مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آنچه باید از برداشتن ابرو بدانید

مشکلاتی که از تحمل درد بیشتر هنگام چیدن موهای اضافه ابرو شروع می‌شود و تا بد جلوه کردن ابروها به جای زیبا شدن ادامه پیدا می‌کند.

برای این‌که مشکلات مذکور را نداشته باشید نکات ذیل را هنگام آرایش ابروها مد نظر قرار دهید:

* همیشه قبل از برداشتن ابروهایتان دوش بگیرید. دوش گرفتن علاوه بر این که باعث لطافت پوستتان می‌شود سبب زدودن کثیفی‌ها و آلودگی‌ها از میان ابروها شده، کار برداشتن و چیدن موهای اضافه را نیز به‌دلیل نرم شدن آنها آسان‌تر می‌کند.

* از به کار بردن لوازم آرایشی بدون کیفیت خودداری کنید. موچینی که دو سر آن بخوبی روی هم نمی‌نشیند، آینه‌ای که به‌دلیل کدر و مات بودن یا نداشتن ویژگی محدب نمی‌تواند

رشته‌های موی ابرویتان را به طور واضح منعکس کند‌ و خلاصه هر چیزی که شما را هنگام آراستن ابروها به دردسر می‌اندازد، همگی هم خسته‌تان می‌کند هم نتیجه کار را چنان که می‌خواهید به انتها نمی‌رساند.

* بعضی افراد پس از ساعت‌ها کلنجار رفتن با ابروهایشان آخر سر وقتی نتیجه کارشان را نگاه می‌کنند چهره در هم می‌کشند و کلافه و خسته از جلوی آینه برمی‌خیزند چون یک کار ساده را ابتدای چیدن موهای اضافه انجام نداده‌اند: شانه کردن ابروها.

پیش از برداشتن ابرو حتما آنها را به جای شانه‌های معمولی با برس مخصوص ابرو یا حتی یک مسواک تمیز و بهداشتی به سمت مناسب شانه کنید تا پس از اتمام کار، جاهای خالی‌شده اشتباهی، مجبورتان نکند موهای دیگری را بچینید و ابروهایتان بیش از حد باریک شود.

* در قدیم که امکانات آرایشی محدود بود خانم‌ها برای اصلاح صورت خود و خلاصی از دست موهای زائد روی صورتشان به بند انداختن متوسل می‌شدند اما اکنون گرچه اوضاع فرق کرده با این حال بسیارند کسانی که همچنان به همین روش از شر موهای زائد خلاص می‌شوند.

این کار پوست را تهدید می‌کند و در واکنش به آن قرمزی و التهاب و سختی بیشتری را تجربه خواهید کرد.

یک دوش کوتاه مدت باعث نرمی پوست و مو می‌شود و با استفاده از موچین و وسایل با‌کیفیت راحت‌تر می‌توانید صورت خود را اصلاح کرده، موهای زائد را بچینید.

* دقت کرده‌اید چرا اغلب خانم‌های مسن ابروهای باریکی دارند؟ یک دلیل آن این است که هنگام آرایش ابروهایشان بیش از اندازه موهای دور و اطراف ابرو را برداشته‌اند

و از آنجا که به مرور زمان کشیدن موها سبب خارج شدن پیاز مو در این نواحی می‌شود دیگر جای آن پر نشده و مجبور شده‌اند همواره برای نظم دادن به کناره‌های ابرو مجدداً آن را باریک و باریک‌تر کنند.

هنگام آرایش ابروها زیاده‌روی نکنید تا در صورت تمایل بتوانید به مدل ابروهایتان تنوعی مناسب بدهید.

