مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

3 ماسک خانگی برای 3 نوع پوست

ما در اینجا قصد داریم سه نوع ماسک را معرفی کنیم که می‌توانید خودتان در خانه تهیه کرده و بسته به نوع پوست‌تان از آن استفاده کنید.

ماسک هویج برای پوست‌های چرب:

چند عدد هویج را بشویید و بدون گرفتن پوست‌شان آنها را در ظرفی رنده کنید. سپس کمی ماست اضافه کنید و مقداری آنها را هم بزنید که خوب مخلوط شوند. مخلوط را روی پوست‌تان بمالید و به مدت 30 دقیقه استراحت کنید و بگذارید ماسک روی پوست‌تان اثر بگذارد. پس از طی این مدت با آبی که کمی ولرم است شست‌وشو دهید و با حوله‌ای نرم پوست‌تان را خشک کنید.

ماسک نارگیل برای پوست‌های خشک:

مقداری گرد نارگیل را با مقداری شیر مخلوط کنید تا به‌خوبی حل شود و خمیری نرم به دست آید. این خمیر را روی صورتتان بمالید و 20 دقیقه صبر کنید تا رطوبت آن از دست برود و خشک شود. آن‌گاه با آب ولرم صورت‌تان را شست‌وشو دهید.

ماسک موز برای پوست‌های معمولی:

یک موز را پوست بگیرید و قسمت نرم و خوردنی آن را به چند تکه درشت تقسیم کنید. مقداری عسل رویشان بریزید و آنها را درون دستتان کمی له کنید. سپس روی پوست‌تان بمالید و حدود 15 دقیقه بگذارید ماسک روی پوست‌تان بماند. بعد از این مدت پوست‌تان را با آب ولرم بشویید و با حوله یا پارچه‌ای نرم خشک کنید.

چاردیواری



لینک منبع :3 ماسک خانگی برای 3 نوع پوست

3 ماسک خانگی برای 3 نوع پوست - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../3-ماسک-خانگی-برای-3-نوع-پوست‎Cached Similar7 دسامبر 2015 ... ماسک‌های خانگی یکی از علاقه‌مندی‌های خانم‌های خانه‌داری به شمار می‌رود که به زیبایی و مراقبت از پوست خود اهمیت می‌دهند. 3 ماسک خانگی برای 3 نوع پوست - مجله اینترنتی جدیدترین www.jadidtarin.com/mag/pezeshki/post/1868‎Cachedماسک‌های خانگی یکی از علاقه‌مندی‌های خانم‌های خانه‌داری به شمار می‌رود که به زیبایی و مراقبت از پوست خود اهمیت می‌دهند. 3 ماسک خانگی برای 3 نوع پوست | مقداری گرد نارگیل را با مقداری - قطره www.ghatreh.com/news/nn29243680/ماسک-خانگی-برای-نوع-پوست‎Cached16 دسامبر 2015 ... مقداری گرد نارگیل را با مقداری شیر مخلوط کنید تا به خوبی حل شود و خمیری نرم به دست آید. - امام رضا علیه السلام: به. سه نوع ماسک خانگی زیر چشم، ماسک صورت طبیعی عسل خیار و چای ... ► 6:10https://www.youtube.com/watch?v=HFnp0WiDqPY Jul 3, 2017 - 6 min - Uploaded by Hanna makeup Published on Jul 3, 2017. زیبایی و سلامت پوست مواد مناسب برای ماسک صورت خانگی: 1. روغن نارگیل:# روغن_نارگیل یک ... قویترین ماسک‌های معجزه‌گر برای داشتن یک پوست زیبا و باطراوت ... www.asrenow.com/.../قویترین-ماسک‌های-معجزه‌گر-برای-داشتن-یک-پوست-زیبا-و-باطراوت.html‎Cached Similarو درمان‌های خانگی معجزه آسای زیر را امتحان کنید...این ماسک‌ها در نوع خود از ... این ماسک را می توانید هفته ای 2 تا 3 بار بر روی پوست خود استفاده نمایید.با این روش مصرفی ... طرز تهیه 3 ماسک خانگی موثر در سفت کردن پوست گردن – مجله ... lifemag.ir/طرز-تهیه-3-ماسک-خانگی-موثر-در-سفت-کردن-پو/‎Cached Similar23 آگوست 2011 ... طرز تهیه 3 ماسک خانگی موثر در سفت کردن پوست گردن. ماسک های ... شما می توانید این ماسک را با توجه به نوع پوست خود اتخاب کنید. دستور ساخت ... ماسک خانگی با جودوسر برای حفظ زیبایی پوست (3) - آوای سلامتی www.avayesalamati.com/.../ماسک-خانگی-با-جودوسر-برای-حفظ-زیبایی-پوست-3‎Cached9 دسامبر 2016 ... ماسک خانگی با جودوسر برای حفظ زیبایی پوست (3) ... در این مطلب چند نوع ماسک خانگی دیگر با کاربرد متفاوت در جهت حفظ زیبایی پوست را به شما ... چند ماسک خانگی فوق العاده برای پوست (3) - آوای سلامتی www.avayesalamati.com/.../چند-ماسک-خانگی-فوق-العاده-برای-پوست-3‎Cached30 آگوست 2016 ... کمترین نوع این آسیب ها در پوست؛ ایجاد چین و چروک های پوستی است. آووکادو یک ماسک خانگی فوق العاده در جهت جلوگیری از ایجاد چین و چروک های ... پونیلا - 3 ماسک برای پوست های چرب - ورود 130.185.76.16/post/256115/ در اینجا 4 نوع ماسک صورت برای عروس هایی که پوست چربی دارند، را آموزش می دهیم. ماده اولیه ... ماسک خانگی برای پوست چرب ۴ دستور ماسک برای پوست های چرب. پوستی ... ماسک خانگی موثر برای پوست - onvansho onvansho.ir/result/ماسک-خانگی-موثر-برای-پوست.html طرز تهیه 3 ماسک خانگی موثر در این ماسک بسیار عالی برای سفت شدن پوست ... ماسک صورت خانگیآسان ماسک خانگی برای انواع پوست دو نوع ماسک خانگی برای نیز ...