مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مضطرب ها راحت تر با مسائل بحرانی کنار می آیند

به گزارش جام جم آنلاین ، طبق یافته اخیر محققان، مغز منابع پردازش کننده بیشتری را به موقعیت های اجتماعی تهدیدآمیز در مقایسه با موقعیت های بی خطر اختصاص می دهد و افراد مضطرب با استفاده از مناطق مغزی مسئول این اقدام راحت تر با این گروه از تهدیدها مقابله می کنند.

قبل از این تصور می شد که اضطراب می تواند منجر به حساسیت بیشتر در رویارویی با سیگنال های تهدید آمیز شود. اگرچه تحقیق جدید نشان می دهد که این تفاوت وجود ندارد.

به گفته پژوهشگران موسسه پزشکی فرانسه، این مطالعه برای ما آشکار می سازد که چگونه افراد کمتر مضطرب ترس را به گونه ای نشان می دهند که سریع تر از احساسات مثبت شان قابل تشخیص است. چنین واکنش های سریعی می تواند یک هدف سازشی برای بقاء در زندگی باشد.

در این مطالعه، از افراد خواسته شد تغییر چهره شان را در حالت نگرانی یا ترس نشان دهند و در همین حین سیگنال های الکتریکی مغز این 24 داوطلب مورد آنالیز قرار گرفت.

یافته های این مطالعه اثبات می کند که مغز منابع پردازش دهنده بیشتری را به هیجانات منفی نشاندهنده تهدید و خطر اختصاص می دهد.



لینک منبع :مضطرب ها راحت تر با مسائل بحرانی کنار می آیند

مضطرب ها راحت تر با مسائل بحرانی کنار می آیند - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../مضطرب-ها-راحت-تر-با-مسائل-بحرانی-کنار-می-آیند‎Cached Similar30 دسامبر 2015 ... افراد مضطرب با استفاده از مناطق مغزی، راحت تر با موقعیت های تهدیدآمیز مقابله می کنند. افراد مضطرب راحت تر با مسائل بحرانی کنار می آیند - اضطراب - اعصاب ... www.salamatnews.com/.../افراد-مضطرب-راحت-تر-با-مسائل-بحرانی-کنار-می-آیند‎Cachedافراد مضطرب با استفاده از مناطق مغزی، راحت تر با موقعیت های تهدید آمیز مقابله می کنند. افراد مضطرب راحت تر با مسائل بحرانی کنار می آیند - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../افراد-مضطرب-راحت-تر-با-مسائل-بحرانی-کنار-می-آیند 30 دسامبر 2015 ... افراد مضطرب راحت تر با مسائل بحرانی کنار می آیند. افراد مضطرب با استفاده از مناطق مغزی، راحت تر با موقعیت های تهدید آمیز مقابله می ... برچسب ها. افراد مضطرب راحت تر با مسائل بحرانی کنار می آیند - پایگاه خبری ... tnews.ir/news/e69f55149262.html‎Cached5 ژانویه 2016 ... قبل از این تصور می شد که اضطراب می تواند منجر به حساسیت بیشتر در رویارویی با سیگنال های تهدید آمیز شود. اگرچه تحقیق جدید نشان می دهد که ... افراد مضطرب راحت تر با مسائل بحرانی کنار می آیند | بانک اطلاعات gov24.ir/افراد-مضطرب-راحت-تر-با-مسائل-بحرانی-کنا/ افراد مضطرب با استفاده از مناطق مغزی، راحت تر با موقعیت های تهدید آمیز مقابله می کنند. - سلامت چهارشنبه 09 دی 94 ساعت 11:19 تصویر افراد مضطرب با استفاده از ... اخبار هیجانات منفی - صفحه چهارم - قطره www.ghatreh.com/news/tag/7262-هیجانات%20منفی/3/20 افراد مضطرب با استفاده از مناطق مغزی، راحت تر با موقعیت های تهدید آمیز مقابله می کنند. - به گزارش ... 78 -. مضطرب ها راحت تر با مسائل بحرانی کنار می آیند سنگ شکن در ایندی - صفحه نمایش شن و ماسه مورد استفاده برای فروش spidercap.top/ironline/5409-سنگ-شکن-در-ایندی.html‎Cachedبا تلاش مهندسان پزشک تکنولوژی ها و دستگاههای سنگ شکن کلیه مختلفی . هایی ممکن است در ... افراد مضطرب راحت تر با مسائل بحرانی کنار می آیند. جزئیات بیشتر . Ghatreh News Archive - Iranian Physiology and Pharmacology ... phypha.ir/ghatreh_archive.php?sid=1&slc_lang=fa...‎Cachedتوجه: اخباری که مشاهده می کنید توسط خبرگزاری ها و روزنامه های کشور تهیه شده است و در این ... افراد مضطرب راحت تر با مسائل بحرانی کنار می آیند (آریا) - 18 ماه پیش. معاونت فرهنگی، دانشجویی و امور مجلس وزارت بهداشت - آرشیو خبری ... iec.behdasht.gov.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=94&pageid...‎Cachedکارگاه آموزشی Ecg(نوار قلبی) با حضور تقریبی ۱۸۰ نفر از دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برگزار شد. ... افراد مضطرب راحت تر با مسائل بحرانی کنار می‌آیند ... در این نرم افزار مجموعه ای از شخصیت شناسی ها را یک جا می توان سنجید. ۳۳۸ https://iraneconomist.com/fa/services/section/143/338 بر اساس یک مطالعه جدید، همه میوه ها و سبزیجات به کنترل وزن کمک نمی کنند. رژیم غذایی غربی ... افراد مضطرب راحت تر با مسائل بحرانی کنار می آیند. محققان می گویند ؛.