مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه قارچ سوخاری

طرز تهیه: ابتدا تخم‌مرغ را در ظرفی شکسته و با آرد و نصف لیوان پودر سوخاری و بکینگ پودر و نمک و فلفل مخلوط کنید تا صاف و یک دست شود‌.

قارچ‌ها را بشویید و سریع آنها را خشک کنید تا آب درون بافت قارچ نفوذ نکرده و هنگام سرخ کردن آب نیندازد.

روغن را در ظرف گودی بریزید و روی حرارت بگذارید‌. قارچ را درون مایه تخم‌مرغ فرو کنید و بعد در پودر سوخاری غلتانیده و بعد چند دقیقه کنار گذاشته تا آب پس بدهد و مجددا در پودر سوخاری بزنید بعد در روغن داغ و فراوان سرخ کنید و در ظرف مناسبی بگذارید‌.

قارچ سوخاری را با مخلوط سس کچاپ و سس مایونز میل کنید. همچنین می‌توانید قارچ را به همین روش آماده کنید و روی توری کباب کنید.

لازم به ذکر است که هر غذایی با قارچ تهیه می‌کنید، قبل از طبخ، چند قطره آبلیمو روی قارچ بریزید.

چاردیواری



لینک منبع :طرز تهیه قارچ سوخاری

طرز تهیه قارچ سوخاری در خانه • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-قارچ-سوخاری-در-خانه/‎Cachedروش تهیه قارچ سوخاری با آموزش مرحله به مرحله. قارچ سوخاری در سرخ کن. طرز تهیه قارچ سوخاری خیلی ساده و با عکس مرحله به مرحله. قارچ سوخاری خوشمزه. طرز تهیه ی قارچ سوخاری به 3 روش مختلف + نکات مهم - هفت گنج 7ganj.ir/طرز-تهیه-ی-قارچ-سوخاری-لذیذ-و-خوشمزه/‎Cached Similarدر این پست از ۷ گنج ، شما عزیزان را با طرز تهیه قارچ سوخاری به سه روش مختلف آشنا میکنیم. بنا به ذائقه خود میتوانید یک روش را انتخاب کنید .با ما همراه شوید… طرز تهیه قارچ سوخاری رستورانی خوشمزه به چند روش | ستاره setare.com/.../طرز-تهیه-قارچ-سوخاری-رستورانی-خوشمزه-به-چند-روش‎Cached7 آگوست 2016 ... طرز تهیه قارچ سوخاری رستورانی نسبت به تهیه سیب‌زمینی سرخ کرده کمی سخت‌تر است و قلق خاص خود را دارد زیرا اگر ریزه‌کاری‌های خاص آن رعایت ... طرز تهیه قارچ سوخاری - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=909857‎Cached Similarطرز تهیه قارچ سوخاری با تصویر و روش تهیه قارچ سوخاری: قارچ سوخاری یکی از پیش غذاها یا شاید بشه گفت ساید دیشهایی است که این روزا خیلی طرفدار پیدا کرده و ... طرز تهیه قارچ سوخاری در منزل - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/vegetables/2012828122240.html‎Cached Similarدر این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد طرز تهیه قارچ سوخاری در منزل ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر لینک +طرز +تهیه +قارچ +سوخاری را کلیک ... قارچ - طرز تهیه قارچ سوخاری | ایران کوک https://irancook.ir/02/09/gharch-sokhari/12227/‎Cachedقارچ سوخاری : قارچ ها را بشویید و با دستمال خشک کنید و برش بزنید ، اگر قارچ کوچک است نیازی به برش نیست ... آپارات - قارچ سوخاری www.aparat.com/result/قارچ_سوخاری‎Cachedآپارات - قارچ سوخاری. ... آموزش رایگان پخت مرغ کنتاکی- فیله استریپس- قارچ سوخاری · پودرکنتاکی های ... طرز تهیه استیک نرم و آبدار با سس قارچ در برنامه فودآکاد. طرز تهیه قارچ سوخاری (مقوی و خوشمزه) - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_22066.html‎Cached Similarمواد لازم قارچ نیم کیلوگرم آرد سوخاری یک و نیم پیمانه تخم مرغ یک عدد شیر یک قاشق غذاخوری نمک کمتر از نصف قاشق چای. قارچ پفکی - چی بخوریم؟ www.chibokhorim.ir/قارچ-پفکی/‎Cached Similarطرز تهیه قارچ پفکی: تخم مرغ را خوب زده و شیر را به آن اضافه می کنیم آرد ، آرد سوخاری ، زنجبیل ، آویشن ، نمک و فلفل را اضافه کرده و با هم مخلوط می کنیم تا خمیر به ... طرز تهیه قارچ سوخاری - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/340768/طرز-تهیه-قارچ-سوخاری‎Cached Similarمواد لازم: قارچ ۵۰۰ گرم. جوز هندی یک دوم قاشق چای خوری. دارچین یک دوم قاشق چای خوری. آرد سوخاری ۲ پیمانه. آرد سفید یک دوم پیمانه. تخم مرغ ۲ عدد. نمک و فلفل به میزان ...