مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

افرادی که بیشتر سرپا هستند کمتر چاق می شوند

محققان دانشگاه تکزاس و دانشگاه جورجیا دریافتند که در بین مردان، ایستادن به مدت یک چهارم روز با ۳۲ درصد کاهش احتمال چاقی مرتبط است.

ایستادن نیمی از زمان با ۵۹ درصد کاهش احتمال چاقی در ارتباط است اما ایستادن بیش از سه چهارم زمان با کاهش خطر چاقی مرتبط نیست.

در زنان، ایستادن به مدت یک چهارم، نیم و سه چهارم زمان به ترتیب با ۳۵، ۴۷ و ۵۷ درصد کاهش احتمال چاقی شکمی در ارتباط است.

به گزارش مهر، در این پژوهش، هیچ رابطه ای بین ایستادن و سندروم متابولیک در بین زنان و مردان مشخص نشد.

در این مطالعه، تیم پژوهش به سرپرستی دکتر «کرم شاوال»، اطلاعات بیش از ۷۰۰۰ فرد بزرگسال را مورد تحلیل و بررسی قرار دادند.

آنها در این بررسی، عادات ایستادن فرد را در رابطه با چاقی اندازه گیری کرده و ریسک متابولیک را مورد ارزیابی قرار دادند.

محققان در این مطالعه، فعالیت بدنی را هم در کنار ایستادن مورد مطالعه قرار دادند.

آنها دریافتند افرادی که دستورالعمل فعالیت بدنی (۱۵۰ دقیقه فعالیت بدنی ملایم یا ۷۵ دقیقه فعالیت شدید) را نیز در این مطالعه پیروی کرده بودند، کاهش قابل توجهی در احتمال بروز چاقی در آنها مشاهده شد.



لینک منبع :افرادی که بیشتر سرپا هستند کمتر چاق می شوند

افرادی که بیشتر سرپا هستند کمتر چاق می شوند - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../افرادی-که-بیشتر-سرپا-هستند-کمتر-چاق-می-شوند‎Cached26 نوامبر 2015 ... طبق مطالعه اخیر پژوهشگران، افرادی که حداقل یک چهارم از روز سرپا هستند کمتر در معرض چاقی قرار دارند. افرادی که بیشتر سرپا هستند کمتر چاق می شوند - سلامتی | دمادم https://damadam.ir/.../افرادی-که-بیشتر-سرپا-هستند-کمتر-چاق-می-شوند/4358037 طبق مطالعه اخیر پژوهشگران، افرادی که حداقل یک چهارم از روز سرپا هستند کمتر در معرض چاقی قرار دارند. محققان دانشگاه تکزاس و دانشگاه جورجیا دریافتند که ... افرادی که بیشتر سرپا هستند کمتر چاق می شوند - دولت بهار :: هواداران ... www.dolatebahar.com/view-186948.html 26 نوامبر 2015 ... به گزارش دولت بهار، محققان دانشگاه تکزاس و دانشگاه جورجیا دریافتند که در بین مردان، ایستادن به مدت یک چهارم روز با ۳۲ درصد کاهش احتمال چاقی ... افرادی که بیشتر سرپا هستند کمتر چاق می شوند! - دانشنامه رشد daneshnameh.roshd.ir/mavara/mavara-view_forum_threads2.php?...‎Cached3 دسامبر 2015 ... تصویر افرادی که بیشتر سرپا هستند کمتر چاق می شوند محققان دانشگاه تکزاس و دانشگاه جورجیا دریافتند که در بین مردان، ایستادن به مدت یک چهارم ... افرادی که بیشتر سرپا هستند کمتر چاق می شوند - دولت بهار | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/10075731 26 نوامبر 2015 ... افرادی که بیشتر سرپا هستند کمتر چاق می شوند. دولت بهار: طبق مطالعه اخیر پژوهشگران، افرادی که حداقل یک چهارم از روز سرپا هستند کمتر در معرض ... افرادی که بیشتر سرپا هستند کمتر چاق می شوند - باشگاه خبرنگاران ... khabarfarsi.com/u/10060683 26 نوامبر 2015 ... افرادی که بیشتر سرپا هستند کمتر چاق می شوند. طبق مطالعه اخیر پژوهشگران، افرادی که حداقل یک چهارم از روز سرپا هستند کمتر در معرض چاقی قرار ... افرادی که بیشتر سرپا هستند کمتر چاق می شوند nobat.ir/mag/a/N7E75/‎Cachedافرادی که بیشتر سرپا هستند کمتر چاق می شوند. سلامت نیوز : طبق مطالعه اخیر پژوهشگران، افرادی که حداقل یک چهارم از روز سرپا هستند کمتر در معرض چاقی قرار دارند. افرادی که بیشتر سرپا هستند کمتر چاق می شوند af.shafaqna.com/FA/042128‎Cachedافرادی که بیشتر سرپا هستند کمتر چاق می شوند. ... چین با افغانستان در زمینه تجهیز و تمویل نیروهای امنیتی همکاری می کند. - خبرگزاری جمهور ... افرادی که بیشتر سرپا هستند کمتر چاق می شوند tasalamati.com/e/5WyZX/ افرادی که بیشتر سرپا هستند کمتر چاق می شوند. تاسلامتی:محققان دانشگاه تکزاس و دانشگاه جورجیا دریافتند که در بین مردان، ایستادن به مدت یک چهارم روز با ۳۲ درصد ... آیا افراد چاق در اجتماع نامرئی می شوند؟ - مجله سلامتی دکتر کرمانی مجله ... https://kermany.com/آیا-افراد-چاق-در-اجتماع-نامرئی-می-شوند؟/‎Cached20 ژوئن 2017 ... چنین مشکلی معمولا در بین کسانی که ماه ها تلاش می کنند تا وزن کم ... او می گفت وقتی فردی ایستاده به سمتم خم می شود، با خود فکر می کنم مشکلات من بیشتر از ... بود که می توانستند بهتر بخوابند، راحت تر حرکت کنند و درد کمتری ...