مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جلوگیری از افتادگی پوست بدون مراجعه به پزشک

به گزارش جام جم آنلاین، درحالی که درمان های پزشکی می توانند در افراد میانسال و یا مسن باعث درمان افتادگی و یا شل شدن پوست شوند. ولیکن مطالعات و تحقیقات جدید در دانشگاه هاروارد نشان داده که راهکار بسیار ساده در مورد پیشگیری از این عارضه، مصرف گوجه فرنگی، هندوانه و اسفناج می باشد.

چون این مواد غذایی باعث تحریک بدن به عضله سازی می گردند و اگر فردی به طور منظم، یکی از این مواد غذایی را استفاده نماید، می تواند تا حد زیادی از افتادگی و شل شدن عضلات و باطبع آن از بد قیافه شدن پوست خود جلوگیری نماید.

درضمن برخی متخصصان علوم سلامت و زیبایی معتقدند که استفاده از گروه مرکبات به دلیل دارا بودن ویتامین C سبب کلاژن سازی و جلوگیری از ترک و چروک های پوستی می شوند بنابراین، افرادی که در فصول سرد سال روزانه از مرکبات استفاده می کنند، کمتر دچار مشکلات مرتبط با سلامت پوست می شوند.

قدم بعدی شاداب کردن پوست

استفاده منظم از جوانه ها مانند جوانه گندم و ماش می توانند باعث طراوت و شادابی پوست شوند؛ چون این مواد غذایی حاوی ویتامین های گروه B بالایی هستند که برای سلامت سلول های پوست لازم می باشند.



لینک منبع :جلوگیری از افتادگی پوست بدون مراجعه به پزشک

جلوگیری از افتادگی پوست بدون مراجعه به پزشک - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../جلوگیری-از-افتادگی-پوست-بدون-مراجعه-به-پزشک‎Cached Similar2 ژانویه 2016 ... بسیاری از خانم ها نگران بروز مشکل افتادگی و شل شدن پوست خود هستند و همیشه به دنبال راهی ساده برای جلوگیری از بروز این مشکل می باشند. جلوگیری از افتادگی پوست بدون مراجعه به پزشک - سیمرغ seemorgh.com/.../268404-جلوگیری-از-افتادگی-پوست-بدون-مراجعه-به-پزشک/‎Cached22 نوامبر 2015 ... جلوگیری از افتادگی پوست بدون مراجعه به پزشک. بسیاری از خانم ها نگران بروز مشکل افتادگی و شل شدن پوست خود هستند و همیشه به دنبال راهی ساده ... جلوگیری از افتادگی پوست بدون مراجعه به پزشک - سلامانه | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/11667606 2 ژانویه 2016 ... جلوگیری از افتادگی پوست بدون مراجعه به پزشک. بسیاری از خانم ها نگران بروز مشکل افتادگی و شل شدن پوست خود هستند و همیشه به دنبال راهی ساده ... راههای “جلوگیری از افتادگی پوست” صورت و بدن - نمناک namnak.com/جلوگیری-از-افتادگی-پوست.p19088‎Cached“جلوگیری از افتادگی پوست” یعنی قدم اول در پیشگیری از پیری پوست صورت و بدن. ... جلوگیری از افتادگی پوست و نداشتن یک پوست شل و آویزان امروزه تبدیل به یکی ... تند وزن کم نکنید در این صورت بدون شک با یک پوست آویزان رو به رو خواهید شد. ... پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت ... - جلوگیری از افتادگی پوست بدون مراجعه به پزشک - چه خبر www.chekhabar.ir/.../جلوگیری%20از%20افتادگی%20پوست%20بدون%20مراجعه%20به%20پز... 22 نوامبر 2015 ... بسیاری از خانم ها نگران بروز مشکل افتادگی و شل شدن پوست خود هستند و همیشه به دنبال راهی ساده برای جلوگیری از بروز این مشکل می باشند. مجله میترا | درمان افتادگی پوست بدون مراجعه به پزشک www.mitramagazine.ir/.../کانکس%20ویلایی،%20صرفه%20جویی%20در%20هزینه%20ساخت...‎Cachedبسیاری از خانم ها نگران بروز مشکل افتادگی و شل شدن پوست خود هستند و همیشه به دنبال راهی ساده برای جلوگیری از بروز این مشکل , و سلامت پوست می باشند.ما در این ... جلوگیری از افتادگی پوست بدون مراجعه به پزشک | بسیاری از خانم - قطره www.ghatreh.com/news/.../جلوگیری-افتادگی-پوست-بدون-مراجعه-پزشک 22 نوامبر 2015 ... بسیاری از خانم ها نگران بروز مشکل افتادگی و شل شدن پوست خود هستند و همیشه به دنبال راهی ساده برای جلوگیری از برÙ. جلوگیری از افتادگی پوست بدون مراجعه به پزشک - تابناک باتو tabnakbato.ir/fa/news/23249 4 ژانویه 2016 ... بسیاری از خانم ها نگران بروز مشکل افتادگی و شل شدن پوست خود هستند و همیشه به دنبال راهی ساده برای جلوگیری از بروز این مشکل می باشند. جلوگیری از افتادگی پوست بدون مراجعه به پزشک - خبروان khabarone.ir/news/4788391‎Cached17 نوامبر 2016 ... بسیاری از خانم‌ها نگران بروز مشکل افتادگی و شل شدن پوست خود هستند و همیشه به دنبال راهی ساده برای جلوگیری از بروز این مشکل می‌باشند. راهکاری ... جلوگیری از افتادگی پوست بدون مراجعه به پزشک - اخبار فارسی chionline.ir/جلوگیری-از-افتادگی-پوست-بدون-مراجعه-به/‎Cached23 دسامبر 2016 ... جلوگیری از افتادگی پوست بدون مراجعه به پزشک ابتلا به ویروس ایدز معمولاً در مرحله‌ی مقدماتی یا بدون علامت می‌گذرد و یا علائم خفیفی دارد که به ...