مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه دلمه‌ کلم

طرز تهیه:

ابتدا بوته کلم را در یک قابلمه بزرگ بگذارید و روی آن آب بریزید و روی حرارت بگذارید تا برگ‌ها نرم شده و شکننده نباشند.

بعد آن را بیرون آورده و صبر کنید تا سرد شود و از انتهای کلم به آرامی‌ برگ‌ها را یکی یکی جدا کنید و کنار بگذارید.

پیاز را خرد کرده و سرخ کنید و گوشت و سبزی‌های خرد شده را هم با آن تفت دهید. لپه و برنج را هم جدا بپزید و آبکش کنید.

همه مواد را در یک ظرف بزرگ بریزید و نمک و فلفل لازم را به آن اضافه کنید. شکر و سرکه را بجوشانید و به مواد دلمه اضافه و آن را مخلوط کنید.

کف یک قابلمه مناسب را چند برگ کلم بگذارید. از مواد دلمه به اندازه مناسب در برگ‌ها بریزید و به شکل بقچه دلمه‌ها را بپیچید و در قابلمه بچینید و مقداری سرکه و شکر را هم روی دلمه‌ها ریخته و آنها را دم بگذارید.

دقت کنید با حرارت کم، دلمه را دم کرده تا مغزپخت شود. دلمه‌ها را در ظرف مناسب بگذارید و با ماست و خیار و سبزی تازه میل کنید. در صورت تمایل می‌توانید کشمش هم به مواد دلمه اضافه کنید.

چاردیواری



لینک منبع :طرز تهیه دلمه‌ کلم

طرز تهیه دلمه کلم برگ مجلسی • دونفره https://www.2nafare.com/دلمه-کلم-مجلسی/‎Cachedطرز تهیه کامل و آموزش مرحله به مرحله دلمه کلم برگ یا دلمه کلم پیچ مجلسی که بسیار مناسب به عنوان یک پیش غذای عالی در مهمانی ها و یا برای یک وعده خودمونی هست. دلمه کلم - طرز تهیه دلمه کلم با برگ های کلم سفید | ایران کوک https://irancook.ir/06/25/dolme-kalam/1694/‎Cachedدلمه کلم = کلم را بشوئید و سر آن را جدا کنید ، کلم را درون دیگ اب و نمک در حال جوشیدن بیندازید ... آموزش کامل طرز تهیه دلمه کلم برگ پیچ مجلسی و خوشمزه تبریزی mepatogh.ir/9634/stuffed-cabbage/‎Cached10 سپتامبر 2016 ... آموزش کامل طرز تهیه دلمه کلم برگ پیچ مجلسی و خوشمزه تبریزی آموزش آشپزی و دستور پخت دلمه کلم پیچ خوشمزه و بسیار مجلسی مواد لازم دلمه کلم ... طرز تهیه دلمه کلم پیچ - نمناک namnak.com/دلمه-کلم-پیچ.p13688‎Cachedدلمه کلم پیچ و طرز تهیه دلمه کلم و طرز تهیه دلمه کلم پیچ و دلمه خوشمزه و طرز تهیه دلمه مجلسی را در نمناک ببینید. آموزش پیچیدن دلمه کلم و راز تهیه دلمه کلم خوشمزه - پرنیان | آموزش آشپزی https://parnianmedia.com/.../آموزش-پیچیدن-دلمه-کلم-و-راز-تهیه-دلمه-کلم-خوشمزه/‎Cachedآموزش تصویری و مرحله ای پیچیدن دلمه کلم و نکات پخت بهتر این دلمه. ... برای یادگیری روش صحیح پیچیدن دلمه کلم و چاشنی های تهیه آن و همین طور رمز و راز خوشمزه شدن دلمه کلم این مقاله را مطالعه نمایید. ... ادویه کاخون چیست کاربردها و طرز تهیه تصویری ... دلمه کلم، طرز تهیه دلمه کلم برگ - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/koko-dolme/11165.html‎Cached Similarدر این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد دلمه کلم، طرز تهیه دلمه کلم برگ ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر لینک +دلمه +کلم را کلیک نمایید و یا در ... طرز تهیه دلمه کلم برگ تصویری - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/koko-dolme/2013101920498.html‎Cached Similarدلمه کلم برگ,طرز تهیه دلمه کلم برگ,روش تهیه دلمه کلم برگ,طرز پخت دلمه کلم برگ, آموزش پخت دلمه کلم برگ,مواد لازم برای دلمه کلم برگ,دلمه کلم برگ خوشمزه,انواع دلمه. طرز تهیه دلمه کلم برگ خوشمزه و آموزش پیچیدن دلمه کلم | ستاره setare.com/.../طرز-تهیه-دلمه-کلم-برگ-خوشمزه-و-آموزش-پیچیدن-دلمه-کلم‎Cached17 آگوست 2016 ... طرز تهیه دلمه کلم که از پیش‌غذاهای بسیار خوشمزه و مجلسی است، ریزه کاری های خاصی دارد. دلمه برگ مو، دلمه فلفل و ... از دیگر انواع دلمه هستند. کتاب آشپزی/دلمه کلم پیچ - ویکی‌کتاب https://fa.wikibooks.org/wiki/کتاب_آشپزی/دلمه_کلم_پیچ‎Cached Similarطرز تهیه: لپه و برنج رو نیم پز کنید. پیاز رو نگینی خرد و با کمی روغن سرخ کنید. گوشت چرخ شده رو به همراه ادویه‌ها اضافه کنید تا سرخ بشه. برنج و لپه نیم پز رو ... آشنایی با روش تهیه دلمه کلم برگ - تبیان article.tebyan.net/257894/آشنایی-با-روش-تهیه-دلمه-کلم-برگ‎Cached23 سپتامبر 2013 ... یک و نیم فنجان برنج را با مقداری آب و کمی نمک می‌پزیم تا برنج پخته شده و آب آن نیز تبخیر شود و یک کته نسبتاً شل به دست آید.