مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پرویز پرستویی در اینستاگرام : به نظر من زن ها عقل که ندارند هیچ، آنها آدم هم نیستند!

پرویز پرستویی در اینستاگرام : به نظر من زن ها عقل که ندارند هیچ، آنها آدم هم نیستند!

پرویز پرستویی در پیج اینستاگرام خاطره ای از یک مهمانی تعریف کرده است که به واسطه آن صحبت های جالبی در مورد «زن» عنوان کرده است. پورتال وهاران در این مقاله صحبت های پرویز پرستویی در صفحه اش را برای شما عزیزان منتشر می کند.

پرویز پرستویی : زن ها عقل ندارند

پرویز پرستویی در صفحه شخصی اش نوشت:

چند وقت پیش در یک مهمانی، یکی از مهمانها پس از اتمام مکالمه تلفنی جنجالی که با همسرش داشت با چشمان خشمگینی رو به جمعیت گفت:
این زن من عقل نداره…
من هم نه گذاشتم و نه برداشتم و بهش گفتم:
اگه عقل داشت که زن تو نمی شد.
بحث بی عقل بودن زن ها، بحث بسیار تامل برانگیزی است.

به عقیده من:
زن اگر عقل داشت باردار نمی شد و نه ماه فرزندی را با خود حمل نمی کرد.
او با این کار زیبایی اندام و چهره اش را زیر سوال می برد.
بعد از آن با شیر دادن به فرزندش، شیره جان خود را بطور رایگان به آنها می دهد.
زن اگر عقل داشت آشپزی نمی کرد،
هم وقت خودش را برای پختن غذا هدر نمی داد و هم بوی خوش عطرش را با بوی غذا تعویض نمی کرد.
زن اگر عقل داشت خود را قربانی رشد همسر و فرزندانش نمی کرد.
مشخص است که زن ها عقل ندارند.
اگر عقل داشتند که دنیا بهم می ریخت.
زن ها عشق دارند.
زن ها محبت دارند.
زن ها لطافت دارند.
به نظر من زن ها عقل که ندارند هیچ، آنها آدم هم نیستند،
زن ها فرشته اند.

جامعه ای که به زن ها احترام بگذارد،
از جهان سوم به جهان اول صعود خواهد کرد.

پرویز پرستویی در اینستاگرام : به نظر من زن ها عقل که ندارند هیچ، آنها آدم هم نیستند!

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)
همچنین بخوانید:  سوژه شدن پیری پوست دست نیکی کریمی نسبت به پوست صورتش! + عکس



لینک منبع :پرویز پرستویی در اینستاگرام : به نظر من زن ها عقل که ندارند هیچ، آنها آدم هم نیستند!

Images for پرویز پرستویی در اینستاگرام : به نظر من زن ها عقل که ندارند هیچ، آنها آدم هم نیستند! صفحه رسمی ناهار چی دارین on Instagram: “ زن ها بی عقل ترین موجودات ... https://www.instagram.com/p/BD8FKBYnbvQ/ 8 آوریل 2016 ... زن ها بی عقل ترین موجودات عالم اند چند وقت پیش در یک مهمانی. 2,440 likes ... به نظر من زن ها عقل که ندارند هیچ، آنها آدم هم نیستند. زن ها فرشته اند. پرویز پرستویی در اینستاگرام به نظر من زن ها عقل که ندارند هیچ آنها آدم ... bartarinaa.ir/search/?...پرویز+پرستویی...اینستاگرام+به+نظر+من+زن+ها+عقل+که+ندارند+هیچ+آنها+آدم+هم+نیستند‎Cachedپرویز پرستویی در اینستاگرام به نظر من زن ها عقل که ندارند هیچ آنها آدم هم نیستند ... بعد از برگشتن به خانه، مواد غذایی‌ای که حساسیت‌زا نیستند، بهره گیری کنیم، نه ... پرویز پرستویی در اینستاگرام : به نظر من زن ها عقل که ندارند هیچ، آنها ... webiha.ir/search/?...پرویز%20پرستویی%20در%20اینستاگرام%20:%20به%20نظر%20من%20زن%20ها%20عقل%20که%20ندارند%20هی...‎Cachedپرویز پرستویی در اینستاگرام : به نظر من زن ها عقل که ندارند هیچ، آنها آدم هم نیستند! تصاویر زایمان عقرب. 3 روز پیش مجله سرگرمی مراحم 3. ' ); w.anetworkParams[ ... Instagram photo by sudabe._khademolhosseini - Ink361 ink361.com/app/users/.../ig-1526820983784461492_4095464130‎Cached31 مه 2017 ... پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرام خود چنین نوشت: چند وقت پیش در یک ... به نظر من زن ها عقل که ندارند هیچ، آنها آدم هم نیستند، زن ها فرشته اند. پرویز پرستویی: مشخص است که زنان عقل ندارند!+عکس iroplus.ir/news/163810‎Cachedزن ها لطافت دارند. به نظر من زن ها عقل که ندارند هیچ، آنها آدم هم نیستند، زن ها فرشته اند! جامعه ای که به زن ها احترام بگذارد، از جهان سوم به جهان اول صعود خواهد کرد! اینستاگرام ... چهره ها/ داستانکی زیبا در اینستاگرام «پرویز پرستویی» - آخرین خبر tnews.ir/news/622986550017.html‎Cachedآخرین خبر/ پرویز پرستویی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: چند وقت پیش در یک ... به نظر من زن ها عقل که ندارند هیچ، آنها آدم هم نیستند، زن ها فرشته اند. پست جالب اینستاگرام پرویز پرستویی درباره بانوان www.chaharah.com/.../پست-جالب-اینستاگرام-پرویز-پرستویی-درباره-بانوان‎Cachedخبرگزاری آریا - پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون که یکی از فعالان ... اگه عقل داشت که زن تو نمی شد. ... به نظر من زن ها عقل که ندارند هیچ، آنها آدم هم نیستند، پرویز پرستویی در اینستاگرام : به نظر من زن ها عقل که ندارند هیچ، آنها ... parsikhon.ir/search/?...پرویز%20پرستویی%20در%20اینستاگرام%20:%20به%20نظر%20من%20زن%20ها%20عقل%20که%20ندارند%20هی...‎Cachedپرویز پرستویی در اینستاگرام : به نظر من زن ها عقل که ندارند هیچ، آنها آدم هم نیستند! ... دلنوشته پرویز پرستویی برای برادر شهیدش +عکس پرویز پرستویی با ... شود: افراد موفق این خصوصیات را ندارند 1- ” قرار نیست تا تو شبیه من باشی، این منم” . آخرین خبر | چهره ها/ داستانکی زیبا در اینستاگرام «پرویز پرستویی» akharinkhabar.ir/cinema/3494299‎Cached26 مه 2017 ... آخرین خبر/ پرویز پرستویی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: چند ... به نظر من زن ها عقل که ندارند هیچ، آنها آدم هم نیستند، زن ها فرشته اند.