مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهترین جایگزین بعد از شیر مادر

گاهی اوقات شیر مادر برای سیر شدن نوزاد به قدر کافی نیست و باید از مکمل های اضافی یا جایگزینی برای شیر مادر استفاده شود.

طبق مطالعات محققان، شیر دام حاوی لاکتوز، نوعی قند است که هضم آن برای بسیاری از افراد دشوار است، درحالیکه شیر نارگیل حاوی چنین ترکیبی نیست.

دکتر جوش اَکس، کارشناس تغذیه آمریکا، بعد از مطالعات گسترده دریافته است که شیر نارگیل بهترین گزینه بعد از شیر مادر است.

به گزارش مهر، وی در این باره می گوید: «در کشورهایی نظیر سریلانکا، مالزی، تایلند و ویتنام، در مواقعی که شیر مادر برای نوزاد وجود ندارد یا نوزاد نیاز به مکمل های اضافی دارد، شیر نارگیل به شکل گسترده ایی به جای شیر گاو استفاده می شود.»

شیر نارگیل، فاقد کلسترول است، در حالیکه ارزش انرژی آن به ازای هر ۱۰۰ میلی لیتر، ۷۵ کیلوکالری بوده و کل میزان چربی موجود در آن یک تا ۳ درصد و کربوهیدرات آن، ۱۵ تا ۱۶ درصد است.



لینک منبع :بهترین جایگزین بعد از شیر مادر

شیر نارگیل بهترین جایگزین بعد از شیر مادر - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../شیر-نارگیل-بهترین-جایگزین-بعد-از-شیر-مادر‎Cached Similar11 دسامبر 2015 ... محققان ادعا می کنند شیر نارگیل می تواند به عنوان جایگزینی برای شیر مادر استفاده شود. بهترین جایگزین بعد از شیر مادر چیست؟ - باشگاه مادران www.madarclub.com/fa/.../بهترین-جایگزین-بعد-از-شیر-مادر-چیست-‎Cachedدکتر جوش اَکس، کارشناس تغذیه آمریکا، بعد از مطالعات گسترده دریافته است که شیر نارگیل بهترین گزینه بعد از شیر مادر است. وی در این باره می گوید: «در ... الف - بهترین جایگزین بعد از شیر مادر alef.ir/vdcds50sxyt0fz6.2a2y.html?317032‎Cached Similar14 دسامبر 2015 ... محققان ادعا می کنند شیر نارگیل می تواند به عنوان جایگزینی برای شیر مادر استفاده شود.به گزارش مهر، گاهی ... شیر نارگیل بهترین جایگزین شیر مادر - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../شیر-نارگیل-بهترین-جایگزین-شیر-مادر‎Cachedمحققان ادعا می کنند شیر نارگیل می تواند به عنوان جایگزینی برای شیر مادر ... بعد از مطالعات گسترده دریافته است که شیر نارگیل بهترین گزینه بعد از شیر مادر است ... شیر نارگیل بهترین جایگزین بعد از شیر مادر - ایانا https://www.iana.ir/fa/.../شیر-نارگیل-بهترین-جایگزین-بعد-از-شیر-مادر 12 دسامبر 2015 ... مهر| براساس آخرین یافته‌های محققان، شیر نارگیل می‌تواند به‌عنوان جایگزینی مناسب برای شیر مادر استفاده شود. معرفی 10 غذای سالم برای از شیر گرفتن کودک - مامانم mamanam.com/baby.../338-غذاهایی-برای-از-شیر-گرفتن-کودک‎Cachedاگر شما به عنوان یک مادر نگران اصول اولیه از شیر گرفتن کودک خود هستید و به دنبال برخی از راهنمایی های آسان و ... به طور کلی، بهترین زمان برای شروع از شیر گرفتن کودکان بین 4 تا 6 ماهگی است. ... آب سم زدای بدن کودک بعد از شیر گرفتن کودک:. شیر نارگیل بهترین جایگزین بعد از شیر مادر - خبرگزاری مهر | خبر ... khabarfarsi.com/u/10712962 11 دسامبر 2015 ... شیر نارگیل بهترین جایگزین بعد از شیر مادر. محققان ادعا می کنند شیر نارگیل می تواند به عنوان جایگزینی برای شیر مادر استفاده شود. ... ادامه خبر. کودک تا چه زمانی باید شیر مادر بخورد؟ - نمناک namnak.com/شیر-مادر.p12583‎Cachedشیر مادر مهمترین و بهترین تغذیه کودکان در سالهای ابتدای زندگی است. ... به بچه ها تا سن 2 سالگی هم شیر بدهند و برعکس در بعضی از کشورها بعد از 6 ماهگی دیگر بچه ها از شیرمادر تغذیه نمی کنند. ... شروع به پیدا کردن برخی جایگزین های غذایی کنید. شیردهی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/شیردهی‎Cached Similarهر دو سازمان تغذیهٔ انحصاری کودک با شیر مادر تا شش ماهگی و بعد از آن شیردهی به ..... انتخاب برای بهترین جایگزین شیر مادر می‌تواند شامل، استفاده شیر مادر از دایه‌ای ... از شیر گرفتن و غذای کمکی کودک - ویستا vista.ir/article/241623/از-شیر-گرفتن-و-غذای-کمکی-کودک‎Cached Similar3 دسامبر 2006 ... دادن شیر گاو و خالص را باید بعد از یک‌سالگی شروع کنید. اما از آن برای تهیه ... بهترین نوشیدنی برای ماه‌های اول تولد کودک، شیر مادر است. ▫ قندآب با شیرینی ... آب بهترین جایگزین شیر برای رفع تشنگی است. برای کودکان زیر ۶ ماه ...