مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این خوراکی‌ها شما را دچار پف می‌کنند

غذاهای منجمد یکی از علل بروز این حالات هستند. سدیم بالای موجود در این غذاها احساس نفخ ایجاد می‌کنند.

کلم بروکلی نیز پر از فیبر است ضمن این که از رافینوز، قندی که موجب ایجاد گاز در بدن می‌شود، تشکیل شده است. اگر شما مستعد ابتلا به نفخ هستید، سبزیجات اینچنینی را بهتر است به صورت آبپز مصرف کنید.

به گزارش سلامانه،کسانی که مبتلا به عدم تحمل لاکتوز هستند، از فراورده‌های لبنی حاوی لاکتوز باید اجتناب کنند چون این فراورده‌ها به شدت موجب نفخ می‌شوند.

حبوبات نیز حاوی قند و فیبر دیر هضم هستند و منجر به تولید گاز در روده می‌شوند.

جویدن آدامس نیز منجر به بلعیدن هوا می‌شود و این هوا در دستگاه گوارش تجمع می‌کند و احساس پف کردگی می‌دهد.



لینک منبع :این خوراکی‌ها شما را دچار پف می‌کنند

Images for این خوراکی‌ها شما را دچار پف می‌کنند این خوراکی‌ها شما را دچار پف می‌کنند - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../این-خوراکی‌ها-شما-را-دچار-پف-می‌کنند‎Similarاین خوراکی‌ها شما را دچار پف می‌کنند. سه شنبه 24 آذر 1394 ساعت 19:30. پرخوری مقصر شماره یک احساس نفخ و گاز است. غذاهایی که دیر هضم می‌شوند مانند غذاهای پرچرب و ... این خوراکی‌ها شما را دچار پف می‌کنند - تیتریک titre1.com/fa/news/83611/این-خوراکی‌ها-شما-را-دچار-پف-می‌کنند 15 دسامبر 2015 ... جویدن آدامس نیز منجر به بلعیدن هوا می‌شود و این هوا در دستگاه گوارش تجمع می‌کند و احساس پف کردگی می‌دهد. این خوراکی‌ها شما را دچار پف می‌کنند - سلامانه www.salamaneh.com/post/40671/این-خوراکی‌ها-شما-را-دچار-پف-می‌کنند 15 دسامبر 2015 ... سلامانه : پرخوری مقصر شماره یک احساس نفخ و گاز است. غذاهایی که دیر هضم می‌شوند مانند غذاهای پرچرب و با فیبر بالا با بدن کاری می‌کنند که احساس ... این خوراکی ها شما را دچار پف می کنند - پایگاه خبری تحلیلی ائل پرس tnews.ir/news/A85D53988844.html‎Cached17 دسامبر 2015 ... این خوراکی‌ها شما را دچار پف می‌کنند. پرخوری مقصر شماره یک احساس نفخ و گاز است. غذاهایی که دیر هضم می‌شوند مانند غذاهای پرچرب و با فیبر بالا با ... این خوراکی ها شما را دچار پف می کنند nobat.ir/mag/a/nRv5y/‎Cachedغذاهایی که دیر هضم می‌شوند مانند غذاهای پرچرب و با فیبر بالا با بدن کاری می‌کنند که احساس می‌کنید پف کرده‌اید! به نقل از سلامانه، غذاهای منجمد یکی از علل بروز این ... این 17 خوراکی را در تابستان نخورید - line today https://today.line.me/.../9c5c09c0fa04a863b9b449dcb5bc98493de7d599dc691376a764eda...‎Cached9 جولای 2017 ... در ادامه این یادداشت شما را با چند نمونه غذا و نوشیدنی آشنا می‌کنیم که ترجیحا نباید در ... وقتی در یک روز تابستانی با خوردن غذاها و نوشیدنی‌های احساس پف و ... شما برای اینکه دچار چنین مشکلاتی نشوید کافیست چند نمونه از موادی که در ... وقتی این سبزیجات به روده زیرین می‌رسند باکتری‌ها آن را تخمیر می‌کنند این تخمیر ... جراحی زیبایی بینی و خر و پف - سلامتی salamati.ir/2017/03/26/جراحی-زیبایی-بینی-و-خر-و-پف/‎Cached26 مارس 2017 ... خر و پف می‌تواند نشانه‌ی مشکلی به نام وقفه تنفسی هنگام خواب باشد. در این حالت ساختار درونی بینی دچار مشکل می‌شود و راه تنفس را می‌بندد. ... نتیجه‌ی این مشکل این است که فرد خواب راحتی ندارد و روزها احساس خستگی می‌کند. هم‌چنین در .... بهترین و بدترین مواد غذایی برای مفاصل شما ... خوراکی‌های خوب برای پوست‌های بد. اگر چشمانتان در فصل بهار دچار پف شده اند (قسمت دوم) : - مجله روژا blog.rojashop.com/چشمانتان-در-فصل-بهار-دچار-پف-شده/‎Cached10 آوریل 2017 ... اگرچشمانتان در فصل بهار دچار پف شده اند، چه عواملی باعث پف چشم می شود؟ ... مرور کردیم، برخی دیگر از مواد طبیعی، میوه ها و چیزهایی که برای رفع پف دور چشم میتواند ... برای این کار شما میتواند خیار خنک را برای مدت ۱۰ – ۱۲ دقیقه روی ... مدلایف | ۱۰ اشتباه رایجی که مردان در رابطه با سلامت خود انجام می دهند www.medlife.ir/2016/11/16/10-mens-health-mistakes‎Cached16 نوامبر 2016 ... شما هم جزء افرادی هستید که در شب خر و پف می کنند؟ نیمی از افرادی که خر و پف می کنند دچار "آپنه انسدادی خواب" هستند. این معضل تنها به آزار فردی که ...