مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

موهایتان را با آب داغ نشویید

به گزارش جام جم سرا به نقل از سلام دکتر، دوش گرفتن با آب داغ باعث می‌شود که هیدراسیون موها از حالت تعادل خارج شود و همین اتفاق موها را خشک و شکننده می‌کند. وقتی که موها شکننده و خشک شوند، بیشتر احتمال دارد که با هر ضربه ناگهانی و محکمی بشکنند و بریزند.
شستن موها با آب داغ، نه‌تنها باعث می‌شود چربی‌های محافظ موها از بین بروند، بلکه پوست سر را در شرایطی قرار می‌دهد که چربی بیشتری تولید کند. همین وضعیت است که می‌تواند به ریشه موها آسیب برساند و در نهایت ریزش موها را بیشتر و بیشتر کند. به همین دلیل همیشه درجه حرارت آب را در حد متعادل نگه دارید و زمانی که می‌خواهید موها را آب‌کشی کنید، تا جایی که ممکن است حرارت آب را پایین بیاورید.

موهای انسان‌ها هیچ وقت شکننده‌تر از آن موقعی نیستند که با H۲O اشباع شده‌اند و کوتیکول محافظت‌کننده از موها در پایین‌ترین سطح اثرگذاری خود قرار دارد. ضمن این‌که شانه کردن یا بورس کشیدن روی موها در حمام، خشک کردن موهای خیس با حوله زبر و با شدت زیاد، از کارهای اشتباهی هستند که به موها آسیب می‌رسانند. در واقع، باید برای شانه کردن موها صبر کنید تا حدود زیادی خشک شوند و برای خشک کردن موها از حوله نرم استفاده کنید و به‌آرامی روی موها بکشید.



لینک منبع :موهایتان را با آب داغ نشویید

موهایتان را با آب داغ نشویید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../موهایتان-را-با-آب-داغ-نشویید‎Cached Similar23 نوامبر 2015 ... تصویر موهایتان را با آب داغ نشویید. به گزارش جام جم سرا به نقل از سلام دکتر، دوش گرفتن با آب داغ باعث می‌شود که هیدراسیون موها از حالت تعادل خارج ... موهایتان را با آب داغ نشویید - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/433673/موهایتان-را-با-آب-داغ-نشویید شستن موها با آب داغ، نه‌تنها باعث می‌شود چربی‌های محافظ موها از بین بروند، بلکه پوست سر را در شرایطی قرار می‌دهد که چربی بیشتری تولید کند. موهای‌تان را با آب داغ نشویید! - مو - زیبایی - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/168449/-موهای‌تان-را-با-آب-داغ-نشویید! موهای‌تان را با آب داغ نشویید! ۱۳۹۴/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۳ - کد خبر: 168449. سلامت نیوز: موارد زیادی در زندگی هر کدام از ما انسان‌ها وجود دارند که می‌توانند روی استحکام تارهای مو ... موهایتان را هرگز با آب داغ نشویید | الوندشاپ alvandshop.ir/موهایتان-را-هرگز-با-آب-داغ-نشویید/‎Cached24 نوامبر 2015 ... برای داشتن موهای ضخیم و کلفت موهایتان را هرگز با آب داغ نشویید و برای درمان ریزش مو و کچلی و طاسی سر استفاده از روغن مار اصل دارای مجوز وزارت ... موهایتان را با آب داغ نشویید: : تندرستی و زندگی سالم : : توصیه های ... www.tebyan-zn.ir/News-Article/healthy_safe_life/.../181701.html‎Cached24 نوامبر 2015 ... دوش گرفتن با آب داغ باعث می شود که هیدراسیون موها از حالت تعادل خارج شود و همین اتفاق موها را خشک و شکننده می کند. وقتی که موها شکننده و خشک ... هیچوقت موهایتان را با آب داغ نشویید، چرا که در آخر • همراه با علم - سایت ... https://baelm.net/tag/هیچوقت-موهایتان-را-با-آب-داغ-نشویید،-چر/‎Cachedبهداشت مو | قبل از حمام کردن موهایتان را با استفاده از روغن گرم ماساژ دهید. یکی از مهم ترین مراحل روتین مراقبت از موها، این است که موهایتان را با استفاده از روغن گرم ماساژ ... روزنامه ایران_۱۰ راه ویژه و طبیعی برای داشتن موهایی فوق‌العاده www.iran-newspaper.com/newspaper/BlockPrint/184119‎Cached21 مه 2017 ... برای داشتن موهایی فوق‌العاده آن‌طور که خودتان می‌خواهید چندان ربطی به تبلیغات ... این برای سلامت مو بسیار مهم است که مو را با آب بسیار داغ نشویید. موهایتان را با آب داغ نشویید | موارد زیادی در زندگی هر کدام www.ghatreh.com/news/nn28802486/موهایتان-داغ-نشویید 23 نوامبر 2015 ... موارد زیادی در زندگی هر کدام از ما انسان ها وجود دارند که می توانند روی استحکام تارهای مو تاثیر منفی بگذارند؛ ا. موهایتان را با آب داغ نشویید - عصر ایران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/9950538 24 نوامبر 2015 ... موهایتان را با آب داغ نشویید. شستن موها با آب داغ، نه تنها باعث می شود چربی های محافظ موها از بین بروند، بلکه پوست سر را در شرایطی قرار می دهد که ... موهای‌تان را با آب داغ نشویید! - Nobat.ir nobat.ir/mag/a/bY5Ep/ موهای‌تان را با آب داغ نشویید! موارد زیادی در زندگی هر کدام از ما انسان‌ها وجود دارند که می‌توانند روی استحکام تارهای مو تاثیر منفی بگذارند از چیزهایی که می‌خوریم تا نحوه ...