ضمیمه چاردیواری



لینک منبع :آنچه باید از برداشتن ابرو بدانید

Images for آنچه باید از برداشتن ابرو بدانید آنچه باید از برداشتن ابرو بدانید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../آنچه-باید-از-برداشتن-ابرو-بدانید‎Cached21 دسامبر 2015 ... تصویر آنچه باید از برداشتن ابرو بدانید. مشکلاتی که از تحمل درد بیشتر هنگام چیدن موهای اضافه ابرو شروع می‌شود و تا بد جلوه کردن ابروها به جای ... آنچه باید از برداشتن ابرو بدانید | مجله نی نی سایت www.ninisite.com/article/.../آنچه-باید-از-برداشتن-ابرو-بدانید‎Cached22 دسامبر 2015 ... آنچه باید از برداشتن ابرو بدانید. نی نی سایت:مشکلاتی که از تحمل درد بیشتر هنگام چیدن موهای اضافه ابرو شروع می‌شود و تا بد جلوه کردن ابروها به ... نکاتی را که باید موقع برداشتن ابرو بدانید - بیتوته www.beytoote.com/attire/face.../when4-removing-eyebrows.html‎Cachedشکل دهی به ابروها,ابروهای زیبا,شکل دادن به ابروها,برداشتن ابروها,پیرایش ابروها, اصلاح ابروها,پیوست ابرو,زیاده روی در برداشتن ابرو. نکاتی درباره برداشتن ابروها | کدبانوی ایرانی kadbanoo.net/نکاتی-درباره-برداشتن-ابروها/‎Cached Similarنکاتی درباره برداشتن ابروها - برای داشتن ابروهای زیبا و شیک و فرم دادن به ابرو، ... آینه هایی که تصاویر را بزرگنمایی می کنند، می توانند موهایی بیشتر از آنچه که واقعا ... ابروی شما باید دقیقا از بالای مجرای اشک چشم شروع شود و به قله رسیده و در نقطه ای ... انواع ماسک · تناسب اندام · بیشتر بدانیم · هفته عروسی · همه چیز درباره ازدواج. چه نکاتی را به هنگام برداشتن ابرو بهتر است بدانیم؟ | مجله اینترنتی ... https://blog.ershaco.com/نکاتی-را-که-باید-موقع-برداشتن-ابرو-بدان/‎Cached6 دسامبر 2015 ... شاید بهتر باشد اصلاح را از پیوست ابروهایتان آغاز کنید . یک راهنمای شکل دهی به ابرو خوانده بودم که می گفت باید درست از گوشه ی داخلی چشمانتان ... آموزش برداشتن ابرو به صورت حرفه ای+تصاویر - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../آموزش-برداشتن-ابرو-به-صورت-حرفه-ایتصاو.html‎Cached30 مه 2014 ... شکلی که می خواهید به ابرو بدهید، پیش از برداشتن در ذهن تجسم کنید. سانیا در این باره می گوید:”سر ابرو باید هم ردیف با استخوان بالای بینی باشد. به خود راهنما بدهید. آموزش برداشتن ابرو به .... هر آنچه درباره کاشت ابرو باید بدانید ... آنچه باید از برداشتن ابرو بدانید | مجله خبری دابی news.dabi.ir/Default.aspx?...%20آنچه%20باید%20از%20برداشتن%20ابرو%20بدانید آخرین خبر ها و مطالب درباره آنچه باید از برداشتن ابرو بدانید. آنچه باید درباره‌ی موچین و ابرو بدانید - مجله اینترنتی زیتونی zeytooni.com/1393/09/.../آنچه-باید-درباره‌ی-موچین-و-ابرو-بدانی/‎Cachedآنچه باید درباره‌ی موچین و ابرو بدانید ابرو, ابرو برداشتن, موچین, موچین خوب, نکاتی راجع به موچین. درست کردن یا خراب کردم ابرو؟ - مجله اینترنتی زیتونی zeytooni.com/1394/08/19/درست-کردن-یا-خراب-کردم-ابرو؟/‎Cachedآرایش, آرایش ابرو, آرایش ابرو و چشم, آموزش, آموزش آرایشگری, آموزش برداشتن ابرو, ... برای برداشتن ابرو باید یک جفت موچین مناسب و حرفه‌ای و خوش دست داشته باشید. .... طبیعی; جدیدترین عکس های ابرو گوندش; آنچه باید درباره‌ی موچین و ابرو بدانید ...