مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کدام ورزش کالری فست فود‌ها را می‌سوزاند؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، دکتر خدیجه رحمانی گفت: مصرف یک عدد پیتزای معمولی به دلیل پنیر و محتویات آن به راحتی می‌تواند میزان چربی و کالری دریافتی را در بدن افزایش دهد و با توجه به اینکه مشکل اصلی جامعه ما بی‌تحرکی است مصرف غذاهای پرکالری و چرب، اضافه وزن و کبد چرب را به دنبال دارد بنابراین توصیه می‌شود به‌‌ همان اندازه‌ای که بدن کالری دریافت می‌کند به‌‌ همان اندازه هم فعالیت جسمی برای سوزاندنش انجام شود. متاسفانه پیتزا یک غذای بسیار پرکالری است به طوریکه یک پیتزای معمولی حدود ۲۰۰۰ کالری دارد که برای نیاز یک فرد بالغ در طول روز کافی است البته این یک کالری مازاد و زیان آور است.

این متخصص تغذیه درباره همبرگر نیز اظهار داشت: همبرگر هم میزان کالری بسیار بالایی دارد به طوری که یک همبرگر معمولی حدود ۳۵۰ کالری دارد. برای فردی که نیاز روزانه بدنش ۲۰۰۰ کالری باشد این میزان کالری همبرگر حدود یک چهارم کالری بدنش را تامین می‌کند البته این به معنی تامین کالری بدن بدون نیاز به سوزاندن نیست.

وی افزود: هر اندازه کالری که وارد بدن می‌شود باید به‌‌ همان اندازه هم فعالیت جسمی برای سوزاندنش انجام گیرد در غیر این صورت بیماری‌هایی نظیر مشکلات قلبی، دیابت و حتی چاقی تهدید کننده می‌شود.

دکتر رحمانی در پاسخ به این سوال که برای سوزاندن کالری این دو غذای مدرن چقدر فعالیت بدنی نیاز است، خاطرنشان کرد: برای سوزاندن کالری یک پیتزای معمولی حدود پنج ساعت و نیم ورزش دوچرخه سواری و کسی که یک همبرگر معمولی می‌خورد باید برای سوزاندن کالری آن یک ساعت و نیم ورزش مقاومتی انجام دهد.



لینک منبع :کدام ورزش کالری فست فود‌ها را می‌سوزاند؟

کدام ورزش کالری فست فود‌ها را می‌سوزاند؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../کدام-ورزش-کالری-فست-فود‌ها-را-می‌سوزاند‎Cached26 دسامبر 2015 ... نیاز روزانه یک فرد بالغ ۲۰۰۰ کالری است که برای جلوگیری از بروز مشکلات باید بیشتر از این مقدار توسط فعالیت‌های متناسب سوزانده شود. کدام ورزش کالری فست فود‌ها را می‌سوزاند؟ www.fardanews.com/.../کدام-ورزش-کالری-فست-فود‌ها-را-می‌سوزاند‎Cached Similar27 دسامبر 2015 ... کدام ورزش کالری فست فود‌ها را می‌سوزاند؟ نیاز روزانه یک فرد بالغ ۲۰۰۰ کالری است که برای جلوگیری از بروز مشکلات باید بیشتر از این مقدار ... کدام ورزش کالری فست فود‌ها را می‌سوزاند؟ tasalamati.com/e/8BX8R/ کدام ورزش کالری فست فود‌ها را می‌سوزاند؟ نیاز روزانه یک فرد بالغ ۲۰۰۰ کالری است که برای جلوگیری از بروز مشکلات باید بیشتر از این مقدار توسط فعالیت‌های ... کدام ورزش کالری فست فود ها را می سوزاند؟ - تحلیل ایران tnews.ir/news/66b754654182.html‎Cachedنیاز روزانه یک فرد بالغ ۲۰۰۰ کالری است که برای جلوگیری از بروز مشکلات باید بیشتر از این مقدار توسط فعالیت های متناسب سوزانده شود. به گزارش تحلیل ایران ... اخبار پارسیک - ورزشی که کالری فست فود‌ها را می‌سوزاند news.parseek.com/Url/?id=11648292‎Cachedغذا و تغذیه> یک فرد بالغ روزانه به ۲۰۰۰ کالری نیاز دارد که برای جلوگیری از بروز مشکلات باید بیشتر از این مقدار توسط فعالیت‌های متناسب سوزانده شود. کدام ورزش کالری فست فود‌ها را می‌سوزاند؟ - قدس آنلاین | پایگاه خبری ... www.qudsonline.ir/detail/News/331182 26 دسامبر 2015 ... به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، دکتر خدیجه رحمانی گفت: مصرف یک عدد پیتزای معمولی به دلیل پنیر و محتویات آن به راحتی ... کدام ورزش کالری فست فود‌ها را می‌سوزاند؟ - باشگاه خبرنگاران - رزبلاگ yjc-ir.rozblog.com/post/2933 26 دسامبر 2015 ... نیاز روزانه یک فرد بالغ ۲۰۰۰ کالری است که برای جلوگیری از بروز مشکلات باید بیشتر از این مقدار توسط فعالیت‌های متناسب سوزانده شود. برای سوزاندن کالری این غذاها، چقدر باید ورزش کنیم؟ - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/.../برای-سوزاندن-کالری-این-غذاها-چقدر-باید-ورزش-کنیم؟‎Cached23 دسامبر 2016 ... ورزش کمک می کند بتوانیم کالری های اضافی حاصل از غذاهای بی ارزش را بسوزانیم ، البته باید مدت زمان دقیقی ورزش کنیم. ... مرغ سه تکه سوخاری فست فود ها حاوی 726 کالری است که تقریبا بیش ... چه خوراکی هایی چربی ها را می سوزاند؟ کدام ورزش کالری فست فود‌ها را می‌سوزاند؟ answer4u.ir/?t=154&e=4601225&ref=selfanswer4u‎Cachedکدام ورزش کالری فست فود‌ها را می‌سوزاند؟ یک متخصص تغذیه فرمود: نیاز روزانه یک فرد بالغ ۲۰۰۰ کالری هست که برای جلوگیری از بروز مشکلات باید بیشتر از این ... ورزشی که کالری فست فود‌ها را می‌سوزاند - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/1451110380095832 یک فرد بالغ روزانه به ۲۰۰۰ کالری نیاز دارد که برای جلوگیری از بروز مشکلات باید بیشتر از این مقدار توسط فعالیت‌های متناسب سوزانده شود.