مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه ماهی سوخاری

طرز تهیه:

برای تهیه ماهی سوخاری بهتر است از ماهی فیله یا ماهی بدون استخوان استفاده کنید. گرچه ماهی قزل‌آلا هم گزینه‌ای مناسب برای تهیه ماهی سوخاری است.

ابتدا ماهی را تمیز کنید و به قطعه‌های منظم برش بزنید و در یک ظرف بگذارید. سویا سس را به همراه آبلیمو و سرکه و فلفل روی ماهی‌ها بریزید، طوری که همه قسمت‌های ماهی به این مواد آغشته شود.

سویا سس برای طعم‌دار کردن انواع گوشت مناسب است. روغن را در تابه بریزید و روی حرارت بگذارید. تخم‌مرغ‌ها را هم در یک ظرف شکسته و زردچوبه را به آن اضافه کرده، خوب هم بزنید. تکه‌های ماهی را ابتدا به آرد آغشته کنید و بعد در مایه تخم‌مرغ فرو کنید.

مجددا ماهی را در آرد سوخاری غلتانده و در روغن داغ سرخ کنید. ماهی‌ها را در دیس مناسب چیده و اطراف آنها را با چند برگ کاهو و زیتون و لیمو تزئین کنید.

می‌توانید مقداری پوره سیب‌زمینی تهیه کنید. آن را در قیف بریزید و با سرقیف شکوفه‌ای اطراف دیس ماهی سوخاری را با پوره تزئین کنید.

چاردیواری



لینک منبع :طرز تهیه ماهی سوخاری

طرز تهیه ماهی سوخاری خوشمزه با تیلاپیا https://parnianmedia.com/.../طرز-تهیه-ماهی-سوخاری-خوشمزه-با-تیلاپیا/‎Cachedبهترین روش تهیه ماهی سوخاری با تصاویر و تهیه پودر سوخاری خانگی. ماهی سوخاری، طرز تهیه ماهی سوخاری با سس لیمویی - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/fish-sea/10411.html‎Cached Similarماهی سوخاری,ماهی سوخاری در فر,ماهی سوخاری پفکی,ماهی سوخاری قزل آلا,ماهی سوخاری فر, ماهی سوخاری خوشمزه,ماهی سوخاری درسته,ماهی سوخاری در مایکروفر. طرز تهیه ماهی فیله سوخاری - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/fish-sea/13803.html‎Cached Similarفیله های ماهی آردی را در تخم مرغ بزنید. سپس در آرد سوخاری بزنید. طرز تهیه‌ی ماهی فیله سوخاری - بیتوته www.beytoote.com/housekeeping/.../fried-fish-fillet1-recipe2.html‎Cached Similarماهی فیله سوخاری نحوه پخت ماهی فیله , طرز تهیه ماهی سوخاری , طرز تهیه ماهی فیله سوخاری , نکاتی برای پخت ماهی سوخاری , پیشنهادهایی برای پخت ماهی , نکات مهم آشپزی. طرز تهیه ماهی سوخاری با سس لیمویی خوشمزه - فردا www.fardanews.com/.../طرز-تهیه-ماهی-سوخاری-با-سس-لیمویی-خوشمزه‎Cached16 ژانویه 2017 ... سرویس سبک زندگی فردا: ماهی سوخاری غذایی لذیذ و خوشمزه و مناسب وعده شام و ناهار است. این غذای شیک و مجلسی خیلی سریع آماده میشود و مورد علاقه ... چند روش برای سرخ کردن ماهی - ماهی ها www.mahiha.ir/1391/05/01/چند-روش-برای-سرخ-کردن-ماهی‎Cached Similar22 جولای 2012 ... توی یه بشقاب آرد سوخاری +نمک+ زردچوبه+ فلفل سیاه+ پودر تخم ... یک قاشق چایخوری*سیر: 3 حبه درشت*پیاز :یک عدد بزرگ طرزتهیه : ماهی رو ... طرز تهیه ماهی قزل آلا سوخاری و روش های طعم دار کردن ماهی - انسان شاد humanfun.ir/1615/salmon-fried/‎Cachedطرز تهیه ماهی قزل آلا سوخاری.فیله ماهی :◊: 4 عدد پیاز :◊: 1 عدد آب لیمو :◊: نصف پیمانه تخم مرغ :◊: 2 عدد آرد سوخاری :◊: 2 پیمانه. ماهی سوخاری | طرز تهیه ماهی سوخاری و فلفل - نمناک namnak.com/ماهی-سوخاری.p22843‎Cachedماهی سوخاری و طرز تهیه ماهی سوخاری و فلفل و انواع غذاهای خارجی و طرز تهیه غذاهای متنوع را در آشپزخانه نمناک ببینید. فیلم آموزش پخت ماهی سوخاری - آپارات www.aparat.com/v/YTOeU/فیلم_آموزش_پخت_ماهی_سوخاری‎Cached Similar12 ژانویه 2015 ... آبزیکو در این فیلم روش متنوع و فوق العاده طبخ ماهی را آموزش خواهید دید و یاد خواهید گرفت که چگونه بوی بد ماهی و تیغ آن را از بین ببرید و در ... طرز تهیه ماهی به چهار روش ؛ سوخاری ، بخارپز ، آب پز و تنوری کردن www.goyda.ir/.../6187-طرز-تهیه-ماهی-به-چهار-روش-؛-سوخاری-،-بخارپز-،-آب-پز-و-تنوری-کردن.html‎Cached9 مارس 2015 ... رز تهیه ماهی به چهار روش ؛ سوخاری ، بخارپز ، آب پز و تنوری کردن در این مقاله شما را با بهترین‌ راههای پخت ماهی آشنا می کنیم.