مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اشتهایتان را با تخم‌مرغ کنترل کنید

یک متخصص تغذیه در خصوص خواص تخم‌مرغ گفت: تخم‌مرغ ماده‌ای با ارزش است و دارای مواد غذایی همچون پروتئین،‌ فسفر، کلسیم، کلر، پتاسیم، آهن، ویتامین D، ویتامین C و B و املاح با ارزش می‌باشد، به همین دلیل یک غذای کامل با قیمت بسیار مناسب است که مصرف آن توصیه می‌شود.

دکتر محمدحسین عزیزی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان افزود: تخم‌مرغ به دلیل اینکه حاوی مقدار فراوانی پروتئین است، به همین دلیل موجب کاهش ترشح هورمون‌هایی می‌شود که اشتها را تحریک می‌کنند و هورمون‌هایی که باعث سیر شدن سلول‌ها می‌شوند، را افزایش می‌دهند به همین دلیل باعث کاهش اشتها شده و در مصرف کالری روزانه صرفه‌جویی می‌شود.

وی اظهار کرد: توصیه می‌شود افرادی که سالم هستند و فاقد بیماری‌هایی همچون فشار خون، مشکلات قلبی و عروقی هستند و کلسترول خون بالایی ندارند، روزانه یک تخم‌مرغ را مصرف کنند و افرادی که دارای این بیماری‌ها هستند نیز مصرف این ماده غذایی را کنترل کرده و تنها سفیده آن را مصرف نمایند.



لینک منبع :اشتهایتان را با تخم‌مرغ کنترل کنید

اشتهایتان را با تخم‌مرغ کنترل کنید - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5415405/اشتهایتان-را-با-تخم‌مرغ-کنترل-کنید 6 دسامبر 2015 ... تخم‌مرغ ماده‌ای غذایی با ارزش با قیمتی مناسب، که باعث صرفه‌جویی در مصرف روزانه کالری می‌شود. اشتهایتان را با تخم‌مرغ کنترل کنید - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../اشتهایتان-را-با-تخم‌مرغ-کنترل-کنید‎Cached6 دسامبر 2015 ... تخم‌مرغ ماده‌ای غذایی با ارزش با قیمتی مناسب که باعث صرفه‌جویی در مصرف روزانه کالری می‌شود. اشتهایتان را با تخم‌مرغ کنترل کنید. - مجله اینترنتی فهادان www.fahadan.org/post/1230‎Cachedتخم مرغ جام جم سرا , اشتهایتان را با تخم‌مرغ کنترل کنید. ,مجله اینترنتی فهادان. اشتهایتان را با تخم‌مرغ کنترل کنید. - مجله اینترنتی فهادانیها fahadaniha.ir/post/1230‎Cachedاشتهایتان را با تخم‌مرغ کنترل کنید. تخم‌مرغ ماده‌ای غذایی با ارزش با قیمتی مناسب که باعث صرفه‌جویی در مصرف روزانه کالری می‌شود. اشتهایتان را با تخم‌مرغ کنترل کنید. - مجله اینترنتی فهادان fahadaniha.ir/tag/اشتهایتان+را+با+تخم‌مرغ+کنترل+کنید.‎Cachedاشتهایتان را با تخم‌مرغ کنترل کنید. تخم‌مرغ ماده‌ای غذایی با ارزش با قیمتی مناسب که باعث صرفه‌جویی در مصرف روزانه کالری می‌شود. با این غذاها اشتهایتان را کنترل کنید - تغذیه و خواص دارویی ... forum.fazroman.ir/.../1476-با-این-غذاها-اشتهایتان-را-کنترل-کنید/‎Cached7 آوریل 2017 ... با این غذاها اشتهایتان را کنترل کنید ... تخم مرغ به دلیل داشتن پروتئین بالا دیرتر هضم می شود بنابراین احساس سیری طولانی تری را تجربه خواهید ... اشتهایتان را با تخم‌مرغ کنترل کنید tasalamati.com/e/em264/‎Cachedاشتهایتان را با تخم‌مرغ کنترل کنید. تاسلامتی:دکتر محمدحسین عزیزی متخصص تغذیه در خصوص خواص تخم‌مرغ عنوان کرد: تخم‌مرغ ماده‌ای با ارزش است و دارای مواد غذایی ... با این غذاها اشتهایتان را کنترل کنید - مجله سلامتی دکتر کرمانی مجله ... https://kermany.com/با-این-غذاها-اشتهایتان-را-کنترل-کنید/‎Cached13 مارس 2017 ... تحقیقات نشان داده خوردن یک یا دو تخم مرغ به عنوان صبحانه در مقایسه با خوردن شیرینی با همان مقدار کالری، باعث می شود افراد رژیمی در طول روز کمتر ... با کمک طب سنتی اشتها را کنترل کنید | بی بی عطار - عطاری آنلاین bibiattar.com/appetite/‎Cachedهمه تاثیر ورزش سنگینی که می‌کنم با اشتها . ... قبل از شام و یا ناهار یک تخم مرغ آب پز کنید و سفیده‌اش را بخورید تا اشتهایتان برای غذا کمتر شود. حواستان باشد زرده ... از خواص خوردن تخم مرغ با فلفل سیاه چه میدانید؟! - میزان | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/35682114 30 مارس 2017 ... خبرگزاری میزان- تخم مرغ یک غذای کامل سرشار از پروتئین های مورد نیاز بدن به شمار می رود و اگر با فلفل ... با این غذاها اشتهایتان را کنترل کنید.