مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه کلم سوخاری

طرز تهیه:

ابتدا گل کلم را به قطعه‌های منظم گل‌برش بزنید و با مقداری آب و نمک بپزید. دقت کنید خیلی له نشود.

در یک ظرف گود، تخم‌مرغ‌ها را بشکنید و با شیر و آرد و نمک و زردچوبه خوب مخلوط کنید. گل کلم‌ها را بعد از پختن، در سبد بریزید تا آب آنها گرفته شود.

روغن را در ماهیتابه بریزید و بگذارید داغ شود. گل کلم‌ها را در سس آماده شده بزنید و در روغن فراوان سرخ کرده و در دیس چیده و میل کنید.

چاردیواری



لینک منبع :طرز تهیه کلم سوخاری

طرز تهیه گل کلم سوخاری مرحله به مرحله • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-گل-کلم-سوخاری/‎Cachedطرز تهیه گل کلم سوخاری مرحله به مرحله · گلزار نورمحمدیان، ۱۵ام آذر ۱۳۹۵ @ ۳:۱۰ ب.ظ. سوخاری ها همیشه خوشمزه هستن و باب طبع همه، مخصوصا بچه ها. معمولا برای سوخاری ... طرز تهیه گل کلم سوخاری برای کاهش وزن - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../fried1-cauliflower-recipe1.html‎Cachedگل کلم سوخاری طرز تهیه گل کلم سوخاری تهیه گل کلم سوخاری,درست کردن گل کلم سوخاری,آموزش آشپزی,سایت آشپزی,طرز تهیه سبزیجات سوخاری,گل کلم سوخاری برای ... گل کلم سوخاری chefartist.ir/showpages683.html‎Cached Similarالی بانو. گل کلم یکی از سبزیجات بسیار مقوی و مفید برای بدن هست. که متاسفانه اکثر بچه ها دوست ندارن، به خاطر همین برای اینکه بچه ها از این سبزی. استقبال کنن و ... آشنایی با روش تهیه‌ی سوخاری سبزیجات همراه با 7 پیشنهاد سرآشپز article.tebyan.net/.../آشنایی-با-روش-تهیه-ی-سوخاری-سبزیجات-همراه-با-7-پیشنهاد-سرآشپز‎Cached20 ا کتبر 2012 ... علاوه بر سبزی‌های یاد شده می‌توانید کلم بروکلی را هم به صورت سوخاری شده درآورید. برای تهیه کلم بروکلی سوخاری، بهتر است ابتدا کلم‌ها را 4 دقیقه ... سوخاری گیاهی - طرز تهیه گل کلم سوخاری | ایران کوک https://irancook.ir/07/11/gol-kalam-sokhari/13753/‎Cachedطرز تهیه گل کلم سوخاری : گل کلم را بشویید و به تکه های درشت خرد کنید ، داخل قابلمه ای آب و نمک بریزید و روی حرارت قرار دهید تا به جوش بیاید ... گل کلم سوخاری، پیش غذای ساده و بسیار خوشمزه! +عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../گل-کلم-سوخاری،-پیش-غذای-ساده-و-بسیار-خوش.html‎Cachedمواد لازم: گل کلم تخم مرغ آرد سفید آرد سوخاری یا پودر نان خشک نمک و فلفل و زرچوبه و آویشن پنیر پارمسان : اختیاری طرز پخت: گل گلم رو تکه کردم..به هر اندازه که ... طرز تهیه کلم سوخاری - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../طرز-تهیه-کلم-سوخاری‎Cached Similar14 دسامبر 2015 ... تصویر طرز تهیه کلم سوخاری. طرز تهیه: ابتدا گل کلم را به قطعه‌های منظم گل‌برش بزنید و با مقداری آب و نمک بپزید. دقت کنید خیلی له نشود. نحوه درست کردن گل کلم سوخاری - ابرتازه ها www.abartazeha.com/news/79406/گل-کلم-سوخاری/‎Cachedبا این گل کلم سوخاری خوش طعم رژیمی وزن تان را کم کنید خوراکی های بسیاری برای کاهش وزن و لاغر شدن وجود دارد. این بار می خواهیم طرز تهیه گل کلم سوخاری را به. لذت آشپزی با هانی شف - گل کلم سوخاری hanichef.blogfa.com/post/396‎Cachedمواد لازم: گل کلم. تخم مرغ. آرد سفید. آرد سوخاری یا پودر نان خشک. نمک و فلفل و زرچوبه و آویشن. پنیر پارمسان : اختیاری. طرز پخت: گل گلم رو تکه کردم..به هر اندازه که ... طرز تهیه کلم سوخاری : ساده و خوشمزه !|مجله روزنو ruzeno.com/طرز-تهیه-کلم-سوخاری-غذای-رژیمی/‎Cached5 آوریل 2017 ... در این مطلب قصد داریم طرز تهیه کلم سوخاری را به شما آموزش دهیم . کلم سوخاری بسیار ساده و سریع آماده شده و از طعم آن لذت می برید.