مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این گونه بدون نمک به غذا طعم دلپذیر بدهید!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، دکتر پیام فرحبخش گفت: اگر می‌خواهید طعم شوری در زندگیتان جاری باشد به جای نمک معمولی از نمک رژیمی استفاده کنید و به هیچ عنوان نمک را به سفره‌هایتان وارد نکنید. به دلیل آن که نمک طعام از کلروسدیم و نمک رژیمی از کلروپتاسیم تشکیل شده، استفاده از نمک رژیمی در ضرورت توصیه می‌گردد.

وی افزود: نمک رژیمی نه تنها باعث بالا رفتن فشارخون نمی‌شود بلکه باعث کاهش فشارخون شده و به سلامتی قلب و عروق هم کمک خواهد کرد.

دکتر فرح‌بخش در خصوص میزان استفاده از نمک در روز تصریح کرد: سازمان بهداشت جهانی معتقد است افراد باید زیر 6 گرم نمک در روز استفاده کنند که متأسفانه در کشور ما این میزان بیشتر است زیرا تمامی افراد نمک زیادی مصرف می‌کنند اما باید گفته شود تا جایی که امکان دارد به جای نمک از چاشنی‌های دیگر مثل فلفل، زنجبیل، دارچین، آویشن یا طعم دهنده‌های دیگر در غذاها استفاده شود.

این متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که فشارخون بالا دارند با مصرف زیاد نمک وضعیت‌شان بدتر خواهد شد و بالا رفتن فشارخون دلیل برای سکته‌های مغزی و قلبی است پس توصیه می‌کنیم افرادی که فشارخون دارند از نمک به میزان محدود استفاده کنند.



لینک منبع :این گونه بدون نمک به غذا طعم دلپذیر بدهید!

این گونه بدون نمک به غذا طعم دلپذیر بدهید! - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../این-گونه-بدون-نمک-به-غذا-طعم-دلپذیر-بدهید‎Cached Similar23 دسامبر 2015 ... استفاده زیاد از نمک سلامتی افراد را تهدید می‌کند اما می‌توان با جایگزین‌هایی آن را از غذاها حذف کرد و همچنان غذا با طعم عالی داشت. این گونه بدون نمک به غذا طعم دلپذیر بدهید! | باشگاه سلامتی امید fa.hopehealthclub.com/این-گونه-بدون-نمک-به-غذا-طعم-دلپذیر-بدهی/ این گونه بدون نمک به غذا طعم دلپذیر بدهید! ۱۳۹۴/۱۰/۲. دکتر پیام فرحبخش متخصص تغذیه به رژیم درمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اگر می‌خواهید طعم ... این گونه بدون نمک به غذا طعم دلپذیر بدهید - سلامتی | دمادم https://damadam.ir/.../این-گونه-بدون-نمک-به-غذا-طعم-دلپذیر-بدهید/4313494‎Cachedیک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: استفاده زیاد از نمک سلامتی افراد را تهدید می کند اما می توان با جایگزین هایی آن را از غذاها حذف کرد و همچنان غذا با طعم عالی داشت. این گونه بدون نمک به غذا طعم دلپذیر بدهید | استفاده زیاد - قطره www.ghatreh.com/news/.../این-گونه-بدون-نمک-غذا-طعم-دلپذیر-بدهید 19 نوامبر 2016 ... استفاده زیاد از نمک سلامتی افراد را تهدید می کند اما می توان با جایگزین هایی آن را از غذاها حذف کرد و همچنان غذا. این گونه بدون نمک به غذا طعم دلپذیر بدهید! - روزنامه بیرجند امروز | خبر ... khabarfarsi.com/u/11282017 این گونه بدون نمک به غذا طعم دلپذیر بدهید! استفاده زیاد از نمک سلامتی افراد را تهدید می کند اما می توان با جایگزین هایی آن را از غذاها حذف کرد و همچنان غذا با طعم عالی ... این گونه بدون نمک به غذا طعم دلپذیر بدهید! - کوپه www.koupeh.com/gbe3temt/این-گونه-بدون-نمک-به-غذا-طعم-دلپذیر-بدهید دکتر پیام فرحبخش متخصص تغذیه به رژیم درمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اگر می خواهید طعم ... 1 - نتایج جستجو | موتور جستجوی ریسمون www.rismoon.com/search-fa.html?tab=poem&?...yes&q=بدهید!... این گونه بدون نمک به غذا طعم دلپذیر بدهید! استفاده زیاد از نمک سلامتی افراد را ... www.looleh.ir/fa/news/1662/%D8%A7... - 71.98 KB. [ نتایج بیشتر از این سایت... ] ... غذا را بدون نمک دلپذیر کنید • گوناگون • همراه با علم - سایت علمی ... https://baelm.net/غذا-را-بدون-نمک-دلپذیر-کنید/‎Cachedبرای این که به گوشت طعم بهتری بدهید می توانید آنرا در محلول ها و مواد مختلف بخوابانید. از طعم های مختلفی استفاده کنید تا گوشتی را که می خواهید طبخ کنید خوشمزه و ... این گونه بدون نمک به غذا طعم دلپذیر بدهید! azaban.ir/index.php?t=147&e=376363&ref=selfhttp://...ir‎Cachedاین گونه بدون نمک به غذا طعم دلپذیر بدهید! یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی فرمود: هستفاده زیاد از نمک سلامتی افراد را تهدید می‌کند اما می‌توان با جایگزین‌هایی اون را از ... عکس لورفته - مطالب ابر این گونه بدون نمک به غذا طعم دلپذیر بدهید! fbirany.mihanblog.com/.../این%20گونه%20بدون%20نمک%20به%20غذا%20طعم%20دلپذیر%20بدهید... 23 دسامبر 2015 ... در اینجا درمان‌های خانگی و طبیعی برای از بین بردن سیاهی زیر چشم‌ها را بری شما آماده کرده‌ایم. افراد زیادی از کبودی و سیاهی زیر چشمانشان رنج می‌برند و ...