مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه کوکو لوبیا سبز تبریزی

طرز تهیه: ابتدا لوبیا و هویج را رنده یا چرخ کرده و به مدت 5 دقیقه بخارپز نمایید. پیاز را رنده کنید و با مقداری روغن تفت داده و بعد گوشت را به آن اضافه کنید و آن را هم تفت داده و کنار بگذارید.

سیب‌زمینی را خام رنده کرده و همه مواد را در یک ظرف گود بریزید. مغز گردو و نمک و فلفل و زرد چوبه و زرشک را به مواد افزوده و تخم‌مرغ‌ها را در آن بشکنید و خوب به هم بزنید تا کف کند.

روغن را در تابه بریزید و داغ کنید. مواد کو کو را یک جا در روغن داغ بریزید و در ظرف را ببندید تا کو کو خودش را بگیرد و سرخ شود.

بعد آن را برگردانید تا طرف دیگر آن سرخ شده وسپس برش بزنید و در دیس چیده، اطراف آن را با حلقه‌های گوجه و لیمو و خیار شور تزئین کنید و با نان سنگک میل نمایید.

طبخ این کوکو بیشتر در تبریز رایج است.

چاردیواری



لینک منبع :طرز تهیه کوکو لوبیا سبز تبریزی

کوکوی لوبیا سبز تبریزی - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/koko1/9512.html‎Cached Similarکوکوی لوبیا سبز ,طرز تهیه کوکوی لوبیا سبز ,روش تهیه کوکوی لوبیا سبز ,طرز پخت کوکوی لوبیا سبز ,آموزش پخت کوکوی لوبیا سبز ,مواد لازم برای کوکوی ... طرز تهیه کوکوی لوبیا سبز - نمناک namnak.com/طرز-تهیه-کوکوی-لوبیا-سبز.p9399‎Cachedکوکوی لوبیا سبز و دستور تهیه کوکوی لوبیا سبز و کوکوی لوبیا سبز تبریزی را در آشپزخانه نمناک ببینید. طرز تهیه کوکوی لوبیا سبز تبریزی با دستور پخت مجلسی و خوشمزه namakstan.net/coco-green-beans.html‎Cachedطرز تهیه کوکوی لوبیا سبز تبریزی با دستور پخت مجلسی و خوشمزه سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه کوکو لوبیا سبز و هویج را آماده کرده ... آموزش طرز تهیه کوکوی لوبیا سبز مجلسی خوشمزه تبریزی با گوشت mepatogh.ir/1904/کوکوی-لوبیا-سبز/‎Cached24 مه 2017 ... آموزش طرز تهیه کوکوی لوبیا سبز مجلسی خوشمزه تبریزی با گوشت آموزش آشپزی و دستور تهیه کوکوی لوبیا سبز مجلسی و مخصوص تبریزی مواد ... طرز تهیه کوکوی لوبیا سبز تبریزی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../طرز-تهیه-کوکوی-لوبیا-سبز-تبریزی‎Cached24 مه 2016 ... اگر در خانواده‌ای تبریزی به دنیا آمده باشید (که از قضا من این طورم) کوکوی لوبیا سبز (همراه سوپ البته) جزو جدا نشدنی سفره مهمانی‌های شماست. روش تهیه‌ی کوکوی لوبیا سبز؛ غذای تبریزی - تبیان article.tebyan.net/.../روش-تهیه-ی-کوکوی-لوبیا-سبز-غذای-تبریزی‎Cached2 مه 2012 ... ظاهراً این کوکو از غذاهای مجلسی تبریزی‌ها است طرز تهیه‌ی آن را ببینید... آشپزی لیدی الهام - کوکوی لوبیاسبز تبریز (لوبیه کوکوسی) ladyelham1984.blogfa.com/post/118‎Cached Similar15 جولای 2013 ... آشپزی لیدی الهام - کوکوی لوبیاسبز تبریز (لوبیه کوکوسی) - آشپزی/هر از ... طرز تهیه: 1- سر و دم لوبیا را گرفته و سپس تمیز میشوئیم و در آبکش ... کوکوی لوبیا سبز • دونفره https://www.2nafare.com/کوکوی-لوبیا-سبز/‎Cachedطرز تهیه یک کوکوی لوبیا سبز عالی و خوشمزه. این کوکو با لوبیا بز و پیاز داغ و تخم مرغ و آرد سوخاری درست میشه و بسیار لذیذ و خوشمزه اس. آموزش مرحله به مرحله ... کوکوی لوبیا سبز تبریزی - *** هنر آشپزی *** ashpazkhuneh.persianblog.ir/post/533/‎Cached Similar7 آوریل 2012 ... کوکوی لوبیا سبز تبریزی. مواد لازم: سیب زمینی نگینی خرد شده و سرخ شده.............. ..... یک کیلو. لوبیا سبز ریز حلقه شده و آب پز. طرز تهیه کوکوی لوبیا سبز تبریزی یک غذای سنتی - پرشین وی persianv.com/.../طرز-تهیه-کوکوی-لوبیا-سبز-تبریزی-2.html‎Cached12 جولای 2017 ... طرز تهیه کوکوی لوبیا سبز تبریزی , اگر در خانواده‌ای تبریزی به دنیا آمده باشید ( که از قضا من این طورم) کوکوی لوبیا سبز (همراه سوپ البته) جزو ...