مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عوارض مصرف همزمان لیموترش با نمک

فرزاد بابایی روز یکشنبه اظهار کرد: اگر شخصی به آنفلوآنزا مبتلا شد مصرف لیموترش به دلیل عفونت میکروبی گلوی بیمار توصیه نمی شود چرا که لیموترش به دلیل داشتن برخی اسیدها می تواند گلوی وی را بیشتر تحریک کند.

بابایی تصریح کرد: مصرف لیموترش به همراه نمک زیاد برای افرادی که فشار خون دارند و یا برای سالمندان و افراد در معرض خطر همچون بانوان باردار مناسب نیست و برای افراد عادی نیز مصرف نمک زیاد توصیه نمی شود.

وی اظهار کرد: برای جلوگیری از ابتلا به بیماری آنفلوآنزا، مصرف دو پرتقال در روز که منبع ویتامین c است اقدام مناسبی است.

به گزارش دکتر سلام، وی با تاکید بر اینکه علاوه بر ویتامین c دیگر ویتامین ها در افزایش ایمنی بدن تاثیرگذار است اظهار کرد: مصرف زغال اخته، هویج و سبزیجات سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهد و برای مقابله با بیماری توصیه می شود ولی با توجه به شرایط فصلی، این آنتی اکسیدان ها اکنون در مرکبات وجود دارند.

به گفته این کارشناس تغذیه، تامین مایعات بدن از توصیه های پزشکی برای افرادی است که به بیماری مبتلا شده اند و اگر این مایعات کاهش یابد عملکرد ویروس های عفونی و میکروبی بالا خواهد رفت.

بابایی ادامه داد: در نتیجه مصرف بالای لیموترش موجب کاهش آب بدن می شود و این امر می تواند نتیجه ای معکوس ایجاد کند.

وی یادآور شد، بیماری های ویروسی و عفونی در دمای سرد بیشتر فعالیت می کنند بنابراین افراد مبتلا به آنفلوآنزا برای گرم نگه داشتن بدن خود بهتر است از شلغم و سوپ گرم بیشتر استفاده کرده و مایعات بدن خود را حفظ کنند.



لینک منبع :عوارض مصرف همزمان لیموترش با نمک

عوارض مصرف همزمان لیموترش با نمک - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../عوارض-مصرف-همزمان-لیموترش-با-نمک‎Cached Similar14 دسامبر 2015 ... اگر به آنفلوآنزا دچار شده اید توصیه می کنیم در مصرف لیموترش زیاده روی نکنید و سعی کنید آن را با نمک میل نکنید چون این بیماری به خودی خود موجب ... مضرات مصرف همزمان لیموترش با نمک!! - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../مضرات-مصرف-همزمان-لیموترش-با-نمک.html‎Cached14 دسامبر 2015 ... مصرف لیموترش با نمک فرزاد بابایی روز یکشنبه اظهار کرد: اگر شخصی به آنفلوانزا مبتلا شد مصرف لیموترش به دلیل عفونت میکروبی گلوی ... آخرین خبر | تغذیه/عوارض مصرف همزمان لیموترش با نمک akharinkhabar.ir/health/.../تغذیه-عوارض-مصرف-همزمان-لیموترش-با-نمک 14 دسامبر 2015 ... شهر خبر/ اگر به آنفلوآنزا دچار شده اید توصیه می کنیم در مصرف لیموترش زیاده روی نکنید و سعی کنید آن را با نمک میل نکنید چون این بیماری به ... عوارض مصرف همزمان لیموترش با نمک tasalamati.com/e/VVKQP/‎Cachedاگر به آنفلوآنزا دچار شده اید توصیه می کنیم در مصرف لیموترش زیاده روی نکنید و سعی کنید آن را با نمک میل نکنید چون این بیماری به خودی خود موجب کاهش آب بدن می ... خواص و مضرات لیموترش - پرتال جامع پزشکی www.imbook.ir/Portal_U/Articles_Desc.aspx?id=63‎Cached Similarاگر در صورت شما لکه و جوش قرمز رنگ وجود دارد، درمان آن با آب لیمو و نمک است. ... با توجه به مقدار بسیار زیاد ویتامین C موجود در لیمو، مصرف آن باعث افزایش مقاومت ... چنانچه روی گوشتهای مانده یا کپک زده چند قطره لیموترش بریزید از عوارض سوء و حوادثی ... خواص درمانی لیموترش - بیتوته www.beytoote.com/cookery/khavas.../certain-curative-lemon.html‎Cached Similarآب لیمو یک ضد ویروس عالی میباشد و همچنین مصرف آن برای سرماخوردگی شدید بسیار مفید است. بدین منظور یک عدد لیمو را با مقداری نمک میل کنید. در صورت تمایل ... مضرات مصرف نمک - رزبلاگ rozblog.us/pavehright/52/مضرات-مصرف-نمک آشنایی با عوارض مصرف زیاد نمک - همشهری آنلاین 29 دسامبر 2014 ... همشهری ... عوارض مصرف زیاد نمک است. 6 . پوکی استخوان، سرطان معده و آسم از عوارض استفاده زیاد از نمک - ایسنا .... عوارض مصرف همزمان لیموترش با نمک - جام جم 14 دسامبر 2015 . .. اگر به ... [PDF] وقتی سالمت شما با ماه گره می خورد khorasannews.com/PDFPage/AllPagePDF/147‎Cachedبا توجه به شهرنشینی و کاهش فعالیت بدنی، سن شیوع بیماری های ... تا دوهفته یک چهارم قرص را مصرف کرد اما تاثیری. نداشت . .... عوارض مصرف همزمان لیموترش با نمک. سم زدایی یک روزه با آبلیمو - تبیان article.tebyan.net/304109/سم-زدایی-یک-روزه-با-آبلیمو‎Cached8 سپتامبر 2015 ... ... سالم و مفید را لذت‌ بخش‌ تر می ‌کند و همزمان فواید لیموترش را نیز به بدن می ‌رساند. ... لیموترش به بدن شما کمک می ‌کند تا با اثرات منفی افزایش سن روی پوست مقابله کند. ... شاید هیچ‌ وقت با اطمینان نشود مواد غذایی و مکمل‌ هایی را مصرف کرد که ... اگر استفاده از آب نمک برای تسکین گلودرد موثر نبود می ‌توانید از ... آشنایی با لیموترش و خواص درمانی آن – سایت پزشکان بدون مرز www.pezeshk.us/?p=15567‎Cached Similarمیوه‌اش پس از رسیدن به رنگ زرد روشن دارای طعم و مزه مطبوعی می‌باشد. ... مصرف اسانس پوست لیمو ترش در موارد ضروری به میزان ۵ تا ۱۰ قطره مخلوط با عسل و یا .... قطره لیموترش بریزید از عوارض سوء و حوادثی که ممکن است رخ دهد جلوگیری میکند آب لیمو را ...