در آب به مدت 10 دقیقه بپزید، سپس چای سیاه و سفید را ریخته به مدت 2 دقیقه دیگر می جوشانیم و در آخر یک لیوان شیر بادام و کمی عسل به آن اضافه می‌کنیم.



لینک منبع :دمنوشی که بر هر درد بی درمانی دواست!

Images for دمنوشی که بر هر درد بی درمانی دواست! دمنوشی که بر هر درد بی درمانی دواست! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../دمنوشی-که-بر-هر-درد-بی-درمانی-دواست‎Cached Similar11 ژانویه 2016 ... دمنوش شفابخش در چین طرفداران زیادی دارد. این دمنوش علاوه بر اینکه بدن را هیدراته می کند، یک چای ضد درد است که دردها را از بین می برد. دمنوشی که بر هر درد بی درمان دواست - Newsha Drinks www.newshadrinks.com/.../دمنوشی-که-بر-هر-درد-بی-درمان-دواست‎Cached15 مه 2017 ... برای استفاده از این دمنوش، به 2 فنجان آب،2 قاشق چای خوری چای سیاه و سفید، کمی زنجبیل رنده شده، 2 قاشق چایخوری پودر زردچوبه، نصف فنجان شیر ... دمنوشی که بر هر درد بی درمانی دواست! - افکار نیوز www.afkarnews.ir/بخش.../478397-دمنوشی-که-بر-هر-درد-بی-درمانی-دواست 12 ژانویه 2016 ... دمنوش شفابخش در چین طرفداران زیادی دارد. این دمنوش علاوه بر اینکه بدن را هیدراته می کند، یک چای ضد درد است که دردها را از بین می برد. دمنوشی که بر هر درد بی درمان دواست - خبرگزاری میزان www.mizanonline.ir/fa/news/120471/دمنوشی-که-بر-هر-درد-بی-درمان-دواست 11 ژانویه 2016 ... دمنوش شفابخش در چین طرفداران زیادی دارد. این دمنوش علاوه بر اینکه بدن را هیدراته می کند، یک چای ضد درد است که دردها را از بین می برد. دمنوشی که بر هر درد بی درمانی دواست! - راسخون rasekhoon.net/news/show/.../دمنوشی-که-بر-هر-درد-بی-درمانی-دواست/ 12 ژانویه 2016 ... دمنوش شفابخش در چین طرفداران زیادی دارد. این دمنوش علاوه بر اینکه بدن را هیدراته می کند، یک چای ضد درد است که دردها را از بین می برد. دمنوشی که بر هر درد بی درمانی دواست! - ایرانیان انگلستان iranianuk.com/.../دمنوشی-که-بر-هر-درد-بی-درمانی-دواست 12 ژانویه 2016 ... این دمنوش علاوه بر اینکه بدن را هیدراته می کند، یک چای ضد درد است که دردها را از بین می برد. دمنوشی که بر هر درد بی درمانی دواست - سلامتی | دمادم https://damadam.ir/news/دمنوشی-که-بر-هر-درد-بی-درمانی-دواست/4312331 دمنوش شفابخش در چین طرفداران زیادی دارد. این دمنوش علاوه بر اینکه بدن را هیدراته می کند، یک چای ضد درد است که دردها را از بین می برد. اگر اغلب دچار ... دمنوشی که بر هر درد بی درمانی دواست! - فودپرس foodpress.ir/Post.aspx?...دمنوشی%20که%20بر%20هر%20درد%20بی%20درمانی%20دواست! غذا و تغذیه> دمنوش شفابخش در چین طرفداران زیادی دارد. این دمنوش علاوه بر اینکه بدن را هیدراته می کند، یک چای ضد درد است که دردها را از بین می برد. دمنوشی که بر هر درد بی درمانی دواست! | مجله خبری دابی news.dabi.ir/Default.aspx?Type=News&idG=2&id=51598 دمنوشی که بر هر درد بی درمانی دواست! به گزارش جام جم سرا ، اگر اغلب دچار بدن درد می شوید، سعی کنید این دمنوش را بنوشید، زیرا حاوی یک سری از مواد دارویی است.