مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه لوبیا پلو

طرز تهیه: ابتدا لوبیا را پاک کرده و خرد کنید و با یک لیوان آب بپزید. وقتی آب آن کاملا تبخیر شد، مقداری روغن به آن اضافه کنید و هم بزنید تا کمی سرخ شود.

پیاز سرخ شده را هم اضافه کنید و بعد گوشت چرخ کرده را افزوده و تفت دهید. رب و ادویه و نمک را هم با مواد مخلوط کنید.

برنج را بشویید و با 4 لیوان آب به آنها اضافه کنید و بجوشانید تا آب آن کشیده شده و زعفران را روی پلو بریزید و آن را دم بگذارید. اگر لوبیا پلو را با روغن جامد محلی و چرب‌تر بپزید، ته‌دیگ آن بسیار خوشمزه و لذیذ خواهد شد. لوبیا پلو را با ترشی لیته یا سالاد شیرازی نوش جان فرمایید.

چاردیواری



لینک منبع :طرز تهیه لوبیا پلو

طرز تهیه لوبیا پلو • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-لوبیا-پلو/‎Cachedطرز تهیه دقیق لوبیا پلو خونگی ایرونی به شکلهای مختلف و دقیق. لوبیا پلو با مرغ ، لوبیا پلو با گوشت و لوبیا پلو با گوشت چرخ کرده. نکات برای بهتر شدن عطر و ... طرز تهیه لوبیا پلو با گوشت چرخکرده • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-لوبیا-پلو-با-گوشت-چرخکرده/‎Cachedلوبیا پلو اگه خوب و درست طبخ بشه از خوشمزه ترین غذاهای ایرانیه. البته که در جاهای مختلف اسم های متفاوتی داره و به صورت های مختلفی هم درست میشه. در این مطلب عمومی ... طرز تهیه لوبیا پلو با گوشت تکه ای - نمناک namnak.com/لوبیاپلو-با-گوشت.p16744‎Cachedلوبیا پلو از آن دسته غذا های اصیل است که همراه با سالاد شیرازی و ماست و خیار، از دیرباز نزد ایرانیان غذایی محبوب بوده است. با این مقدار مواد می توانید در مدت یک ساعت و ... لوبیا پلو، طرز تهیه لوبیا پلو با گوشت تصویری - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/amoozesh-polo/201416123656.html‎Cached Similarطرز تهیه لوبیا پلو,لوبیا پلو,لوبیا پلو مجلسی,لوبیا پلو بدون گوشت,لوبیا پلو شیرازی,دستور پخت لوبیا پلو,لوبیا پلو با مرغ,پلو لوبیا,لوبیا پلو با گوشت ... کتاب آشپزی/لوبیا پلو - ویکی‌کتاب https://fa.wikibooks.org/wiki/کتاب_آشپزی/لوبیا_پلو‎Cached Similarطرز تهیه: برنج را پاک کرده با آب و نمک خیس می‌کنیم و کنار می‌گذاریم، گوشت را به ... نکتهٔ مهم برای معطر شدن لوبیا پلو اینه که ادویهٔ مخصوص پلو و دارچین و زعفران را ... آموزش کامل طرز تهیه لوبیا پلو مجلسی و خوشمزه با گوشت و مرغ - پاتوق من mepatogh.ir/9501/rice-beans/‎Cached8 سپتامبر 2016 ... آموزش کامل طرز تهیه لوبیا پلو مجلسی و خوشمزه با گوشت و مرغ آموزش آشپزی و دستور پخت لوبیا پلو مجلسی شیرازی با گوشت چرخ کرده مواد لازم ... طرز تهیه لوبیا پلو با گوشت چرخ کرده - ایران کوک https://irancook.ir/09/26/loobia-polo/371/‎Cachedلوبیا پلو با گوشت چرخ کرده : پیاز و سیرها را ریز خرد کنید و در روغن تفت دهید تا نرم شوند سپس گوشت چرخ کرده را اضافه کنید و تفت دهید تا رنگ گوشت تغییر ... Loobia Polo لوبیا پلو - YouTube ► 13:12https://www.youtube.com/watch?v=DbVb4H_DCEY Oct 19, 2013 - 13 min - Uploaded by Hasan Kabaabi Persian green Beans & Rice or Lubia Polo (Loobia Polo) Easy to make.Loubia Polow is a ... لوبیا پلو با گوشت چرخ کرده - YouTube ► 4:29https://www.youtube.com/watch?v=Q9n4FRrXxgE Aug 27, 2015 - 4 min - Uploaded by Cooking training Channel دسرهای ایرانی + غذاهای ایرانی + شیرینیهای ایرانی Thanks For Watching. طرز تهیه لوبیا پلو مجلسی با گوشت چرخ کرده - خانومی www.khanoumi.ir/طرز-تهیه-لوبیا-پلو-مجلسی-با...چرخ.../خانومانه/‎Cached Similar24 مه 2015 ... طرز تهیه لوبیاپلو مجلسی به همراه دستور پخت لوبیا پلو با گوشت چرخ کرده لوبیاپلوی خوشمزه با مرغ را می توانید در این مطلب بخوانید غذای لوبیا ...